Mobin Net elecopm 4586 - مبین‌نت: اتصالی به وسعت ایران، با گامی بلند به سوی هوشمندسازی

مبین‌نت: اتصالی به وسعت ایران، با گامی بلند به سوی هوشمندسازی

مبین‌نت در الکامپ ۲۷، با رونمایی از دستاوردهای نوین خود در حوزه فیبر نوری، اینترنت اشیا و هوشمندسازی، گامی بلند در جهت تحقق شعار “اتصالی به وسعت ایران” برداشت. این شرکت با ارائه خدماتی نوآورانه مانند پایش هوشمند حریق و زندگی هوشمند شهر دیجیتال، حضوری پررنگ در این نمایشگاه داشت و تعهد خود به ارائه راه‌حل‌های جامع برای نیازهای مشتریان در عصر دیجیتال را به نمایش گذاشت.

دنیای برند، سپیده عابدینی، مدیر مارکام مجموعه مبین نت در مصاحبه با توسعه برند درباره حضور این مجموعه در این نمایشگاه و تاثیر آن بر روی برند مبین نت چنین بیان کرد: حضور در نمایشگاه یکی از نقطه تماس‌های اصلی با هم‌صنف‌های صنعت است که علاوه بر آن، ارتباط و تعامل مستقیم با مخاطبان را هم ایجاد می‌کند. لذا ما از این فرصت برای تعامل بیشتر با مخاطبان‌مان استفاده کرده‌ایم. از سوی دیگر الکامپ فرصتی را فراهم می‌کند تا بتوانیم آخرین دستاوردها و تکنولوژی‌های شرکت را به مخاطبان نهایی خود(End User) نشان دهیم.

اتصالی به وسعت ایران

وی ادامه داد: شرکت مبین‌نت در این دوره از نمایشگاه با شعار «اتصالی به وسعت ایران» شرکت کرد زیرا با اضافه شدن پروژه فیبر نوری به سبد محصولات مبین‌نت، این بلوغ در شرکت به وجود آمد که بتواند در سطح کل کشور به مردم سرویس ارائه کند. همچنین بستر دیگری که شرکت مبین‌نت در نمایشگاه ارائه کرده، زندگی هوشمند شهر دیجیتال است تا نمودی از یک زندگی دیجتال را نشان دهد.

عابدینی ادامه داد: شرکت مبین‌نت در دوره ۲۷ نمایشگاه الکامپ سرویس‌‌های هوشمند دیگری مانند پایش هوشمند حریق که زیرمجموعه اینترنت اشیاست. اکنون با توجه به همکاری‌های صورت گرفته با آتش‌نشانی، در حال حاضر می‌توان آن را برای خانواده‌های تهرانی ارائه کرد.

سرویس مهم دیگری که توسط مبین‌نت ارائه شده، فیبر نوری است که ما توانسته‌ایم در این پروژه ملی سهیم باشیم. لذا این فعالیت‌ها این نوید را می‌دهد که  به بازدیدکنندگان‌مان نشان دهیم ما به عنوان یک مجموعه فعال چه خدنماتی را ارائه می‌دهیم و گستردگی سبد محصولات‌مان به چه صورت است. همین اقدامات تاثیر مثبتی بر روی برند مبین‌نت خواهد گذاشت.
از سوی دیگر بازخوردهایی که ما از مشتریان‌مان دریافت می‌کنیم باعث می‌شود در ادامه مسیر بهتر عمل کنیم و در نهایت تعامل و ارتباط مستقیم خود را با مشتریان‌مان حفظ کنیم. با وجود اینکه ما کانال‌های متفاوتی را برای ارتباط با مشتریان داریم اما ارتباط زنده و مستقیم تاثیر بیشتری دارد.

عابدینی در پاسخ به این سؤال که آینده برند خودتان را نسبت به رقبای خود چگونه می‌بینید و مبین‌نت به لحاظ برند در چه جایگاهی است، پاسخ داد: ما در حوزه سرویس‌های LTE جزو مجموعه‌هایی هستیم که حرف زیادی برای گفتن دارد. در حوزه هوشمند سازی، جایگاهی که برای مبین‌نت در نظر گرفته شده، یک شرکت پیشرو و حرکت بر لبه تکنولوژی است. همچنین این شرکت در حوزه‌های دیگری مانند اینترنت اشیا به دنبال جایگاه سازی است.

مبین‌نت به دنبال این امر است که از لایه صرف ارائه دهنده اینترنتی که سرویس پایه این مجموعه است خارج شود و سرویس‌های دیگری مانند خدمات ابری و اینترنت اشیا را به مشترکین خود ارائه دهد و این اقدامات برای ارتقای برند مبین نت موثر است.

مدیر مارکام مبین‌نت درباره چالش‌های مسیر پیش روی مجموعه چنین گفت: یکی از چالش‌های مهم برای مجموعه مبین‌نت، محدودیت‌های زیرساختی است. برای مثال مشترکین از ما می‌پرسند که دسترسی به اینترنت فیبر نوری پر سرعت در حالی که فیلترینگ حاکم است چه مشکلی را حل می‌کند؟. اما با این حال مجموعه مبین‌نت سعی می‌کند از لحاظ زیرساخت و شبکه، خود را تقویت کند و جایگاه خودش را ارتقا دهد و در حوزه‌های دیگر مانند هوشمندسازی، بازوی پیشران در کنار صنایع باشد. در عصر اقتصاد دیجیتال رفتن به سمت هوشمندسازی یک انتخاب گزینشی نیست بلکه یک الزام است. لذا آشنا کردن صنایع دیگر با هوشمندسازی در حین اینکه می‌تواند چالش باشد، فرصت هم محسوب می‌شود.

در انتها می‌توان گفت که با بودن در کنار صنایع و هوشمند کردن آنها، گسترش پروژه فیبر نوری و بالا بردن رضایت مشتریان سعی می‌کنیم برندی مطمئن برای آنها باشیم.

همچنین ببینید

General Motors announced that electric trucks will come later 310x165 - جنرال موتورز به روغن‌سوزی افتاد

جنرال موتورز به روغن‌سوزی افتاد

رشد فروش خودرو جنرال موتورز در آمریکا در سه ماهه دوم کاهش یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *