هدایای تبلیغاتی

خرید هدایای تبلیغاتی گیفتو

شرکت هدیه تبلیغاتی گیفتو

یکی از بهترین روش‌های تبلیغات، دادن هدیه تبلیغاتی است که همواره محصولات برند را به افراد، یادآوری می‌کند؛ بنابراین بهتر است که از هدایای ارزشمند و کاربردی استفاده کنیم. اما درصورتی‌که بودجه شرکت یا برند محدود است، نیازی نیست که هدیه انتخابی گران‌قیمت باشد و می‌توانید انواعی از محصولات پرکاربرد و ارزان را به‌عنوان هدیه در نظر بگیرید.

به چه محصولاتی می‌توانهدیه تبلیغاتی گفت؟

همان‌گونه که اشاره کردیم، هر برند برای رونق بیشتر کسب‌وکار خود، باید برای تبلیغات مؤثر هزینه کند. دادن هدیه تبلیغاتی، نام و محصولات برند شما را تا مدت‌ها در ذهن مخاطب نگه می‌دارد. این هدایا بسته به بودجه شرکت، ممکن است کوچک و ارزان یا یک محصول گران‌قیمت باشند. البته نوع هدیه یا قیمت آن اهمیتی ندارد. نکته مهم، کاربردی بودن محصول است. در ادامه با تعدادی محصول مقرون‌به‌صرفه و کاربردی برای تبلیغات آشنا می‌شویم.

خرید خودکار تبلیغاتی

یک هدیه مناسب و ارزان‌قیمت که تمامی برندها و شرکت‌ها می‌توانند با حداقل هزینه برای تبلیغات استفاده کنند، خودکار تبلیغاتی است. البته خودکارها نیز بازه قیمت دارند و انواع لوکس آن ممکن است به بودجه بیشتری احتیاج داشته باشد. اما در حقیقت نکته حائز اهمیت، کاربردی بودن این محصول است؛ چرا که حتی باوجود پیشرفت تکنولوژی، بازهم در بسیاری از موارد، افراد برای نوشتن به قلم و خودکار احتیاج دارند.

خرید لیوان تبلیغاتی

علاوه بر خودکارهای تبلیغاتی، لیوان‌های تبلیغاتی نیز بسیار رایج و پرکاربرد هستند. لیوان نسبت به خودکار، هم عمر طولانی‌تری دارد و هم بیشتر مورداستفاده قرار می‌گیرد. به‌عنوان‌مثال در خانه، محل کار، سفر و هر مکان دیگری از این کالا استفاده می‌شود؛ بنابراین با چاپ نام برند و جمله تبلیغاتی خود بر روی لیوان‌ها، مخاطبان همیشه هنگام استفاده آن را می‌بینند و به‌این‌ترتیب تبلیغات شما مؤثرتر واقع خواهد شد.

اهمیت هدیه تبلیغاتی در تبلیغات

از آنجائیکه هدیه تبلیغاتی از محصولات و کالاهایی تهیه می شود که پرمخاطب است و مورد نیاز طیف وسیعی از مردم می باشد لذا از دو جنبه می تواند در حوزه تبلیغات اهمیت داشته باشد یکی اینکه هدیه بخشی از نیاز مردم را تامین می کند و دوم اینکه چون از آن استفاده می شود، تبلیغات اعمال شده بر رویش در معرض دید عموم قرار می گیرد و این سبب توسعه برندینگ کسب و کارها خواهد شد. اصولا طی یکی از مطالعاتی که در خصوص استفاده مفید از هدیه تبلیغاتی صورت گرفته، گفته می شود که استفاده متوسطی که از یک هدیه تبلیغاتی کاربردی می شود بین ۸ تا ۱۴ ماه است لذا محصولات و کالاهایی که به عنوان هدیه تبلیغاتی در نظر گرفته می شوند اگر کیفیت پایینی داشته باشند و نتوانند طی این مدت زمانی قابل استفاده باشند، تبدیل به نوعی ضد تبلیغ خواهند شد.

Buy Gifto Promotional Gifts 01 - خرید هدایای تبلیغاتی گیفتوخرید هدیه تبلیغاتی چرمی

محصولات چرمی از ممتازترین محصولاتی هستند که از نظر ظرافت و زیبایی، نامی برای خود دست و پا کرده اند و با کیفیت خود توانسته اند مورد پسند همگان قرار گیرند. بخصوص در حوزه تبلیغات و استفاده از آنها در محصولاتی که به عنوان هدیه تبلیغاتی شناخته می شوند، بسیار رایج است.چرم ماده ای است که هم به صورت طبیعی به دست می آید و هم مصنوعی تولید می شود که البته چرم طبیعی کیفیت بسیار بهتری از چرم مصنوعی دارد. امروز از این ماده در ساخت بسیاری از محصولات استفاده می شود و بسیار پر طرفدار است. از اینرو خرید هدایای تبلیغاتی چرم همواره بخشی از  سیاست های تبلیغاتی شرکت ها و کسب و کارهای مختلف بوده است. هدایای تبلیغاتی چرم علاوه بر کیفیت و عمر طولانی، ظاهر شیک و جذابی دارند که می توانند جاذب باشند و تبلیغات صورت گرفته بر روی آنها بهتر دیده شود.همچنین هدایای تبلیغاتی چرم بسیار متنوع هستند. قابلیت های چرم این امکان را فراهم می سازد تا از آن برای ساخت بسیاری از محصولات استفاده کرد. به علاوه از چرم می توان در ترکیب با مواد دیگر هم  در ساخت یک هدیه تبلیغاتی استفاده کرد.

 از اینرو در خرید هدایای تبلیغاتی چرم از حق انتخاب های گسترده ای برخوردار هستید. چراکه هدایای چرمی می توانند از چرم طبیعی، چرم مصنوعی یا در ترکیب با مواد و متریال های دیگر تولید شده باشند. و طبیعتا آن دست از هدایای تبلیغاتی که از چرم طبیعی یا در ترکیب با مواد و متریال های با کیفیت تهیه شده اند، کیفیت بالاتری دارند که به نسبت قیمت بالاتری هم خواهند داشت. اما اگر خرید هدایای تبلیغاتی چرم از مراکز اصلی و بدون واسطه عرضه هدایای تبلیغاتی چرم صورت پذیرد، تا حد زیادی در هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد.

خرید فلش تبلیغاتی

فلش تبلیغاتی که ممکن است در هر زمان و مکانی مورد نیاز باشند، امروزه به دلیل سهولت استفاده به یکی از محبوب ترین هدیه تبلیغاتی تبدیل شده است. همچنین مدل های فلش تبلیغاتی جدا از مزایای بسیاری که در زندگی تجاری دارند، با طراحی های بی‌نظیر خود جلب توجه می کنند. شاید اینطور بتوان گفت که فعالیت تبلیغات در حوزه فلش تبلیغاتی، توام با خلاقیتی است که حد و مرز نمی شناسد. یعنی می توان فلش تبلیغاتی را با طرح و شکل های مختلف به صورت سفارشی ایجاد نمود. مثلا برای یک شرکت تولید کننده لوازم التحریر می توان طراحی فلش تبلیغاتی را به صورت خودکار در نظر گرفت و از این دست موارد که به نوبه خود قابل توجه است. اصولا فلش تبلیغاتی علاوه بر طراحی، دارای انواع مختلفی به لحاظ ویژگی های فنی است که قیمت انواع فلش تبلیغاتی نیز بر همین اساس تعیین می گردد.

Buy Gifto Promotional Gifts 02 - خرید هدایای تبلیغاتی گیفتوخرید تی شرت تبلیغاتی

 اصولا لباس تبلیغاتی که اینجا منظور ما تیشرت تبلیغاتی است البسه محبوبی به شمار می آید که این روزها بیشتر از گذشته مورد توجه کسب و کارها قرار گرفته و به عنوان یک هدیه تبلیغاتی محبوب به مخاطبان اهداء می شود. همچنین چون تی شرت تبلیغاتی بخشی از پوشش ظاهری می شود، لزوم توجه به فاکتورهای زیبایی شناسی و طرح و جنس آن که دارای صرفه اقتصادی و تبلیغاتی هم باشد اهمیت یافته و به سفارش هوشمندانه آن تاکید می ورزد.

قیمت هدایای تبلیغاتی

شرکت هدایای تبلیغاتی گیفتو به عنوان مرکز فروش و تامین و تولید انواع هدایای تبلیغاتی در ایران به عنوان یک مرکز تخصصی در فروش هدایای تبلیغاتی ، چندین سال می باشد که مشغول به فعالیت است. یکی از مزایای شرکت گیفتو نسبت به سایرین ارائه قیمت هدایای تبلیغاتی در وب سایت خود به صورت شفاف می باشد. تنوع قیمت هدایای تبلیغاتی و تنوع مدل باعث شده است که انتخاب را برای شما مشتریان گرامی راحت کند.

منظور از هدایای تبلیغاتی چیست؟

هدیه تبلیغاتی، محصولات و اشیای بزرگ و کوچکی هستند که اغلب جنبه تزئینی دارند و نام تجاری، لوگو و پیام تبلیغاتی خاصی روی آنها چاپ می شود. اگر شما به سراغ کمد وسایل یا میز کار خود بروید، حتما چندین مورد از این هدایای تبلیغاتی مانند لیوان، خودکار، کیف و… را در وسایل خود پیدا خواهید کرد! هدیه تبلیغاتی می تواند وضعیت یک کسب و کار را بسیار بهتر کند و باعث افزایش فروش محصولات و خدمات شود.امروزه بسیاری از افراد به این باور رسیده اند که هدایای تبلیغاتی می تواند برنامه بازاریابی و فروش یک شرکت را کاملا متحول کند و تاثیرات بسیار خوبی داشته باشد.بیایید نگاهی به آمارها بیندازیم تا با تاثیر هدایای تبلیغاتی در بهبود وضعیت یک کسب و کار بیشتر آشنا شویم.

تحقیق جامعی در یکی از دانشگاه های آمریکا انجام شد تا میزان تاثیرگذاری هدایای تبلیغاتی در فروش محصولات اندازه گیری شود. نتیجه این تحقیق بسیار جالب توجه بود؛ زیرا مشخص شد که ۹۵ درصد از کسب و کارهای موفق و معروف در دنیا، از هدیه های تبلیغاتی برای معرفی محصولات، افزایش فروش، رقابت در بازار و انگیزه بخشی به کارمندان خود استفاده می کنند.بعد از این تحقیق بود که بسیاری از کسب و کارهای کوچک و شرکتهای نوپا، استفاده از هدایای تبلیغاتی را در برنامه بازاریابی خود گنجاندند تا از مزایای این روش فوق العاده موثر، بی نصیب نمانند.

فهرست زیر، جزو بهترین، موثرترین و پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی هستند:

  • خودکار تبلیغاتی
  • لیوان تبلیغاتی
  • تی شرت تبلیغاتی
  • تقویم تبلیغاتی
  • کلاه تبلیغاتی
  • جاکلیدی تبلیغاتی
  • کیف تبلیغاتی
  • موس پد تبلیغاتی
  • دفترچه یادداشت تبلیغاتی
  • فلش تبلیغاتی

شما می توانید هر یک از این هدایای تبلیغاتی را تهیه کنید و در مناسبتها، همایش ها و فعالیت های آموزشی خود به دیگران هدیه دهید و آنها را به سمت کسب و کار خود جذب کنید.

چاپ هدیه تبلیغاتی چگونه است؟

مهمترین وجه تمایز یک هدیه معمولی در مقایسه با یک هدیه تبلیغاتی در چاپ روی آن است. در واقع بر روی یک هدیه تبلیغاتی انواع تبلیغات اعم از طرح و لوگو یا پیام تبلیغاتی کسب و کارها چاپ می شود که هدف از آن توسعه برندیگ و رونق کسب و کارها بر مدار مهرورزی و محبت است ولی در یک هدیه معمولی که توسط افراد به یکدیگر اهداء می شود، خبری از چاپ تبلیغات نیست. با این حساب وقتی مهمترین مشخصه و تفاوت هدیه تبلیغاتی با سایر هدایا در چاپ روی آن باشد لذا حتما می بایست به نوع و روش چاپ و کیفیت آن بر روی هدایای تبلیغاتی نیز دقت و توجه بیشتر مبذول داشت تا بتوان در تولید هدایای تبلیغاتی با کارکرد موثر موفق بود.

جهت خرید هدیه تبلیغاتی با شماره تماس ۰۲۱۶۳۴۲۹ یا شماره ۰۹۰۲۱۰۱۲۹۳۰ تماس حاصل فرمائید

www.gifto.biz

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Img20240313151452412 310x165 - برای توسعه انرژی تجدیدپذیر، از ظرفیت های بین المللی استفاده شود

برای توسعه انرژی تجدیدپذیر، از ظرفیت های بین المللی استفاده شود

در نشست کمیسیون انرژی اتاق ایران که با حضور نماینده اتاق‌های مشترک برگزار شد، درباره …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x