6ef6e399 d407 479f 928b d50e282155cb 660x330 - الحاق سازمان توسعه تجارت ایران به سازمان جهانی WTO

الحاق سازمان توسعه تجارت ایران به سازمان جهانی WTO

با مشارکت موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی ضمن فراگیری مقررات و قوانین سازمان  جهانی تجارت برای بهره گیری از فرصت های آتی آماده خواهیم شد.

به گزارش پایگاه خبری دنیای برند – به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران معاون وزیر و رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران در نخستین نشست ستاد ملی هماهنگی الحاق ایران به سازمان تجارت جهانی از برنامه های این سازمان برای آموزش قوانین و مقررات جهانی در خصوص این سازمان  خبر داد.

حمید زادبوم با اعلام این خبر اظهار داشت: هدف از این نشست ها که قرار است هر دو هفته یکبار برگزار شود اعضای ستاد که به نمایندگی از دستگاه های مرتبط حضور دارند به ارائه ی پیشنهادات و همفکری در این خصوص میپردازند.

وی افزود: با پیش بینی برنامه ی آموزشی با مشارکت موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی ضمن فراگیری مقررات و قوانین سازمان  جهانی تجارت برای بهره گیری از فرصت های آتی آماده خواهیم شد.

در ادامه ی این نشست، پس از آنکه زاهد طلبان آخرین وضعیت الحاق ایران به WTO را تشریح کرد، نمایندگان دستگاههای اجرایی، وزارتخانه های مرتبط و نمایندگان بخش خصوصی دیدگاههای خود برای نحوه پیگیری الحاق را اعلام کردند.

همچنین ببینید

irancell 5g site 310x165 - افتتاح ۱۰۱۵ اُمین سایت 5G ایرانسل توسط وزیر ارتباطات

افتتاح ۱۰۱۵ اُمین سایت ۵G ایرانسل توسط وزیر ارتباطات

هزار و پانزدهمین سایت 5G ایرانسل در کشور (دوهزار و چهارمین سایت 5G ایران)، امروز در کرمانشاه توسط وزیر ارتباطات به بهره‌برداری رسید.