aparat report1402 45 - گزارش سال 1402 برند آپارات

گزارش سال ۱۴۰۲ برند آپارات

گزارش پیش‌رو، گزارشی کامل و دقیق از روند رشد و بهبود عملکرد آپارات است. در این گزارش نگاهی به سرویس درآمدزایی آپارات، میزان درآمد تولیدکنندگان، میانگین سنی افراد فعال در این سرویس و… انداختیم.

نگاهی دقیق به آمار

آپارات به عنوان پربازدیدترین وبسایت ایرانی، ماهانه میزبان ۶۸ میلیون کاربر یکتا بوده است که این افراد مجموعا بیش از ۱۴۹ میلیاد دقیقه در آپارات ویدیو تماشا کرده‌اند.

سرویس درآمدزایی آپارات در حال حاضر (خرداد ۱۴۰۳)، بیشتر از ۴۳۰۰ نفر عضو فعال دارد که ۸۸۳ نفر از این تعداد در سال ۱۴۰۲ عضو این سیستم شده‌اند و این به معنای رشد ۲۵ درصدی تعداد اعضای سرویس نسبت به سال ۱۴۰۱ است. شما هم می‌توانید با ساخت ویدئو و بارگذاری آن در آپارات، درآمدزایی کنید و با آپارات شریک شوید!

میانگین سنی تولیدکنندگان آپارات ۲۸ سال است که از ۱۸ سال تا ۶۴ سال در زمینه‌های گیم، سرگرمی و آموزش‌های درسی و غیر درسی فعالیت دارند. همچنین تولیدکنندگان آپارات توانستند رکورد تمامی سال‌های گذشته را بزنند و از بازدید ویدیوهایشان مجموعا بیشتر از ۶۳ میلیارد تومان کسب درآمد داشته باشند.

برای مشاهده کامل گزارش عملکرد آپارات در سال ۱۴۰۲، پیشنهاد می‌کنیم حتما ویدیو زیر را تماشا کنید.

آپارات در سال گذشته با همراهی شما عزیزان توانست به این رکوردها دست پیدا کند که اگر شما نبودید، قطعا این نتایج هم رقم نمی‌خورد.

همچنین ببینید

گزارش سال 1402 برند تریبون

گزارش سال ۱۴۰۲ برند تریبون

پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی تریبون، در ادامه مسیر سال‌‌‌‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱، سومین گزارش جامع سئوی ایران را با همراهی و مشارکت ۸۲۲ متخصص سئو تهیه و منتشر کرد. براساس این گزارش، ۲۶درصد از فعالان حوزه سئوی ایران خانم هستند و ۵۶درصد از فعالان سئوی ایران بین ۲۶ تا ۳۵ سال سن دارند. ۴۴درصد از فعالان سئوی ایران «۲ تا ۵ سال» سابقه کار دارند و تنها ۶درصد از آن‌ها «بیش از ۱۰ سال» در حوزه سئو مشغول به فعالیت هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *