راهنمای خرید پالتوی مردانه

راهنمای خرید پالتوی مردانه و چند نکته ی کلیدی برای انتخاب

پایگاه خبری دنیای برند، در این مقاله به ارائه ی راهنمای خرید پالتوی مردانه می پردازیم و چند نکته ی مهم را بیان خواهیم نمود. در هنگام خرید پالتو، قد پالتو، جنس آن، سایز متناسب با بدن، انواع مدل های مختلف پالتو، استفاده از اکسسوری های متناسب با پالتو را مورد توجه قرار دهید.

راهنمای خرید پالتو مردانه براساس قد

در این نوشتار قصد داریم چند نکته کلیدی برای انتخاب و خرید بهترین پالتو مردانه را بیان نماییم. پالتو های مردانه در مدل های مختلفی به بازار عرضه می شوند. یکی از فاکتورهایی که در انتخاب پالتو مردانه مورد توجه قرار می گیرد، قد آن است. افراد کوتاه قد معمولا تمایل دارند با پوشیدن لباس های متناسب با ظاهرشان، قدشان را بلند تر نشان دهند. یکی از نکات مطرح شده در راهنمای خرید پالتو مردانه بیان می کند که انتخاب پالتوهایی با قد تا زانو یا زیر زانو نمی تواند گزینه ی مناسبی برای افراد کوتاه قد باشد. این افراد باید به سراغ پالتوهایی با قد بلند تر از زانو بروند تا قد آن ها را بلند تر و کشیده تر نشان دهد. در مورد افراد قد بلند نیز این موضوع بر عکس است. این افراد بهتر است پالتوهایی تا زانو یا زیر زانو انتخاب نمایند تا قد آن ها کوتاه تر و متناسب تر به نظر برسد.

راهنمای خرید پالتو مردانه بر اساس جنس

در ادامه ی بحث پیرامون راهنمای خرید پالتو مردانه، به جنس پالتو می پردازیم. اگر قصد دارید پالتو را برای چندین سال مورد استفاده قرار دهید و از جنس و کیفیت آن راضی باشید، پیشنهاد می کنیم که پالتویی از جنس تماما پشم تهیه نمایید. این پالتو ها برای یک مرد متوسط حدودا ۲ کیلوگرم وزن داشته و نسبت به سایر پالتو های موجود در بازار با دوام تر و سنگین تر هستند.

پالتوهای کشمیر یکی از بهترین جنس پالتو موجود در بازار است. ظاهر این پالتو ها زیباست و بسیار نرم و گرمند. اما باید مراقب حشرات موذی باشید چون ممکن است به سر آستین یا یقه های پالتو کشمیر آسیب وارد نمایند. از طرفی این پالتو ها به دلیل جنس مرغوب شان تقریبا قیمتی دو برابر پالتو های معمولی دارند.

برای مقایسه ی پشم و کشمیر باید بیان نمود که پارچه ی کشمیر گرم تر از پارچه ی پشم است اما طول عمر پارچه ی پشم به مراتب بیشتر خواهد بود.

 

راهنمای خرید پالتو مردانه و بررسی انواع مدل های مختلف پالتو مردانه

یکی دیگر از مواردی که در راهنمای خرید پالتو مردانه مطرح می شود، انواع مدل های مختلف پالتو مردانه است.

پالتو مردانه در حال حاضر در طرح ها و رنگ های مختلف و در مدل های متنوعی تولید می شود. در ادامه چند مدل پالتو مردانه را مورد بررسی قرار داده و اطلاعاتی کلی در مورد آن ها بیان می کنیم:

۱. پالتو چستر فیلد

راهنمای خرید پالتو مردانه چستر فیلد و ویژگی های آن:

  • درز کمر ندارد.
  • یقه ی آن کوتاه است.
  • جیب های کناری پالتو به صورت مستقیم طراحی شده است.
  • تک سینه است.
  • مچی ندارد.
  • پشت آن ساده است.

۲. پالتو کاورت

راهنمای خرید پالتو مردانه کاورت و ویژگی های آن:

  • یقه ی آن شکاف دار است.
  •  یک ردیف دکمه دارد و تک سینه است.
  •  نسبتا کوتاه است.
  •  در سر آستین چهار یا پنج خط دارد.
  • در ناحیه ی درز خارجی دو جیب دارد.
  • یقه از پارچه مخمل است.
  • جیب داخلی آن بزرگ طراحی شده است.
  • در ناحیه ی پشت یک شکاف دارد.

۳. پالتو ترانشه

راهنمای خرید پالتو مردانه ترانشه و ویژگی های آن:

  • دو ردیف دکمه و دو سینه دارد.
  • قد بلندی دارد . ( تا زیر زانو )
  • یقه به صورت کامل بسته می شود.
  • سردوش دارد.
  • کمربند و آستین هایش سگک دار است.
  • جیب هایش به صورت مورب طراحی شده است.

Mens coat buying guide and some key points brandworld.news - راهنمای خرید پالتوی مردانه و چند نکته ی کلیدی برای انتخاب نحوه ی بررسی کیفیت دوخت پالتو مردانه

از دیگر موارد مطرح در راهنمای خرید پالتو مردانه، کیفیت دوخت پالتو است. نحوه ی دوخت بر کیفیت پالتو بسیار تاثیر گذار است. اگر پارچه ی مورد استفاده در دوخت پالتو با کیفیت باشد و ساختار پالتو نیز مطلوب باشد ولی کیفیت دوخت مناسب نباشد، پالتو زیبایی خاصی نخواهد داشت و کیفیت پالتو به شدت پایین می آید. دوخت در قسمت سر شانه و کمر از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. دوخت قسمت سرشانه باید به خوبی انجام شود و به هیچ عنوان در هنگام پوشیدن آویزان به نظر نرسد. همچنین اگر قصد پوشیدن کت و شلوار زیر پالتو دارید، دوخت کمر باید به نحوی باشد که پالتو به خوبی بر روی بدن قرار گیرند.

 

اندازه مناسب پالتو مردانه

پالتو ها معمولا بر روی کت و شلوار یا ژاکت پوشیده می شوند. در نتیجه بهتر است یک سایز بزرگتر باشد. بهتر است در هنگام خرید پالتو، آن را بر روی کت و شلوار امتحان نمایید در این صورت اگر پس از بستن دکمه های پالتو، چروک های ایکس را مشاهده نمودید، برایتان مناسب نیست و بهتر است اندازه ی بزرگتر آن را بپوشید.

در ادامه ی راهنمای خرید پالتو مردانه و در بخش بررسی سایز و اندازه ی پالتو، پس از پوشیدن پالتو بهتر است بر روی یک صندلی بنشینید و بلند شوید. دست ها را به سمت بالا گرفته و سپس پایین بیاورید و دست ها را به سمت کفش هایتان خم کنید. با این کار مطمئن خواهید شد که پالتو مانعی برای انجام فعالیت های روزانه ی شما نخواهد بود و به راحتی با این نوع پالتو می توانید هر کاری را انجام دهید.

 

اکسسوری مناسب همراه با پالتو مردانه

بهترین اکسسوری مردانه برای استفاده همراه پالتو مردانه، استفاده از دستکش و دستمال گردن متناسب با پالتو است. استفاده از دستکش های چرمی و دستمال گردن کشمیری هم فرد را گرم نگه داشته و هم استایل جذاب تری را برای فرد به ارمغان می آورد.

 

نکاتی در مورد  ست کردن پالتو  با کت و شلوار

برای پوشیدن کت و شلوار زیر پالتو، بهتر است پالتو یک سایز بزرگتر انتخاب شود تا در هنگام کار و فعالیت مشکلی پیش نیاید. آستین های پالتو باید به گونه ای باشد که به طور کامل آستین های کت و پیراهن را بپوشاند. در هنگام خرید پالتو بهتر است سرشانه اندکی روی شانه قرار گیرد، بدین صورت بعد از پوشیدن کت و شلوار زیر پالتو، سرشانه ی پالتو دقیقا در جای درست خود قرار گرفته و دیگر مشکلی نخواهد داشت.

Mens coat buying guide and some key points brandworld.news 0 - راهنمای خرید پالتوی مردانه و چند نکته ی کلیدی برای انتخاباگر قصد دارید روی کت و شلوار پالتو بپوشید، بهترین استایل باز کردن دکمه های پالتو و بستن دکمه های کت و شلوار است. بدین ترتیب ظاهر مرتب تری خواهید داشت. حالت دیگر آن است که دکمه های کت و شلوار و پالتو، هر دو بسته باشند. سعی کنید رنگ پارچه ی کت و  شلوار با پالتو هماهنگی لازم را داشته باشد.

خرید کت و شلوار مردانه برند هیدی استایل : https://hedistyle.com/search/products/category-suit

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *