برندهای عطرساز

برندهای عطرساز فرانسوی در صف مبارزه با کرونا

شماری از برندهای عطر،‌ ادکلن در فرانسه اعلام کردند که با تولید محصولات بهداشتی نظیر بسته‌های ژل و الکل ضدعفونی‌کننده تلاش دارد تا با توجه به شیوع ویروس کرونا، کمبود این محصولات در کشور را تا حدی جبران کنند.

پایگاه خبری دنیای برند، اوایل ماه جاری اتحادیهٔ داروخانه‌داران فرانسه اعلام کرد به علت تقاضای بالا قیمت ژل و الکل ضد‌عفونی‌کننده به‌طرز ناپذیرفتی بالا رفته است،‌ امری که سبب شد سرانجام دولت این کشور وارد کار شود و برای این محصول سقف قیمت تعیین کند.

از سوی دیگر برند ال.وی.ام.اچ، غول ادکلن‌سازی فرانسه، و مالک برندهای بنامی چون «لویی ویتون»، «کریستین دیور»، «ژیوانشی» و «گرلن» نیز به صف مبارزان با کرونا پیوست. ‌

گردانندگان این شرکت اوائل هفتهٔ جاری اعلام کردند که واحد تولید لوازم بهداشتی و آرایشی این شرکت مقادیر انبوهی ژل ضدعفونی‌کننده تولید خواهد کرد تا از کمبود این محصول در بازار فرانسه بکاهد.

مدیران این شرکت همچنین اعلام کرده‌اند که این محصولات به رایگان در اختیار مقامات بهداشتی کشور قرار می‌گیرد تا در بیمارستان‌ها و دیگر مراکز درمانی توزیع شود.

مقامات بهداشت فرانسه اعلام کرده‌ است که شهروندان می‌توانند با یک بطری پلاستیکی خالی از ژل به داروخانه‌ مراجعه کرده، و به‌ازای هر نفر،‌ روزانه ۵۰ میلی‌لیتر ژل دریافت کنند.

طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت اروپا به کانون تازهٔ انتشار ویروس کرونا بدل شده و فرانسه یکی از کشورهایی است که بیشترین آسیب را در این میان دیده است.

 

همچنین ببینید

ایران خودرو

واکنش ایران خودرو به گزارش تهیه شده با عنوان «دام ایران خودرو برای متقاضیان پژو پارس»

گروه صنعتی ایران خودرو در واکنش به انتشار گزارشی با عنوان «دام ایران خودرو برای متقاضیان پژو پارس» توضیحاتی را ارسال کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *