WhatsApp Image 2019 10 12 at 11.56.36 660x330 - برندهای برتر اولویت اینفلوئنسرها می‌باشد

برندهای برتر اولویت اینفلوئنسرها می‌باشد

اینفلوئنسرها ترجیح می دهند با برندهای معتبر همکاری کنند و در عوض همکاری شان درآمد ارزی داشته باشند.

پایگاه خبری دنیای برند -به نقل از businessofapps، اکثر اینفلوئنسرها، حدود ۷۰٪، از روی پیشنهادی که برندها به آنها می دهند و میزان تطابقی که برند با انگیزه آنها دارد، برندها را قضاوت می کنند.

eacc3 1024x581 1024x581 - برندهای برتر اولویت اینفلوئنسرها می‌باشد
میزان همکاری اینفلوئنسرها با برندها در پلتفرم های مختلف

براساس تحقیقاتی که توسط eAccountable انجام شده، طبق پاسخ های ۴۰۰ اینفلوئنسر سطح متوسط، هزینه متوسط برای یک کمپین بازاریابی هر اینفلوئنسر در هر پستی که در رسانه های اجتماعی منتشر می شود، بین ۲۵۰ تا ۴۰۰ دلار است. اما هزینه ها برای اینفلوئنسرهایی که فالوورهای زیای (حدود ۱۰۰k) دارند بیشتر می شود.

eacc2 1024x659 1 1024x659 - برندهای برتر اولویت اینفلوئنسرها می‌باشد
هزینه متوسط برای کمپین بازاریابی هر اینفلوئنسر در هر پست

اینفلوئنسرها می گویند که بیشتر آنها از طریق تبلیغ کنندگانشان دیده می شوند. اما ۷۰٪ی که این تحقیقات نشان داده است، خودشان عضو شبکه های اینفلوئنسری هستند. شبکه های اینفلوئنسری روش مناسبی هستند تا برندها بتوانند استعدادها و خلاقیت های متاسب با اهداف خود را بیابند. صفحات اینفلوئنسرها در اینستاگرام به سرعت می تواند وجهه غیرقانونی به خود بگیرد. به همین دلیل است که بیشتر آنها کمتر از ۲۵٪ از محتوای تلبیغاتی را پست می کنند. اعتبار و واقعی بودن برای افراد خلاق و اینفلوئنسرها بسیار اهمیت دارد. اما برای بازاریابان، بدان معنی است که فضا محدود است.

eacc 1024x526 1024x526 - برندهای برتر اولویت اینفلوئنسرها می‌باشد
میزان انتشار محتوای تبلیغاتی برندها

اگرچه بحث و گفتگوهای زیادی درباره اعتماد مخاطبان به پست های تبلیغاتی و اسپانسری صورت گرفته است، اما بیش از ۹۰٪ از اینفلوئنسرها هنوز بر این باورند که فالوورها به پست های تبلیغاتی آنها اعتماد می کنند.

میانگین بازدید هر پست بین ۱۰۰۰ تا ۱۰،۰۰۰ است. تعداد بسیار کمی از اینفلوئنسرها هستند که بازدید پست هایشان از یک میلیون بیشتر باشد.

طی این فرایندها است که اینفلوئنسرها خدمات خود را به برند ارائه می دهند و به همین ترتیب انتظار دارند در ازای آن هزینه دریافت نمایند. حدود ۲۰٪ نیز به جای پرداخت مالی، محصولات برندها را قبول می کنند.

اینفلوئنسرها معتقدند که بلاگ ها و اینستاگرام کانال های برتر برای دسترسی به مخاطبان برندها می باشند.

همچنین ببینید

irancell 5g site 310x165 - افتتاح ۱۰۱۵ اُمین سایت 5G ایرانسل توسط وزیر ارتباطات

افتتاح ۱۰۱۵ اُمین سایت ۵G ایرانسل توسط وزیر ارتباطات

هزار و پانزدهمین سایت 5G ایرانسل در کشور (دوهزار و چهارمین سایت 5G ایران)، امروز در کرمانشاه توسط وزیر ارتباطات به بهره‌برداری رسید.