Img20240417101430478 650x330 - دومین دوره رویداد بین المللی «کرمان آیدکس» از 24 اردیبهشت برگزار می شود

دومین دوره رویداد بین المللی «کرمان آیدکس» از ۲۴ اردیبهشت برگزار می شود

رویداد بین‌المللی «کرمان آیدکس» می‌کوشد با فراهم‌سازی زمینه گفت‌وگو بین بخش خصوصی واقعی، اندیشمندان و حاکمیت در سطح ملی و بین‌المللی به کنکاش چالش‌ها و موانع سرمایه‌گذاری و توسعه پایدار در کشور پرداخته و با بهره‌گیری از الگوهای نوین جهانی در این زمینه، گامی مؤثر در مسیر تأمین زیرساخت‌های اساسی و هدایت اقتصاد ملی به‌سوی توسعه پایدار و متوازن بردارد.

رویدادی که با طرح واقعیات موجود و چالش‌های پیش رو، درصدد ارائه راهکارهایی مؤثر برای احصاء نیازهای زیرساختی، معرفی زمینه‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کرمان و ایران و ارائه روش‌های نوین تأمین مالی خواهد بود.

مشارکت فعال بخش خصوصی، اتاق‌های بازرگانی، ارکان بازار سرمایه، مدیران سیستم بانکی و پولی کشور و ارکان حاکمیتی در کنار صاحب‌نظران و اندیشمندان متخصص در حوزه‌های مختلف، فرصت بی‌نظیری را برای علاقه‌مندان و فعالان عرصه سرمایه‌گذاری و توسعه رقم می‌زند و هدف غایی این رویداد، کمک به تسریع روند نوین توسعه و سرمایه‌گذاری مبتنی بر اصول اقتصاد دانش‌بنیان، صیانت از سرمایه انسانی متخصص، انرژی‌های پاک، کشاورزی مدرن و بهره‌ور، صنایع و تکنولوژی‌های های تک، گسترش و توسعه صنایع کوچک و متوسط و ایجاد ارزش‌افزوده در کشور است.

دومین دوره رویداد بین‌المللی «کرمان آیدکس» به همت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان از ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ به‌منظور معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و معرفی ظرفیت‌های اقتصادی و توسعه‌ای برگزار خواهد شد.

gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - دومین دوره رویداد بین المللی «کرمان آیدکس» از 24 اردیبهشت برگزار می شود

منبع: اتاق ایران آنلاین

همچنین ببینید

Img20240430093748552 310x165 - مرزهای جغرافیایی صادرات فرش باید توسعه پیدا کند

مرزهای جغرافیایی صادرات فرش باید توسعه پیدا کند

کمیسیون‌های تخصصی اتاق ایران در حاشیه نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)، پنل‌های تخصصی را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *