کیف پول من

خدمات کیف پول من چیست؟

پایگاه خبری دنیای برند، کیف پول من اولین والت ایرانی است که خدمات منحصربه‌فردی در اختیار کاربران قرار می‌دهد و توانسته از این طریق در مدت زمان کوتاهی، ۱ میلیون کاربر بازارارزها را جذب کند. خدماتی که این والت ایرانی ارائه می‌کند، از بهترین خدماتی است که می‌شود در دسترس کاربران ایرانی قرار بگیرد. برای دسترسی به این خدمات می‌توانید علاوه بر مراجعه به وب‌سایت کیف پول من، از اپلیکیشن موبایل این سامانه نیز کمک بگیرید.

پوشش جدیدترین اخبار و آموزش‌‌های گسترده در وبلاگ کیف پول من

قسمت وبلاگ کیف پول من، منبعی معتبر برای دسترسی به اخبار و مقالات و آموزش‌های مستمر است که به‌درستی یاری‌گر دسترسی به آموزه‌های جدید دنیای ارزهای دیجیتالی است. شما می‌توانید با مراجعه به قسمت kifpool.me/blog به دنیایی بزرگ و لیستی جامع از پرسش و پاسخ‌های احتمالی دسترسی داشته باشید و با اطلاعات دقیق‌تری گام‌های پیش روی خود را طی کنید. پیشنهاد می‌کنیم قبل از آغاز فعالیت و انجام معاملات گسترده در این زمینه، حتما به قسمت وبلاگ کیف پول من مراجعه کنید.

ویژگی‌های کیف پول من

کیف پول من علاوه بر خدمات متعددی که در اختیار کاربران دنیای رمزارزها قرار می‌دهد، ویژگی‌های منحصربه‌فردی نیز دارد.

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • کاربری ساده و راحت همراه با آموزش‌های متنوع در بخش وبلاگ
  • عدم تاثیرپذیری کیف پول من از تحریم‌های خارجی
  • قابلیت ساخت کیف پول‌های مختلف در هر اکانت
  • امکان افزایش موجودی ریالی برای انجام معاملات
  • امکان تبدیل کردن ارزهای دیجیتال به یکدیگر
  • تجربه بدون کارمزد و نقل و انتقالات داخلی بدون هیچ‌گونه محدودیت

امکان خرید شارژ همراه، ایرانسل، رایتل و غیره

برای اولین بار در ایران، خرید شارژ با استفاده از ارز دیجیتال در بستر کیف پول من فراهم شده است. احتمالا تاکنون اپلیکیشن‌های مختلفی برای خرید شارژهای همراه، ایرانسل، رایتل و غیره نصب کرده‌اید؛ اما کیف پول من امکان خرید شارژ را با شیوه‌ای نوین و با ارز دیجیتال برای کاربران خود فراهم کرده است. با نصب اپلیکیشن کیف پول من برای اولین بار در ایران می‌توانید از تمامی مارکت‌های موجود، شارژ موردنیازتان را از طریق موجودی ارز دیجیتال خریداری نمایید. به این ترتیب در هر مکانی که باشید می‌توانید برای سیم کارت خود شارژ بخرید بدون اینکه نیاز به نصب اپلیکیشن‌های گوناگون و یا نامعتبری داشته باشید.

استعلام و پرداخت قبض

علاوه بر خرید شارژ، برای اولین بار در ایران می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن کیف پول من، قبض‌های برق، گاز، آب، تلفن، عوارض ملک، قبض ایرانسل و غیره را پرداخت کنید.

امکان خرید بسته‌های اینترنت

گوشه‌ای از امکانات جدید کیف پول من، خرید بسته‌های اینترنتی گوناگون است که این ویژگی باعث می‌شود به‌صورت آنی سفارش خود را انجام دهید. با استفاده از این ویژگی می‌توان بسته‌های اینترنت همراه، ایرانسل و رایتل را از طریق موجودی کیف پول من یا کارت بانکی خریداری کنید.

منبع: تابناک

همچنین ببینید

Translation of the top 4 YouTube podcasts for the first time 310x165 - ترجمه ۴ پادکست برتر یوتوب برای اولین بار در مدرسه صفر تا صد

ترجمه ۴ پادکست برتر یوتوب برای اولین بار در مدرسه صفر تا صد

پایگاه خبری دنیای برند، در شلوغی‌های عصر دیجیتال، جایی که مرزهای با کلیک روی یک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *