برند گردشگری

جشنواره اقوام ایران زمین برند معتبر گردشگری است

پایگاه خبری مجله دنیای برند، معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت که جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام ایران زمین در گرگان به عنوان برندی معتبر و شاخص در حوزه گردشگری به بلوغ رسیده است.

پویا محمودیان در سومین شب /شنبه/ از جشنواره مجازی بین المللی فرهنگ اقوام ایران زمین در گرگان اظهار داشت: برگزاری این دوره جشنواره در فضای مجازی می‌تواند سنگ بنایی برای برگزاری مجازی آن در سال‌های آتی در کنار اجرای حضوری باشد.
وی به قابلیت های صنایع دستی استان گلستان در راستای جهانی شدن شهرها و روستاهای ملی و به رخ کشیدن توانایی فعالان حوزه صنایع دستی استان اشاره کرد و افزود: امسال برای نخستین بار ۴ روستا و یک شهر گلستان به عنوان روستاها و شهر ملی صنایع دستی انتخاب شدند.

محمودیان ادامه داد: حرکت نمادین استاندار گلستان در خرید از نمایشگاه مجازی صنایع دستی جشنواره اقوام ایران زمین حرکتی موثر و در ادامه موج حمایت از هنرمندان بود.
معاون وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ابراز امیدواری کرد که در ماه های پایانی سال که هنرمندان صنایع دستی (به سبب کرونا) شرایط سختی را سپری کردند، شاهد حمایت هم‌وطنان از فعالان این حوزه با خرید محصولات صنایع دستی باشیم.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

محمودیان در ادامه تصریح کرد: تعداد زیادی از هنرمندان صنایع دستی استان گلستان را زنان تشکیل می دهند که مایه مباهات و افتخار است.
به گزارش ایرنا جشنواره اقوام ایران زمین تا ۱۲ بهمن ماه برپا است.

سال جاری به سبب شیوع کرونا این جشنواره با حضور مجازی اقوام و هنرمندان مختلف ایرانی برگزار می شود.

به گزارش ایرنا استان گلستان به دلیل تنوع اقلیمی و تکثر اقوام، مذاهب و نژادهای مختلف به نگارستان ایران معروف است.

دبیرخانه دائم جشنواره اقوام ایران در گرگان مرکز استان گلستان دایر است.

منبع: ایرنا

همچنین ببینید

رونمایی برند هوآوی

رونمایی برند هوآوی از سری جدید گوشی‌های هوشمند

همانطور که گزارش شده است، هوآوی برند P را برای گوشی های پرچمدار خود کنار گذاشته است و ساعاتی پیش پرچمداران سری Pura 70 هوآوی به طور رسمی معرفی شدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *