آیگپ

آیگپ شعار خود را تغییر داد

پایگاه خبری دنیای برند، آیگپ در پی ارائه گام نخست نسل سوم این اپلیکیشن به بازار اندروید، از شعار جدید خود نیز رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی آیگپ، این اپلیکیشن به دنبال رونمایی از نخستین گام در حوزه هوش مصنوعی و ارائه نسخه ۳٫۰٫۰ به بازار اندروید، سرویس شعاری خود را به “آیگپ، در ارتباط بمانید…” تغییر داد.

این تغییر با شعار جدید “آیگپ، در ارتباط بمانید…” به آیگپ کمک می‌کند تا با کلامی شیواتر پیام خود مبنی بر اهدافش از ارائه سرویس هایی هوشمندانه و تغییراتی ارزشمند در مسیر توسعه را به مخاطب خود منتقل کرده و به رشد نشان خود نیز کمک کند.

علی محمد کردنایج، مدیر ارتباطات آیگپ در این خصوص اظهار داشت: تبدیل شدن به سوپر اپلیکیشنی در حد رقابت با سایر پیام رسان های مطرح دنیا و ارائه سرویس هایی کاربردی به مخاطبان ایرانی از اهداف همیشگی آیگپ بوده و هست و توسعه گام به گام و بهبود و ارتقاء این پیام رسان در سال‌های گذشته، خود موید این مطلب است.
وی در ادامه گفت: آیگپ در همین راستا طی سال های گذشته روز به روز تغییرات زیادی را در نسخه های مختلف خود به وجود آورده و سرویس‌های جدیدی را در جهت چشم‌اندازهای خود راه‌اندازی کرده است و امروز با گام نهادن در مسیر هوشمند شدن و رونمایی از نسل سوم خود، “آیگپ، همراه هر روز من” را با شعار جدید “آیگپ، در ارتباط بمانید…” جایگزین کرده است.

می‌گویند: هرجا قرار است کار مهمی انجام شود، یک شعار خلق می‌شود! آیگپ با تغییر شعار خود نشان داده است که قرار است باز هم کارهای مهمی انجام دهد و همچون گذشته در مسیر توسعه و بهبود گام بردارد.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

 

همچنین ببینید

The family health program in the name of Iran was registered globally 310x165 - برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

سازمان جهانی بهداشت، «برنامه سلامت خانواده» را ابتکار جمهوری اسلامی ایران دانست و بر اساس …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x