Img20170211105641297 650x330 - مجمع عمومی اتاق مشترک ایران و گرجستان 9 بهمن برگزار می‌شود

مجمع عمومی اتاق مشترک ایران و گرجستان ۹ بهمن برگزار می‌شود

مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده اتاق مشترک ایران و گرجستان در ساعت ۱۴:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۰۹/۱۱/۱۴۰۲ در طبقه اول ساختمان جدید اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران واقع در خیابان طالقانی، نبش خیابان شهید موسوی ( فرصت)، شماره ۱۷۵ ، برگزار خواهد شد.

استماع، بررسی و تصویب عملکرد هیات مدیره در سال ۱۴۰۱، استماع، بررسی و تصویب گزارش مالی، ترازنامه و بازرسی سال مالی ۱۴۰۱، بررسی و تصویب بودجه سالانه، تعیین ورودیه و حق عضویت سالانه اعضا، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار و انتخاب بازرس اصلی و بازرس علی‌البدل در دستور کار این جلسه خواهد بود.

منبع

همچنین ببینید

How to have a great trip to Antalya 310x165 - چگونه سفری عالی به آنتالیا داشته باشیم؟

چگونه سفری عالی به آنتالیا داشته باشیم؟

برای سفری عالی به آنتالیا ابتدا باید اطلاعاتی کامل درمورد این شهر داشته باشید و یک برنامه‌ریزی دقیق انجام دهید تا بهترین سفر زندگی خود را تجربه کنید. در برنامه‌ریزی برای سفر به این شهر، انتخاب هتل خوب مانند هتل ونزیا پالاس دلوکس ریزورت آنتالیا، رزرو به‌موقع بلیط هواپیما آنتالیا و ... اهمیت دارد و باید توجه ویژه‌ای به آن‌ها داشته باشید. اگر قصد سفر به این شهر را دارید و در حال برنامه‌ریزی هستید، این مطلب را اتا انتها بخوانید تا با نکات ویژه یک سفر خوب به آنتالیا آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *