برج نارنجستان

بررسی تخصصی مزایای پیش خرید و دسترسی به برج نارنجستان

پایگاه خبری دنیای برند، برج نارنجستان از نمونه برج های محبوب و پرطرفدار در منطقه ۲۲ تهران است که در حال حاضر در ۴ فاز در حال پیگیری و اجرا می باشد. اگر به دنبال اطلاعات کاملی در خصوص برج نارنجستان هستید و می خواهید اطلاعات کامل تری در این خصوص کسب کنید، به شما پیشنهاد می کنیم حتما و حتما ادامه این مقاله را مطالعه کنید تا بتوانید در بهترین و ایده آل ترین حالت ممکن، اقدام به تصمیم و پیش خرید واحد های این برج کنید.

1 1024x913 - بررسی تخصصی مزایای پیش خرید و دسترسی به برج نارنجستان

 

آشنایی با برج نارجستان ۱

پروژه نارجستان ۱ در شهریور ماه سال ۹۷ شروع به پذیره نویسی کرد و یکی از برج های مناسب و ایده آل تهران با کاربری تجاری – مسکونی است که از تنوع متراژی بسیار قابل توجه ای برخودار است. جالب است بدانید که این پروژه در حال حاضر یکی از کم واحد ترین پروژه های موجود در منطقه ۲۲ می باشد که تنها و تنها ۸۴ واحد دارد. این برج دارای ۱۰ طبقه به دسته بندی های ۷ طبقه مسکونی، ۲ طبقه پارکینگ، ۱ طبقه لابی است که متراژ واحد های مسکونی آن به ۱۰۰، ۱۳۰ و ۱۵۰ متر می رسد.

 

آشنایی با برج نارنجستان ۲

این پروژه که برج نارنجستان ۲ نام دارد، یکی از فعال ترین پروژه های منطقه ۲۲ است که در حال حاضر در مرحله سفید کاری و سفت کاری قرار دارد که طبق بررسی های صورت گرفته زمان تحویل  این پژوه در اواخر سال ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده است.

از نظر مکانی و موقعیت جغرافیایی، این پروژه در یکی از ایده آل ترین نقطه در مناطق ۲۲ تهران و درست در نزدیکی اتوبان همت، حکیم و اتوبان تهران _کرج (شهید فهمیده)  و آزادگان شمال به جنوب قرار گرفته است.

برج نارنجستان ۲ دارای ۲ برج ۱۴ طبقه ای است که هر برج آن دارای ۶۶ واحد است و میانگین متراژ واحد های آن به ۱۰۰ متر می رسد.

 

آشنایی با برج نارنجستان ۳

برج نارنجستان ۳ دارای ۲ برج کامل و بسیار زیبا است که در هر برج آن دارای ۱۴ طبقه می باشد و از این تعداد، ۱۱ طبقه آن مسکونی بوده و دارای ارزش و اعتبار بسیار بالایی است. برج نارنجستان ۳ در یکی از بکر ترین مناطق تهران (شمال همت) قرار دارد که اطراف وجود کوهای متنوع می تواند ویو و دید بسیار هیجان انگیز و قابل توجه ای را برای ساکنین این برج به وجود آورد.

 

آشنایی با برج نارنجستان ۴

برج نارنجستان ۴ که یکی از خاص ترین برج های منطقه ۲۲ است، در منطقه مروارید شهر فاز ۲،دانش قرار دارد که تمامی واحد های آن ۱۱۰ متری بوده و دارای معماری زیبا و قابل توجه ای هستند که هنوز اطلاعات کاملی در خصوص این پروژه در اختیار ما قرار ندارد اما به محض تکمیل شدن اطلاعات، در همین بخش اطلاع رسانی می شود.

2 - بررسی تخصصی مزایای پیش خرید و دسترسی به برج نارنجستان

چطور می توانیم اطلاعات کاملی در خصوص این پروژه به دست آوریم؟

اگر به دنبال کسب اطلاعات در این زمینه هستید می توانید به سایت دیار ۲۲ مراجعه کنید و با برقراری ارتباط میان پشتیبانان این سایت، از روند رو به رشد این پروژه مطلع شوید.

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

 

همچنین ببینید

Creating a beautiful and practical environment for the balcony 310x165 - ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

پایگاه خبری دنیای برند، بالکن همچون تکه‌ای از طبیعت در آغوش خانه، واحه‌ای از آرامش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *