62392831 640x330 - بررسی چالش‌های تجارت فناوری با حضور معاون علمی رئیس‌جمهور

بررسی چالش‌های تجارت فناوری با حضور معاون علمی رئیس‌جمهور

اولین همایش تجارت فناوری با همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، پارک فناوری پردیس و شبکه فن‌بازار ملی ایران در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری دنیای برند به نقل از ایسنا، اولین همایش تجارت فناوری ۲۹ بهمن ماه جاری با حضور روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود و هماهنگی و ارتباط بین عرضه و تقاضای فناوری و نوآوری و ایجاد هم‌افزایی بین بازیگران این حوزه از مهمترین برنامه‌های این نشست است.

مدل‌ها و روش‌های نوآورانه تجارت فناوری، نقش‌ها، چالش‌ها و موفقیت‌های فن‌بازارها و کارگزاران تجارت فناوری، مدیریت و مذاکره قراردادهای تجارت فناوری، تجارب و درس‌آموزه‌های ملی و بین‌المللی در تجارت فناوری و موانع و چالش‌های تجارت فناوری در کشور و ارائه راهکارها از جمله محورهای اصلی این همایش است.

به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، معرفی فرصت‌های همکاری سازمان‌ها و مجموعه‌های بزرگ جهت همکاری با فعالان حوزه تجارت فناوری، نشست‌های تخصصی مرتبط با زیست‌بوم تجارت‌ فناوری، کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه نقش‌آفرینان محوری حوزه تجارت فناوری از بخش‌های مختلف این همایش است. 

پایان

همچنین ببینید

63115271 310x165 - ابداع ماده‌ای برای استخراج اورانیوم از آب دریا

ابداع ماده‌ای برای استخراج اورانیوم از آب دریا

چین ماده جدیدی را برای استخراج اورانیوم از آب دریا تولید کرده است. این جاذب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *