برند اپل

اهدا ۱۰ میلیون ماسک توسط برند اپل به بیمارستان‌های آمریکا

تیم کوک با ارسال توییتی در صفحه‌ی رسمی توییتر خود، از اهدای ۱۰ میلیون ماسک برای مبارزه با بیماری کرونا خبر داد.

پایگاه خبری دنیای برند، مایک پنس، معاون ارشد ریاست‌جمهوری ایالات متحده، اعلام کرد برند اپل بیش از ۹ میلیون ماسک مدل N95 به کمپ‌های مبارزه با بیماری کرونا و بیمارستان‌ها اهدا کرده است. حال تیم کوک، مدیرعامل برند اپل، با اشاره به گفته‌های مایک پنس، توییتی در حساب رسمی‌اش منتشر کرده و اطلاعات بیشتری از اهدای ماسک برای مقابله با ویروس COVID ۱۹ داده است.

مدیرعامل برند اپل در  پیامی ویدئویی گفت اپل بیش از ۱۰ میلیون ماسک به ایالات متحده اهدا کرده و این شرکت در حال مذاکره با دولت‌های کشورهای دنیا است تا درصورت نیاز، ماسک‌های موردنیاز را ازطریق آن‌ها تأمین کند.

چندی پیش تیم کوک اعلام کرد میلیون‌ها ماسک برای اهدا به متخصصان پزشکی و سلامت در ایالات متحده آماده می‌کند؛ البته مشخص نشد دقیقا چه تعدادی ماسک برای اهدا در نظر گرفته شده است. با‌ این‌حال، مایک پنس آمار اهدایی را ۹ میلیون اعلام کرد و تیم کوک نیز با ارسال ویدئویی در توییتر، این آمار را تأیید کرد.

در سال ۲۰۱۹، شاهد آتش‌سوزی بسیار بزرگی در ایالات متحده بودیم و همین امر سبب شد شهروندان آمریکایی به ماسک‌های تنفسی نیاز پیدا کنند. در وضعیتی مشابه با آتش‌سوزی آلودگی هوا به‌حدی افزایش می‌یابد که بدون استفاده از ماسک نوع N95 یا نمونه‌های مشابه، جان افراد حاضر در محیط به‌خطر می‌افتد.

شرکت‌ها و کارخانه‌های حاضر در ایالت کالیفرنیا نیز به انبارکردن ماسک‌های تنفسی از نوع N95 یا مدل‌های مشابه دست زده‌اند و به‌نظر می‌رسد برند اپل انباری پر از ماسک دراختیار دارد. باید در نظر گرفت برند مانند فیسبوک فقط توانست ۷۵۰ هزار ماسک اهدا کند؛ اما برند اپل نه‌تنها برای نیاز کارکنانش به‌میزان کافی ماسک ذخیره کرده است؛ بلکه توانسته بیش از ۹ میلیون ماسک به دولت آمریکا اهدا کند.

با‌این‌همه، مشخص نیست تمامی این ماسک‌ها در انبارهای برند اپل ذخیره شده بودند یا سازنده گوشی‌های آیفون آن‌ها را از تولیدکنندگان خریده است. تیم کوک درادامه‌ی سخنانش از مردم سراسر دنیا خواست در خانه بمانند و با این اقدام، احتمال ابتلا به بیماری کرونا را به‌حداقل برسانند.

وی درپایان از تمامی کارکنان مراکز بهداشتی و بیمارستان‌ها به‌خاطر زحماتشان قدردانی کرد. برند اپل در گذشته وعده داده بود کمک‌هایی برای مقابله با بیماری کرونا خواهد کرد که ازجمله‌ی آن‌ها می‌توان به کمک نقدی ۱۵ میلیون دلاری اشاره کرد.

منبع: بلومبرگ

همچنین ببینید

62966702

هوش مصنوعی گوگل، بیماری را از روی صدای سرفه تشخیص می‌دهد

هوش مصنوعی گوگل به زودی می‌تواند از سرفه برای تشخیص بیماری استفاده کند. به گزارش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *