جشنواره لاله

آثار مثبت جشنواره لاله‌ها کمک به خلق برند برای کرج است

کرج – رئیس شورای شهر کرج گفت: آثار مثبت جشنواره لاله‌ها کمک به خلق برندسازی شهر کرج است که توانسته این شهر را با برند لاله معرفی کند.

عباس زارع اظهار کرد: برپایی این دوره از جشنواره لاله‌ها به‌واسطه زیبایی‌های بصری که ایجاد کرده موجب شده تا مردم ساعاتی را فارغ از هیاهوی شهر در آن سپری کنند و شادی و نشاط حاصل از آن موجب خرسندی است و می‌توان رشد خدمات و ارائه آن را نسبت به سال‌ها قبل مشاهده کرد.

وی گفت: در دوره هفتم نوآوری و اتفاقات جدیدی رخ‌داده که می‌تواند اثر مطلوب و چشم‌گیری بر اوقات فراغت شهروندان داشته باشد.

رئیس شورای شهر کرج اضافه کرد: یکی از آثار مثبت این جشنواره کمک به خلق برندسازی شهر کرج است که توانسته این شهر را با برند لاله معرفی کند و این دست آورد بزرگی است که در تاریخ شهر کرج ماندگار خواهد ماند.

gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - آثار مثبت جشنواره لاله‌ها کمک به خلق برند برای کرج است

زارع افزود: این برند سازی به دنبال خود مسئولیت فراوانی را برای مدیران شهری در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به همراه خواهد داشت که باید از آن نهایت استفاده را در خدمت توسعه شهر به کاربست.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری و کارکنان و کارگران در برپایی این جشنواره، تمامی دست‌اندرکاران این جشنواره سعی کرده‌اند تا برنامه‌های باشکوهی بر پا کنند و شرایط مساعد آب و هوایی به طولانی‌تر شدن این دوره کمک کرده که خود موجب رضایت بیشتر شهروندان شده است.

منبع: مهر

همچنین ببینید

ایران هلث

اعطای امتیاز ویژه به شرکت‌های برتر حاضر در «ایران هلث»

رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معاونت علمی گفت:نمایشگاه «ایران هلث» یکی از محفل‌های مؤثر برای ایجاد تعاملات بین‌المللی مبتنی بر فناوری‌های حوزه سلامت است.