روشویی

راهنمای خرید روشویی کابینتی

پایگاه خبری دنیای برند، اگر به خاطر داشته باشید در گذشته روشویی ها از جنس پایه سنگی بودند و سرامیکی بودند و هیچگونه جا برای دکور و یا جا دادن وسایلی مانند مواد شوینده مایع دستشویی و غیره نبودند و البته زیبایی خاصی هم نداشتند .
اما امروزه به لطف اختراع بشر روشویی کابینتی های لوکسی به بازار وارد شده است. که علاوه بر این که ظاهری بسیار شیک و لوکس و لاکچری به سرویس بهداشتی شما می دهد.
یک کمد زیرین دارد که می توانید از آن به عنوان انبار برای مواد شوینده خود استفاده کنید. و می توانید از آیینه و صفحه جلوی آن به عنوان دکور استفاده کنید.
که خود این مطلب باعث زیباتر شدن بسیار زیاد سرویس بهداشتی شما خواهد شد. شاید برای شما این سوال پیش بیاید که این روشویی کابینتی ها که از جنس چوب هستند آیا به مرور زمان پوسیده نمیشوند؟
Cabinet Toilet Shopping Guide 1 1 - راهنمای خرید روشویی کابینتی
در جواب باید بگویم که طراحی این روشویی کابینتی ها آنقدر ماهرانه و دقیق است که با چوب مو نمی‌زند اما باید بدانید که جنس اصلی این روشویی کابینتی ها pvc می باشد که کاملاً ضد زنگ و ضد خوردگی و ضد پوسیدگی می باشد, پس از این بابت خیالتان راحت باشد .
در موارد بسیار نادری از چوب خالص هم استفاده می شود اما بر روی آن مواد ضد سایش و ضد خوردگی و ضد پوسیدگی زده می شود که بتواند مقاومت خود را حفظ کند. البته این نکته را متذکر می شویم که بعد از چند سال باز هم امکان پوسیدگی و یا خوردگی این نوع چوب ها وجود دارد.

 

Cabinet Toilet Shopping Guide - راهنمای خرید روشویی کابینتیانواع روشویی کابینتی
انواع مدل روشویی (اینجا کلیک کنید)
روشویی کابینتی ها دسته بندی های متفاوتی دارند.
دسته‌ی اول روشویی کابینتی های پایه دار هستند. اگر شما میز نهارخوری منزل خود را نگاه کنید. دارای چند عدد پایه نگهدارنده می باشد این گونه از روشویی کابینتی ها هم به همین صورت دارای دو و یا ۴ عدد پایه نگهدارنده می باشد.
این مدل از روشویی کابینتی ها دارای یک ایراد اساسی میباشند.
این که پایه ها بعد از مدتی دچار زنگ زدگی و پوسیدگی می شود و یا اینکه دچار جرم گرفتگی و کثیفی بیش از حد می شود که یکی از مهمترین ایرادات روشویی کابینتی های پایه دار به شمار می رود.
در دسته بندی دیگر روشویی کابینتی ها بدون پایه هستند و به دیوار نصب می شوند اینگونه روشویی کابینتی ها هیچگونه پایه ای بر روی زمین ندارند و باعث می‌شود که فضای کمتری هم اشغال کند. علاوه بر این هیچ نگرانی و مشکلی بابت پوسیدگی و زنگ زدگی و یا کثیف شدن پایه های این نوع از روشویی ها نخواهید داشت.

Cabinet Toilet Shopping Guide 0 - راهنمای خرید روشویی کابینتی
یکی از ایرادات این نوع روشویی کابینتی ها این است که شما نمی توانید از سنگهای خیلی سنگین استفاده کنید به دلیل اینکه تنها تکیه گاه این نوع از روشویی کابینتی ها ۴ عدد پیچ است که به دیوار نصب می شود پس نمی توانند وزن سنگینی را تحمل کند و شما مجبور هستید از سنگهای سبک‌تر و با وزن کمتر استفاده کنید.
روشویی کابینتی های سلطنتی بسیار مشهور و پرفروش میباشند ولی دارای ابعاد بزرگی هستند که باعث میشود برای هر فضایی قابل استفاده نباشد .
این نوع از روشویی ها دارای یک بوفه کناری میباشد که بعنوان دکور از آن استفاده می شود .
شما عزیزان می توانید انواع روشویی کابینتی ها در طرح ها و رنگهای متفاوت و جذاب را با قیمتی بسیار مناسب و کیفیتی مثال زدنی از فروشگاه دیجی ساختمان تهیه کنید.

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

شیبا

دنیای پاستیل‌های شیبا چه شکلیه؟

پایگاه خبری دنیای برند، شیبای محبوب و دوست‌داشتنی با کمپین «بیا به دنیای پاستیل‌های شیبا» …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x