برند نیوتیس

ترکیب جادوی طبیعت و علم روز پاسخی به سلیقه ایرانی/برند نیوتیس

این روزها با غنی شدن بازار از محصولات خارجی و ایرانی، سلیقه و ذائقه والای ایرانی، دستخوش تغییر شده است. از طرفی همانطور که جهان به سمت مدرنیزه شدن حرکت می‌کند، تقاضای بازگشت به طبیعت و آرامش آن هم بیشتر می‌شود.

پایگاه خبری دنیای برند، از طرفی دیگر ارائه طبیعت با فرمولاسیون‌های روز در قالب محصولات مختلف بدون بسته بندی‌های مدرن و زیبا کمتر مورد توجه واقع می‌شود. پس راهکار اصلی ترکیبی از طبیعت و علم در بسته‌بندی‌های زیبا خواهد بود. که هلدینگ آریان کیمیا تک با برند جدید نیوتیس سعی کرده، قدمی موثر در این راه بردارد.

زمینه فعالیت برند جدید آریان کیمیا تک

این برند نیز، مانند اکثر برندهای این صادر کننده نمونه سال ۹۸ در حوزه بهداشتی و آرایشی فعالیت می‌کند و بیشتر بر محصولات بهداشتی بر پایه گیاهی با بسته بندی‌های مدرن و زیبا تاکید دارد و فعالیت خود را با آغاز فصل زمستان در مهمترین کالای این فصل، یعنی مرطوب کننده‌ها و آبرسان‌ها آغاز کرده است.

WhatsApp Image 2020 01 20 at 4.29.36 PM 1024x380 - ترکیب جادوی طبیعت و علم روز پاسخی به سلیقه ایرانی/برند نیوتیس

محصولات جدید برند نیوتیس

در هر حال حاضر، خط تولید این برند بر سه مرطوب کننده آلوئه ورا و خیار، انگور و باتر شی و نارگیل و باتر شی با بسته‌بندی‌های زیبا متمرکز است. طبق ادعای مطرح شده روی بسته‌بندی نیوتیس، این کرم‌ها علاوه بر مرطوب کنندگی، خاصیت ترمیم و بازسازی پوست را داشته و نرمی و لطافتی ماندگار به پوست می‌بخشند.

همچنین جذب سریع از مزایای رقابتی این کرم‌ها است، با توجه به اینکه خیار و آلوئه ورا هر دور آبرسانی قوی هستند، به نظر می‌رسد که کرم خیار و آلوئه ورا خاصیت آبرسانی نیز داشته باشد. اینکه این برند چگونه جای خود را در بازار مواد بهداشتی و مرطوب کننده‌ها باز کند، بستگی به انتخاب مردم، تبلیغات برند در مدیاهای مختلف و مهمتر از آن کیفیت محصولات آن خواهد داشت.

 

همچنین ببینید

The reaction of the Minister of Communications about the fake Nokia company in Iran 310x165 - واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، درباره شرکت تقلبی نوکیا گفت: مورد بحث یک بحث حقوقی است؛ آنها ادعا می کنند و مستنداتی دارند که از نوکیا اجازه گرفتند و خلاف این هم ادعاهایی وجود دارد که در حال بررسی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *