اسفراین

چهار طرح صنعتی و کشاورزی در اسفراین کلنگ‌زنی شد

پایگاه خبری دنیای برند، عملیات اجرایی کارخانه ذوب و ریخته گری قطعات در ماسه با ۶۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی با حضور فرماندار اسفراین شماری از مسوولان استانی و شهرستانی  آغاز شد.

این کارخانه صنعتی در سه فاز ذوب و ریختگری، عملیات حرارتی و ماشین‌کاری با ظرفیت تولید سالانه ۹ هزار تن قطعه و محصولات فولادی راه اندازی شده است که برای ۱۲۰ نفر اشتغال زایی دارد.

مدیر عامل شرکت کارخانه ذوب و ریخته گری قطعات در ماسه اسفراین در آیین آغاز عملیات اجرایی این طرح صنعتی گفت: این واحد صنعتی، ریخته گیری قطعات خاص را انجام خواهد داد که از لحاظ ارزش افزوده اهمیت بالایی است.

مهندس حسین  پوراعتماد افزود: با راه اندازی این واحد صنعتی کار عملیات حرارتی قطعات خاص صنایع بزرگ شهرستان که پیش از این به خارج استان ارسال می شد در شهرستان انجام‌ می گیرد و اسفراین  را در آینده نزدیک به قطب عملیات حرارتی قطعات فولادی در استان تبدیل  خواهد کرد.

همچنین واحد بسته بندی عسل با ظرفیت ۳۰۰ تن در سال و با سرمایه گذاری ۱۰میلیارد ریال توسط بخش خصوصی  از دیگر طرح های بهره برداری شده امروز است که با افتتاح این طرح برای هفت نفر شغل ایجاد شد.

فرماندار شهرستان اسفراین در آیین بهره برداری از این طرح گفت: شهرستان اسفراین با تولید سالانه ۲ هزار تن عسل، ۷۵ درصد عسل استان را تولید می کند.

طاهر رستمی افزود: بهره برداری از این واحد بسته بندی عسل تنها حدود یک ششم تولیدات عسل شهرستان را پوشش خواهد داد و نیازمند افزایش ظرفیت این گونه واحد های و برند سازی در این محصول شهرستان هستیم.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

شهرستان اسفراین با دارا بودن ۱۱۶هزار کلنی زنبور عسل و تولید سالانه ۲هزارتن عسل بزرگترین تولید این محصول در خراسان شمالی است.

واحد بسته بندی سبزی و صیفی جات تازه از دیگر طرح های افتتاح شده امروز بود که برای ایجا این واحد بیش از هشت میلیارد ریال توسط بخش خصوصی هزینه شده است. ظرفیت تولید سالانه این واحد سه هزار تن است که برای هفت نفر شغل ایجاد کرده است.

همچنین به همین مناسبت عملیات اجرایی احداث کارخانه خوراک دام و آبزیان شهرستان  با سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد ریالی و ظرفیت تولید سالانه ۶ هزار تن آغاز شد که با بهره برداری از آن برای هفت شغل ایجاد می شود.

شهرستان ۱۲۰هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی اسفراین قرار دارد.

منبع: ایرنا

همچنین ببینید

Creating a beautiful and practical environment for the balcony 310x165 - ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

پایگاه خبری دنیای برند، بالکن همچون تکه‌ای از طبیعت در آغوش خانه، واحه‌ای از آرامش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *