برند نئودرم

دوران کرونا و کالاهایی از برند نئودرم

پایگاه خبری دنیای برند، هر چند سایه وحشت کرونا، خیابان‌های شهر را مانند اقتصاد جهانی دلتنگ روابط اجتماعی کرده است. اما روزهای پسا کرونا فقط جنبه‌های منفی ندارد. حالا توجه مردم به بهداشت فردی و اجتماعی بیش از همیشه جلب شده است. این روزها خرید مواد ضد عفونی کننده، ماسک، شوینده‌ها، دستکش‌ها و غیره افزایش باورنکردنی پیدا کرده، پس بهتر است کالاهایی را که قبل و بعد از کرونا جزء ضروری سبد میعشتی خانوار هستند، و به آن‌ها بی توجهی می‌شد، بیشتر بشناسیم و بدانیم چه محصولاتی هستند؟

کرم‌های مرطوب کننده و آبرسان‌ ها

کرم‌های مرطوب کننده و آبرسان ها سلامتی پوست شما را از خشک شدن بیش از اندازه و اگزما حفظ می‌کند. این امر هزینه‌های سرسام آور ناشی از درمان اگزما و خشکی پوست را حذف کرده و درصد ابتلا به سرطان پوست را نیز بسیار کاهش خواهد داد. همچنین با رساندن آب و مواد مغذی به سلول‌های پوستی، به کلاژن و الاستین سازی کمک کرده، پوست را نرم، روشن و لطیف می‌کنند.

بنابراین لازم است کرمی را انتخاب کنید، که تاییدیه درماتولوژیست‌ها را نیز داشته باشد، تا سلامت پوست دست و صورت شما را بیش از پیش تضمین کند. معمولا کرم‌های خارجی بسیار گران هستند، اما کرم‌های داخلی نیز با این خصوصیات وجود دارند. با مقایسه برندهای ایرانی موجود در بازار، از نظر قیمت، کیفیت و کارآیی، برند نئودرم را برای حضور در سبد معیشتی خانوار شما پیشنهاد می‌کنیم.

بعضی از کرم‌های این برند مثل آبرسان قوی هیدروسنس نئودرم با دارا بودن ویتامین E و ویتامین B5، علاوه بر بهبود بخشیدن عملکرد کلاژن سازی، با آبرسانی قوی آب مورد نیاز و پروتئین‌های ضروری را برای پوست شما فراهم می‌کنند. برخی دیگر نیز مانند کرم دست هانی شی با استفاده از خواص موم زنبور عسل و ویتامین E پوست شما را نرم و مرطوب کرده و آن را درخشان می‌کنند.

توجه داشته باشید استفاده از این کرم‌ها، مشکلاتی مثل خارش دست، خشکی، چربی ( با تنظیم ترشح سبوم) و غیره را برطرف کرده و نیاز مراجعه به پزشک را به حداقل خواهد رسانید.

neo2 - دوران کرونا و کالاهایی از برند نئودرم

 

مواد ضد عفونی کننده

ضد عفونی کننده‌های الکلی اعم از ژل، مایع یا اسپری هم مثل مایع دستشویی آنتی باکتریال یا صابون، بهتر است جزئی از سبد معیشتی خانوار باشند. این مواد در مواردی که آب کم است یا در دسترس نیست، عملکرد بسیار خوبی داشته و دست شما را از تمام عفونت‌های ممکن بخصوص قبل از خوردن غذا یا دست زدن به صورت پاک می‌کند.

این مواد تضمین کننده سلامتی شما و در نتیجه مراجعه کمتر به پزشک هستند. با رعایت استفاده درست و به موقع از آن‌ها می‌توانید از بسیاری از هزینه‌ها جلوگیری کرده و به ویژه در کشور کم آبی مثل کشور ما از ویژگی‌های آن‌ها بهترین بهره را ببرید.

وجود آلوئه ورا یا آبرسان‌های طبیعی، همچنین عصاره بابونه یا سایر ضد حساسیت‌ها در اینگونه محصولات باید مورد توجه شما قرار گیرد. زیرا ضد عفونی کننده‌های دست، اکثرا بر پایه الکل بوده و باعث صدمه به پوست شما خواهند شد.

باید توجه داشته باشید استفاده مواد ضد عفونی کننده باعث خشکی پوست دست شما نیز خواهد شد و حتی استفاده بیش از حد آن منجر به از بین رفتن باکتری‌های مفید روی دست خواهد بود. بنابراین استفاده از محصولات حاوی مواد مغذی و آبرسان برای حفظ سلامت ضروری است.

 

کاهش هزینه‌های درمانی به قویتر شدن اقتصاد خانواده در دوران کرونا و پس از آن کمک شایانی خواهد کرد، نظر شما درباره اضافه شدن مواردی مثل کرم‌های مرطوب کننده یا ژل ضد عفونی کننده به خریدهای ماهانه خانواده چیست؟

پایان

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و پایگاه خبری دنیای برند در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

The reaction of the Minister of Communications about the fake Nokia company in Iran 310x165 - واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، درباره شرکت تقلبی نوکیا گفت: مورد بحث یک بحث حقوقی است؛ آنها ادعا می کنند و مستنداتی دارند که از نوکیا اجازه گرفتند و خلاف این هم ادعاهایی وجود دارد که در حال بررسی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *