زعفران
زعفران

تاخیر عرضه برند زعفران گلستان به علت شیوع کرونا

پایگاه خبری دنیای برند، مدیرعامل شرکت تعاونی زعفران‌کاران روستای وامنان شهرستان آزادشهر گفت که شیوع کرونا دریافت مجوز از دستگاه‌های مرتبط برای عرضه زعفران با برند وامنان را به تاخیر انداخت.

ذبیح الله عادلی روز اظهار داشت: شرکت تعاونی زعفران‌کاران وامنان با ۹۵۰ عضو، بیش از یک میلیارد ریال سرمایه دارد و اعضا و سرمایه آن همچنان رو به افزایش است.

وی بیان کرد: یکی از نتایج و اهداف عرضه زعفران با برند وامنان، جلوگیری از خام فروشی و همچنین فراهم کردن زمینه اشتغال افراد بیشتر با راه اندازی واحدهای بسته بندی است.

مدیر تعاون روستایی گلستان نیز گفت: در پایان فصل برداشت قبل، این شرکت ۴۰۰ کیلوگرم زعفران و ۱۰۰ کیلوگرم ریشه زعفران را در حمایت از بهره برداران منطقه و ممانعت از سوء استفاده دلالان، در فاصله زمانی آبان تا خرداد پارسال خریداری کرد.

نورمحمد کوچکی اظهار داشت: شرکت تعاونی زعفران کاران وامنان تاکنون کد بهداشتی برای ارایه محصول با برند خود را دریافت کرده و به احتمال فراوان این محصول امسال وارد بازار خواهد شد.

زراعت زعفران در روستای وامنان از حدود ۲۰ سال قبل آغاز و گرایش به ایجاد مزارع جدید در زمین های منطقه طی یک دهه اخیر گسترش یافت.

بخش عمده زعفران تولیدی گلستان به صورت فله ای و توسط بهره برداران در شهر مشهد به‌فروش می رسد.

از سطح بیش از ۴۰۰ هکتار مزارع زعفران ایجاد شده در استان ۳۲۱ هکتار آن در سال زراعی قبل بارور بود.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی 

همچنین ببینید

نساجی هلال به دنبال برندسازی

شرکت نساجی هلال به دنبال برندسازی است

مدیر توسعه بازار شرکت صنایع نساجی هلال احمر ایران گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شرکت نساجی هلال، حضور قدرتمند در بازار آزاد و برندسازی است.

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x