پژوهش‌های راهبردی

اخذ مجوز شعبه کتابخانه ملی و مرکز اسناد تحت برند پژوهش‌های راهبردی در خرم‌آباد

پایگاه خبری دنیای برند، نائب رئیس شورای شهر خرم‌آباد از اخذ مجوز شعبه کتابخانه ملی و مرکز اسناد تحت برند پژوهش‌های راهبردی در خرم‌آباد خبر داد.

مجید دریکوند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرکز پژوهش‌های شورای شهر خرم‌آباد، جایگاه بسیار مهمی دارد و از سال ۹۴ مجوز از طرف شورای عالی استان‌ها ابلاغ شده بود منتها تاکنون راه‌اندازی نشده بود.

وی اضافه کرد: در این هشت ماه مرکز پژوهش‌ها، جزو پیشروترین مراکز شوراهای اسلامی سراسر کشور است.

نائب رئیس شورای شهر خرم‌آباد با بیان اینکه در مرکز پژوهش‌های این شورا تحقیقات و پژوهش‌هایی مختلفی انجام شده است، بیان کرد: برنامه داریم که هر فصل یک گزارش کاربردی انجام شود.

دریکوند ادامه داد: اولین کتاب شهرداری خرم‌آباد تحت عنوان بافت تاریخی خرم‌آباد با دیتای علمی منتشر شده است و در روز خرم‌آباد رونمایی خواهد شد.

نائب رئیس شورای شهر خرم‌آباد اضافه کرد: موفق شدیم مجوز شعبه کتابخانه ملی و مرکز اسناد تحت برند پژوهش‌های راهبردی را بگیریم.

وی با اشاره به اینکه تیم لازم برای سند چشم‌انداز ۱۴۱۴ شهر خرم‌آباد تشکیل شده و رسانه می‌تواند در این مورد ورود پیدا کند، عنوان کرد: ۷۰ هکتار بافت تاریخی در شهرستان خرم‌آباد وجود دارد که شش هکتار آن در محدوده محله باباطاهر مرمت، دیواره‌سازی، جداره‌سازی، نورپردازی و کف‌سازی با پیوست فرهنگی انجام خواهد شد و در نوروز ۱۴۰۲ راه‌اندازی می‌شود.

دریکوند از تجمیع حقوق شهرداری خرم‌آباد بیان کرد: این اتفاق در یکم فروردین ۱۴۰۱ رخ داده است در حالیکه هیچ سازمانی ساختار مالی مستقلی ندارد و براساس این مهم، اضافه‌کارهای بی‌حد و حصر حذف و سقف اضافه‌کار به ۶۰ ساعت کاهش یافته است.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

نائب رئیس شورای شهر خرم‌آباد در ادامه بیان کرد: ۱۱ دفتر کارگزاری در خرم‌آباد وجود دارد و بناست فعالیت‌های مرسوم شهرداری به این دفاتر سپرده شود و در این راستا ناگزیریم بستر الکترونیک را برای ۱۱ دفتر مذکور مهیا کنیم.

منبع: ایسنا

همچنین ببینید

ایران هلث

اعطای امتیاز ویژه به شرکت‌های برتر حاضر در «ایران هلث»

رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معاونت علمی گفت:نمایشگاه «ایران هلث» یکی از محفل‌های مؤثر برای ایجاد تعاملات بین‌المللی مبتنی بر فناوری‌های حوزه سلامت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *