547813 - گام‌هایی در راستای برندسازی مشترک اسباب‌بازی ایرانی در بازار 200 میلیون دلاری ازبکستان

گام‌هایی در راستای برندسازی مشترک اسباب‌بازی ایرانی در بازار ۲۰۰ میلیون دلاری ازبکستان

در راستای توسعه همکاری‌های بین‌المللی در حوزه صنایع خلاق، هیئتی متشکل از فعالان زیست‌بوم صنعت اسباب‌بازی ایران با حضور در ازبکستان، از ظرفیت‌های این کشور برای برندسازی مشترک اسباب‌بازی ایرانی بازدید کردند.

به گزارش دنیای برند به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، بازار اسباب‌بازی ازبکستان با ظرفیت سالانه حدود ۲۰۰ میلیون دلار، فرصت مناسبی برای تولیدکنندگان ایرانی به منظور حضور در این بازار و معرفی برندهای خود به شمار می‌رود.

در این بازدید، برخی از بزرگترین تولیدکنندگان اسباب‌بازی ازبکستانی با حجم بازار مناسب داخلی و صادراتی معرفی شدند و زمینه‌های همکاری مشترک با فعالان ایرانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین شرکت‌ها و تولیدکنندگان ازبکستانی برای همکاری با فعالان ایرانی در زمینه‌های مختلفی از جمله بهره‌برداری از ظرفیت قالب‌های صنعتی، همکاری و تسهیل‌گری تبادلات مالی، اقتصادی و صنعتی، تامین قطعات و مواد، خرید محصول، بسته‌بندی، ظرفیت‌های تولید و برند مشترک ابراز تمایل کردند.

مسعود حسنلو، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در این بازدید بر حمایت دولت ایران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از زیست‌بوم صنعت اسباب‌بازی تاکید کرد.

حسین نخ‌چی، مسئول کارگروه اسباب‌بازی ستاد و از اعضای هیات اعزامی به ازبکستان نیز در این جلسه ضمن گفت‌وگو با تولیدکنندگان ازبکستانی به بیان ظرفیت‌های مشترک همکاری با فعالان اقتصادی صنایع خلاق آن کشور پرداخت.

همچنین ببینید

when does ios 17 4 come out 1 910x600 1 310x165 - برند اپل ظاهراً توسعه iOS 19 با نام رمز «شانس» را آغاز کرده است

برند اپل ظاهراً توسعه iOS 19 با نام رمز «شانس» را آغاز کرده است

اپل توسعه آپدیت‌ iOS 19 و همچنین watchOS 12 ،macOS 16 و visionOS 3 را برای عرضه در 2025 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *