WhatsApp Image 2019 10 12 at 13.47.20 660x330 - برندهای برتر فست فود دنیا در 2019 کدامند؟

برندهای برتر فست فود دنیا در ۲۰۱۹ کدامند؟

این آمار ارزش ۱۰ برند برتر فست فود در سراسر جهان در سال ۲۰۱۹ را نشان می دهد. در این سال، ارزش برند Starbucks حدود ۴۵.۹ میلیارد دلار آمریکا بود. مک دونالد با ارزشی در حدود ۱۳۰.۴ میلیارد دلار آمریکا، ارزشمندترین برند فست فود جهان است.

statistic id273057 most valuable fast food brands worldwide in 2019 1 - برندهای برتر فست فود دنیا در 2019 کدامند؟
۱۰ برند با ارزش فست فود در سراسر جهان در سال ۲۰۱۹

پایگاه خبری دنیای برند – به نقل از millwardbrown، برند های این صنعت رستوران هایی را در دست دارند که در آنها مشتریان برای سفارش و پرداخت به پیشخوان مراجعه می کنند. شرکت های فست فود باید از الزامات سیاسی خاص کشور مانند مقررات حداقل دستمزد ملی پیروی کنند. مقررات بهداشتی و کیفی بین ملل متفاوت است و ممکن است بر کیفیت محصولات فست فود ها تأثیر بگذارد. کشورهای مختلف مقررات مختلفی را در مورد برچسب زدن و بسته بندی تنظیم می کنند. به عنوان مثال، دولت آمریکا بنگاه ها را برای ترویج تغذیه سالم تحت فشار قرار داد و در نتیجه چندین شرکت فست فود به طور داوطلبانه اطلاعات مربوط به کالری را روی محصولات درج کردند.

ذائقه مصرف کننده و درآمد اشخاص است که تقاضا را شکل می دهد. سودآوری شرکت های خصوصی به عملکرد ثمربخش و بازاریابی مؤثر بستگی دارد. برندهای بزرگ از مزایای مربوط به خرید، مالی و بازاریابی برخوردارد هستند در حالی که برندهای کوچک تنها از طریق ارائه مواد غذایی یا خدمات برتر می توانند رقابت کنند. با وجود رکود سال ۲۰۰۸ و کاهش در نتیجه اعتماد مصرف کنندگان در سراسر دنیا، متوسط ​​هزینه هایی که مصرف کننده برای فست فود می پردازد، به دلیل راحتی و کم هزینه بودن افزایش یافته است. مصرف کنندگان هنوز به دنبال راحتی غذا خوردن در بیرون از خانه هستند اما به سمت سرویس های ارزان قیمت رستوران ها کشیده می شوند.

مک دونالد هنوز هم پیشروترین برند با سرویس سریع (QSR) زنجیره ای در ایالات متحده است. در سال ۲۰۱۸، این شرکت نزدیک به ۳۸.۵ میلیارد دلار ایالات متحده تولید داشته است که حدود ۱۹ میلیارد دلار آمریکا بیش از نزدیکترین رقیب خود Starbucks بوده است.

بنابر گزارشی که ۹۴ درصد از مصرف کنندگان ایالات متحده داده اند، مهمترین عامل در مورد تجربیات رستوران، طعم غذاها است.

طعم با توجه به است. از طرف دیگر ممکن است سلامتی مورد توجه واقع نشود، زیرا کیفیت غذایی که توسط بسیاری از زنجیره های محبوب فست فود ارائه می شود، مطلوب بوده است. گفته می شود  تقریباً ۸۳ درصد از مصرف کنندگان ایالات متحده حداقل یک بار در هفته از رستوان هایی که تحویل فوری دارند غذا سفارش می دهند.

همچنین ببینید

The reaction of the Minister of Communications about the fake Nokia company in Iran 310x165 - واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، درباره شرکت تقلبی نوکیا گفت: مورد بحث یک بحث حقوقی است؛ آنها ادعا می کنند و مستنداتی دارند که از نوکیا اجازه گرفتند و خلاف این هم ادعاهایی وجود دارد که در حال بررسی است.