19090640 662 660x330 - «لوطی» فیلمی برای حر مدافعان حرم

«لوطی» فیلمی برای حر مدافعان حرم

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

شهید مدافع حرم «مجید قربانخانی» متولد ۳۰ مردادماه سال ۶۹ در تهران و ساکن محله یافت‌آباد بود که بعد از یک تحول درونی، داوطلبانه به سوریه اعزام شد تا از حریم عقیله بنی‌هاشم و مردم مظلوم سوریه دفاع کند. در نهایت بعد از دلاوری‌های فراوان در تاریخ ۲۱دی ماه سال ۹۴ به‌دست تروریست‌های تکفیری در منطقه خان‌طومان به فیض شهادت نائل شد و پیکر مطهرش در منطقه ماند.

سرانجام پیکر شهید توسط گروه‌های تفحص شهدا کشف و از طریق آزمایش DNA شناسایی شد. از این شهید مدافع حرم به دلیل برخی اخلاق های خاص، لوطی مسلک بودن، خالکوبی روی دست و تحول درونی یکباره تا رسیدن به عرش اعلاء، به نام‌های «داداش مجید»، «مجید سوزوکی» و «حر» شهدای مدافع حرم نیز یاد می‌کنند.

سعید چاری تهیه کننده و کارگردان فیلم «لوطی» گفت: در این فیلم نگاهی متفاوت به زندگی شهید مجید قربانخانی داشتیم و ساختار جدیدی را در این فیلم اجرا کردیم.

وی ادامه داد:  بعضی از اعضای خانواده شهید قربانخانی در این فیلم در نقش‌های خود ظاهر شده‌اند که با حضور آن‌ها فیلم شکلی مستند و داستان جدیدی پیدا کرده است.

گفتنی است که این فیلم به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید چاری با حضور بازیگران چهره سینما و تلویریون مانند ثریا قاسمی، مهران رجبی، سعید پیردوست، ثنا صادقی، امیرزریوند، مهدی امینی‌خواه، خشایار راد، حدیثه طهرانی و زنده یاد زهره فکور صبور ساخته شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

همچنین ببینید

12524695 972 310x165 - فیلم‌های جشنواره سارایوو ۲۰۲۴ اعلام شدند

فیلم‌های جشنواره سارایوو ۲۰۲۴ اعلام شدند

فیلم‌های بخش‌های مختلف سی‌امین جشنواره فیلم سارایوو اعلام شدند. به گزارش خبرنگار بین الملل گروه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *