1470259681 islami resimler islamic images 55 - برند شدن رویداد جشنواره زمستانه مشهد

برند شدن رویداد جشنواره زمستانه مشهد

سخاوتمندانه‌ترین میزبانی، کریمانه‌ترین میهمانی

gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - برند شدن رویداد جشنواره زمستانه مشهد

‌معاون گردشگری و زیارت سازمان از برگزاری اولین رویداد زمستانه مشهد به منظور تشویق حضور زائران و گردشگران در فصل زمستان خبر داد.

‌به گزارش ایسنا- ‌به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد، به همت معاونت گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد، جشنواره زمستانه مشهد برای اولین بار و با همراهی ۶۰ اتحادیه و مجتمع‌های تجاری و تسهیلات اقامتی از بهمن ماه ۱۳۹۷ پذیرای مشتاقان سفر است. 

نرگس شالچیان در این خصوص گفت: با توجه به عدم بهره‌برداری بهینه از ظرفیت‌های شهر مشهد در ایام زمستان، برای نخستین بار و با پیشنهاد معاونت گردشگری و زیارت، جشنواره تخفیف مشهد برگزار می‌شود که علاوه بر پیش‌بینی تسهیلات برای سفر و اقامت، تخفیف‌هایی برای خرید و استفاده از اماکن تفریحی و گردشگری نیز فراهم می‌شود تا زائران، گردشگران و مجاوران بتوانند از خدمات و فرصت‌های خرید موجود در شهر بهره کامل را برده، و همچنین نقطه امیدی در راستای بهبود فضای کسب و کار واحدهای صنفی و رونق فضای اقتصادی و گردشگری شهری در سال‌های آینده باشد.

وی در این‌باره افزود: ۶۰ اتحادیه صنفی مانند اتحادیه پوشاک، هتل آپارتمان‌داران و مهمانپذیران، دفاتر خدمات مسافرتی،  صنایع دستی، شیرینی فروشان، خشکبار، طلافروشان و همچنین تعداد زیادی از مجتمع های تجاری با تمام ظرفیت‌های موجود خود در این طرح مشارکت و ارائه خدمات خواهند نمود.

معاون گردشگری و زیارت سازمان در ادامه عنوان کرد: یکی از امور پیش‌بینی شده در این جشنواره، تجهیز کلیه واحدهای صنفی عضو شده به خدمات کیف پول الکترونیک و کیوآرکد، در راستای هوشمندسازی واحدهای مشارکت کننده می باشد. همچنین با هماهنگی‌های صورت گرفته با اتاق اصناف جوایز ارزشمندی به شرکت کنندگان در این جشنواره ارائه خواهد شد.

شالچیان تصریح کرد: با توجه به این که جشنواره زمستانه نخستین تجربه شهر مشهد در این خصوص است، برگزاری آن زمینه‌ساز تداوم چنین رویدادی در سال‌های آینده و برند شدن رویداد جشنواره زمستانه مشهد خواهد بود؛ امید است در سال‌های آینده با برنامه‌ریزی دقیق تر و مشارکت همه‌جانبه تمام سازمان‌ها، اصناف شهر مشهد شاهد تکرار چنین برنامه‌ها و جشنواره‌هایی باشیم.

منبع: https://goo.gl/fm2AyH

همچنین ببینید

irancell 5g site 310x165 - افتتاح ۱۰۱۵ اُمین سایت 5G ایرانسل توسط وزیر ارتباطات

افتتاح ۱۰۱۵ اُمین سایت ۵G ایرانسل توسط وزیر ارتباطات

هزار و پانزدهمین سایت 5G ایرانسل در کشور (دوهزار و چهارمین سایت 5G ایران)، امروز در کرمانشاه توسط وزیر ارتباطات به بهره‌برداری رسید.