62318925 660x330 - روایت بازدید شهید جمهور از یک شرکت دانش‌بنیان +ویدئو

روایت بازدید شهید جمهور از یک شرکت دانش‌بنیان +ویدئو

مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان با ۶۰۰ پرسنل ماجرای بازدید شهید جمهور آیت الله رئیسی از این مجموعه کارآفرین و دانش بنیان را شرح داد.

به گزارش پایگاه خبری دنیای برند به نقل از ایسنا، مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان که در حال تولید هواپیما است و در زمان شیوع کرونا نیز بخاطر نیاز کشور اقدام به تولید ماسک کرد، در خصوص کمک آیت الله رئیسی به این شرکت گفت: حدود دوسال پیش وقتی که قرار بود آیت الله رئیسی به استان اصفهان سفر کنند، تیم نهاد ریاست جمهوری آمدند و ارزیابی کردند و انتخاب کردند و وقتی مجموعه دانش بنیان ما را دیدند گفتند آیت الله رئیسی به این مجموعه نیز سر خواهند زد.  زمان حضور آیت الله رئیسی در  این شرکت دانش بنیان به نیم ساعت کشید و ایشان در طول این مدت بازدید چندین بار جمله‌ی “همینطور محکم بروید جلو” را خطاب به اعضای این شرکت دانش بنیان تکرار کردند .

وی ادامه داد: ایشان در تمام مدت شنونده فعال کارهای ما بودند و در تمام مدت گوش می‌دادند و در پایان بازدید گفتند این جا مصداق امر مقام معظم رهبری است یعنی هم تولید است، هم دانش بنیان است و هم اشتغال آفرین است.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان در پایان خاطرنشان کرد: آقای رئیسی پس از این بازدید و هنگام خروج خطاب به مسئولان این شرکت گفتند شما نباید سراغ گمرک بروید گمرک باید به سراغ شما بیاید و از شما تشکر هم بکند.

پایان

همچنین ببینید

63115271 310x165 - ابداع ماده‌ای برای استخراج اورانیوم از آب دریا

ابداع ماده‌ای برای استخراج اورانیوم از آب دریا

چین ماده جدیدی را برای استخراج اورانیوم از آب دریا تولید کرده است. این جاذب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *