62220039 660x330 - طرح دانش‌بنیانی که موفق به تامین مالی جمعی ۱۰ میلیاردی شد

طرح دانش‌بنیانی که موفق به تامین مالی جمعی ۱۰ میلیاردی شد

طرح «ارائه خدمات آزمایشگاهی پیشرفته در زمینه آنالیز محصولات دارویی، غذایی و سم‌شناسی» مسابقه شکوفا در کمتر از ۶ روز موفق به تامین مالی جمعی ۱۰ میلیارد تومانی شد.

به گزارش پایگاه خبری دنیای برند به نقل از ایسنا، طرح «ارائه خدمات آزمایشگاهی پیشرفته در زمینه آنالیز محصولات دارویی، غذایی و سم‌شناسی» یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان به عنوان برنده قسمت پانزدهم مسابقه تلویزیونی شکوفا توسط ۱۳۹ سرمایه‌گذار در مدت زمان ۵ روز و ۲۱ ساعت موفق به جذب سرمایه ۱۰ میلیارد تومانی به روش تامین مالی جمعی شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، پانزدهمین قسمت از مسابقه بزرگ تلویزیونی شکوفا با رقابت سه شرکت دانش‌بنیان با طرح «ارائه خدمات آزمایشگاهی پیشرفته در زمینه آنالیز محصولات دارویی و غذایی و سم‌شناسی»، «اتوماسیون گلخانه‌ای» و «دستیار هوشمند جراحی»، دوشنبه ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ از شبکه یک سیما پخش شد.

شرکت دانش‌بنیان ارائه کننده طرح «ارائه خدمات آزمایشگاهی پیشرفته در زمینه آنالیز محصولات دارویی و غذایی و سم‌شناسی» با رأی داوران، از میان سه تیم شرکت‌کننده به عنوان تیم برگزیده انتخاب شد و این طرح جهت سرمایه‌گذاری عموم مردم روی سکوی تامین مالی جمعی آیفاند (ifund.ir) قرار گرفت. 

میزان سرمایه درخواستی این شرکت برای اجرای پروژه ۱۰ میلیارد تومان، مدت زمان سرمایه‌گذاری و اجرای پروژه ۱۱ ماه و میزان سود پیش‌بینی‌شده ۴۲ درصد سالیانه (واریز سود به صورت سه ماهه) بود. 

به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، این طرح توسط ۱۳۹ سرمایه‌گذار در مدت زمان ۵ روز و ۲۱ ساعت موفق به جذب سرمایه درخواستی به مبلغ ۱۰ میلیارد تومان به روش تأمین مالی جمعی شد.

پایان

همچنین ببینید

63115271 310x165 - ابداع ماده‌ای برای استخراج اورانیوم از آب دریا

ابداع ماده‌ای برای استخراج اورانیوم از آب دریا

چین ماده جدیدی را برای استخراج اورانیوم از آب دریا تولید کرده است. این جاذب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *