تسلا موتورز

برند تسلا دومین خودروساز برتر جهان

در حال حاضر، به دنبال موفقیت‌های برند خودروسازی الکتریکی تسلا، ارزش این شرکت به بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار افزایش یافت و آن را به دومین خودروسازی برتر در جهان و نخستین در آمریکا تبدیل کرد.

پایگاه خبری دنیای برند، طبق آخرین برآورهای انجام شده در خصوص ارزش برندهای خودروسازی‌ برتر جهان، ارزش بازار خودروسازی الکتریکی تسلا به ۱۰۲ میلیارد دلار رسید و با جلو زدن از شرکت فولکس واگن، به دومین خودروسازی با ارزش جهان، و نخستین خودروسازی آمریکایی تبدیل شد که ارزش آن از ۱۰۰ میلیون دلار گذشته است.

گفتنی است که در حال حاضر، تنها رقیب برند تسلا، برند خودروسازی ژاپنی تویوتا است که دو برابر آن، یعنی بیش از ۲۰۰ میلیارد دلار ارزش دارد.

قابل توجه است که تسلا در ماه‌های گذشته، افزایش قابل توجهی در ارزش‌گذاری بازار داشته که باید گفت ارزش سهام تسلا نسبت به سه ماه پیشین، بیش از دو برابر شده است.

این روند موفقیت‌آمیزبرند تسلا را می‌توان به سود قابل توجه این شرکت در سه ماهه سوم سال پیش، به دلیل کارخانه‌های جدید در حال احداث و افزایش سرعت تحویل خودرو به مشتریان نسبت داد.

از سویی دیگر، شایان ذکر است که دومین خودروسازی آمریکا، برند جنرال موتورز (GM) است که در حال حاضر، ۴۹ میلیارد دلار ارزش دارد.

خودروسازی‌های دیگری که رقیب تسلا می‌توانند به شمار روند، شرکت فورد با ارزش ۳۷ میلیارد دلار و فیات کرایسلر با ارزش ۲۸ میلیارد دلار هستند که محوریت هدف خود را بر تولید خودروهای الکتریکی بنا کرده‌اند، و در صورت عدم موفقیت تسلا در تولید وسایل نقیله کافی، ممکن است ارزش این شرکت روند نزولی را آغاز کند.

همچنین ببینید

The reaction of the Minister of Communications about the fake Nokia company in Iran 310x165 - واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، درباره شرکت تقلبی نوکیا گفت: مورد بحث یک بحث حقوقی است؛ آنها ادعا می کنند و مستنداتی دارند که از نوکیا اجازه گرفتند و خلاف این هم ادعاهایی وجود دارد که در حال بررسی است.

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x