برند مای

اقدام برند مای در راستای مسئولیت اجتماعی به کمک تیم پزشکی ویروس کرونا

این روزها جامعه پزشکان و پرستاران و تیم پزشکی آن‌ها، بیشتر از هر شخص دیگری در معرض خطر ویروس کرونا قرار گرفته‌اند.

پایگاه خبری دنیای برند، این اقشار فداکار و قسم خورده، برای حفظ جان و سلامت خود به سه سلاح ژل ضد عفونی کننده، مایع دستشویی آنتی باکتریال و ماسک متکی هستند. از آنجایی که آب به اندازه کافی در دسترس نیست، ژل ضد عفونی کننده تبدیل به اصلی‌ترین خط دفاعی آنان شده است. متاسفانه ژل ضد عفونی کننده به دلیل داشتن الکل بالا، باعث خشکی پوست دست و ایجاد حساسیت می‎شود.

چاره‌ای هم نیست، حفظ سلامتی، از خشکی پوست دست و ایجاد حساسیت بسیار مهم‌تر است. خوشبختانه برخی برندهای مطرح مثل برند مای به کمک این قشر زحمتکش آمده و با ارسال کرم مرطوب کننده به صورت هدیه، سعی در حفظ سلامتی پوست این افراد با ارسال تصویر کارت پرستاری، بهیاری یا پزشکی و کارت بیمارستان محل خدمت به دایرکت اینستاگرامی خود دارند.

Picture4 623x1024 - اقدام برند مای در راستای مسئولیت اجتماعی به کمک تیم پزشکی ویروس کرونا

نحوه استفاده از کرم مرطوب کننده و آبرسان با ژل آنتی باکتریال

بهترین روش استفاده همزمان از کرم مرطوب کننده یا آبرسان به همراه ژل ضد عفونی کننده به شرح زیر است:

  1. استفاده از ژل ضد عفونی کننده و دو دقیقه زمان دادن به آن برای خشک شدن
  2. استفاده از کرم مرطوب کننده و یا آبرسان پس از آن

همچنین بهتر است پس از اتمام شیفت دست‎ها را با مایع شستشوی آنتی باکتریال شستشو داده و دست‌ها را با کرم مرطوب کننده و دستکش بپوشانید.

 

از چه نوع کرم مرطوب کننده یا آبرسانی استفاده کنیم؟

بهتر است از کرم مرطوب کننده یا آبرسان حاوی آلوئه ورا، جوجوبا یا بابونه استفاده شود. چون این مواد دارای خواص آبرسانی، رساندن مواد مغذی و ضد حساسیت هستند و اثرات باقی مانده از الکل را تعدیل خواهند کرد.

امید است بقیه برندهایی که تاکنون اقدامی در کمک به پزشکان نکرده‌اند نیز مثل برند مای داوطلبانه به یاری این اقشار زحمت کش بشتابند.

همچنین ببینید

ایران هلث

اعطای امتیاز ویژه به شرکت‌های برتر حاضر در «ایران هلث»

رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معاونت علمی گفت:نمایشگاه «ایران هلث» یکی از محفل‌های مؤثر برای ایجاد تعاملات بین‌المللی مبتنی بر فناوری‌های حوزه سلامت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *