میز کنفرانس

برای محیط اداری چه نوع میز کنفرانسی بخریم؟

پایگاه خبری دنیای برند، ایده‌های بسیاری در اتاق کنفرانس یک شرکت شکل می‌گیرد، لذا انتخاب میز و صندلی مناسب برای این فضا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به خوبی می‌دانید که برای این کار انتخاب‌های فراوانی دارید، بنابراین بهتر است که این گزینه‌ها را محدود کنید. میزهای کنفرانس اداری که معمولا جلسات روی آن تشکیل می‌شود، یک ایستگاه کاری است و برای نگهداری مجموعه‌ای از تجهیزات نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای اینکه حرفه‌ای به نظر برسید باید بهترین میز و صندلی کنفرانس را در اختیار داشته باشید. حتی برای برخی مشاغل اتاق کنفرانس و تجهیزات آن نقش یک شریان حیاتی را دارد و باید برای آن‌ها وقت و هزینه کافی صرف کرد.

اما چه نوع میز کنفرانسی برای نوع کسب و کار یا نیاز ما مناسب است و باید آن را خریداری کنیم؟ فروشگاه اینترنتی ایرانیان چوب طیف وسیعی از مبلمان اداری را دارد و در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند به راحتی مدل مناسب خود را انتخاب کنند.

 

کدام میز کنفرانس از ایرانیان چوب برای شما مناسب تر است؟

یک جواب کلی برای این سوال وجود ندارد و بهترین میز کنفرانس برای هر نیاز و کسب و کاری می‌تواند متفاوت باشد. اما در اینجا قصد داریم تا نکات کلی و مهمی را به شما معرفی کنیم که برای خرید بتوانید از آن‌ها استفاده کرده و بهترین را پیدا کنید.

 سبک اتاق کنفرانس

اینکه تمامی تجهیزات موجود در اتاق کنفرانس با میز و صندلی آن همخوانی داشته باشد، امر بسیار مهمی است که هرگز نباید نادیده گرفته شود. استفاده از چندین سبک متفاوت نه تنها اتاق کنفرانس شما را جذاب نمی‌کند، بلکه باعث نامرتب به نظر رسیدن آن نیز می‌شود و در مواقعی که از این اتاق برای مهمانان خود استفاده می‌کنید، در دید آن‌ها جلوه‌ای بسیار بد و ناخوشایند را به نمایش می‌گذارد.

What kind of conference table should we buy for the office environment - برای محیط اداری چه نوع میز کنفرانسی بخریم؟ اندازه و شکل میز کنفرانس

شاید مهم‌ترین چالشی که هنگام خرید در پیش‌رو دارید، تعیین ابعاد میز کنفرانس است. میز باید متناسب با اندازه اتاق باشد. میزهای مستطیلی کمترین فضا را اشغال کرده و بیشترین تعداد را می‌تواند در خود جای دهد. اما در مقابل میزهای دایره و مربع نسبت به تعداد افرادی که می‌توانند از آن استفاده کنند، به فضای بیشتری برای قرارگیری نیاز دارند. لذا چنانچه فضای اتاق کنفرانس شما کوچک است بهتر است از ابعاد و اشکالی برای میز خود استفاده کنید که بیشترین کارایی را برای شما داشته باشد. در فروشگاه اینترنتی ایرانیان چوب اشکال بسیاری از میزهای کنفرانس وجود دارد که با این تنوع محدودیتی در خرید شما وجود نخواهد داشت. فراموش نکنید که به همان اندازه که فضای کم آزاردهنده است، فضای خالی زیاد در اتاق کنفرانس نیز می‌تواند دکوراسیون شما را نامرتب نشان دهد. برای زمان‌هایی که فضای بسیاری در اختیار دارید، حتما از اشکالی استفاده کنید که این فضا را به صورت دلپذیری برای شما پوشش دهند.

 نحوه نشستن پشت میز

بعد از اینکه اندازه میز را با توجه به ابعاد اتاق مشخص کردید، نشستن کارمندان را پشت میز تصور کنید و تعداد صندلی‌هایی که نیاز دارید را همراه با میز خود در نظر بگیرید. فراموش نکنید که کارمندان باید به راحتی پشت میز نشسته و حتی فضای کافی برای قرار دادن دست‌های خود نیز داشته باشند. صندلی‌ها تکمیل کننده یک میز کنفرانس هستند و باید به آن‌ها نیز توجه کافی شود. به یاد داشته باشید که لیست قیمت صندلی اداری را در ایرانیان چوب در اختیار خواهید داشت و می‌توانید آن را مورد بررسی قرار دهید.

What kind of conference table should we buy for the office environment 0 - برای محیط اداری چه نوع میز کنفرانسی بخریم؟منابع تغذیه 

به احتمال فراوان در اتاق کنفرانس خود و زمانی که جلسات خود را برگزار می‌کنید، از تبلت، لپ تاپ و دیگر دستگاه‌های این چنینی که نیاز به منبع تغذیه دارند، استفاده می‌کنید. به همین دلیل باید محل قرارگیری منبع تغذیه نسبت به میز کنفرانس خود را در نظر داشته باشید و نحوه قرارگیری این تجهیزات، که بر عملکرد میز شما تاثیر می‌گذارند را مورد بررسی قرار دهید. قطعا بهم ریختگی که کابل‌ها با یکدیگر می‌توانند داشته باشند، آخرین چیزی است که در یک جلسه به آن نیاز دارید. در فروشگاه اینترنتی ایرانیان چوب می‌توانید میزهای کنفرانس بسیاری را از جهات مختلف بررسی کنید و بهترین انتخاب را برای کسب و کار خود داشته باشید.

فاکتورهای دیگر مانند جنس، رنگ و… نیز برای خرید میز کنفرانس و تبدیل آن به بهترین انتخاب دخیل هستند، با این حال با رعایت مهم‌ترین عوامل می‌توانید یک میز ایده‌آل و عالی برای اتاق کنفرانس خود خریداری کنید.

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Creating a beautiful and practical environment for the balcony 310x165 - ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

پایگاه خبری دنیای برند، بالکن همچون تکه‌ای از طبیعت در آغوش خانه، واحه‌ای از آرامش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *