گوسفند زنده

چرا امروزه خرید گوسفند زنده اهمیت زیادی دارد؟

پایگاه خبری دنیای برند، شاید تا به حال این سوال که ” چرا خرید گوسفند زنده اهمیت زیادی دارد؟ ” برای شما هم پیش آمده باشد. همانطور که می دانید امروزه اغلب مردم خرید گوسفند زنده و مصرف گوشت تازه آن را به خرید گوشت آماده از فروشگاه ها ترجیح می دهند. البته راحت تر شدن مراحل خرید گوسفند زنده نیز در این تصمیم بی تاثیر نیست. چرا که امروزه دیگر نیاز نیست به صورت حضوری به مراکز نمونه مراجعه کنید و انرژی و زمان زیادی را صرف انتخاب گوسفند زنده کنید. می توانید بدون هیچ دردسری دام مورد نظرتان را به صورت تلفنی و یا اینترنتی سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن همراه با یک قصاب ماهر و مجرب، درب منزل خود تحویل بگیرید. با ما همراه باشید تا شما را با اهمیت خرید گوسفند زنده بیشتر آشنا کنیم.

اهمیت خرید گوسفند زنده

همانطور که گفتیم، معمولا از خرید گوسفند زنده، نسبت به خرید گوشت از قصابی ها و یا فروشگاه ها استقبال بهتری می شود. چرا که به طور کلی، گزینه مقرون به صرفه تری است و از همه مهم تر می توان از سایر قسمت های بدن گوسفند مانند دل، جگر و قلوه آن نیز استفاده کرد. در حالیکه در خرید فروشگاهی، برای دل و جگر گوسفند نیز باید هزینه ای جداگانه پرداخت کرد. البته مقرون به صرفه بودن خرید گوسفند زنده، تنها یکی از مهم ترین مزایای آن است. در ادامه سایر مزایای آن را بررسی خواهیم کرد:

مصرف گوشت ارگانیک و تازه

اگر جزو آن دسته از افراد هستید که به سلامت و رژیم غذایی خود اهمیت زیادی می دهند، بدون شک بهترین گزینه برای شما خرید گوشت ارگانیک و تازه است. به همین دلیل است که اکثر مردم، خرید گوسفند زنده را ترجیح می دهند تا بتوانند گوشت آن را تازه مصرف کنند. از همه مهم تر شما با انتخاب و خرید گوسفند زنده می توانید از سلامت و بهداشت دام و کیفیت گوشت آن اطمینان خاطر حاصل کنید. درحالیکه با خرید از قصابی و یا فروشگاه ها شما نمی دانید گوشت چه گوسفندی را تهیه می­کنید.

اطمینان خاطر از سلامت گوسفند زنده و کیفیت گوشت آن

همانطور که گفتیم در خرید گوسفند زنده امکان بررسی و تشخیص سلامت دام به شما داده می ­شود و دیگر با خیال راحت می توانید گوشت آن را مصرف کنید. اهمیت بررسی سلامت گوسفند زنده، از این جهت است که بیماری های مشترک زیادی میان دام و انسان وجود دارد و مصرف گوشت گوسفند بیمار، مستقیما بر سلامت بدن شما تاثیر می گذارد. تشخیص سلامت دام نیز تنها با توجه به یکسری نکات امکان پذیر است.

به طور مثال گوسفندان سالم چشم های شفافی دارند و از بینی و دهان آنها هیچ ترشحی دیده نمی شود. همچنین دقت کنید که گوسفند زنده نباید در برخی از قسمت های بدنش کچلی داشته باشد. بعد از ذبح و سلاخی نیز می توانید با توجه به یکسری نکات از کیفیت گوشت گوسفند مطمئن شوید. به طور مثال گوشت باید کاملا قرمز باشد، جای هیچ ضربه یا کوفتگی و لکه های سیاه روی آن دیده نشود. البته توصیه می کنیم با یک دامپزشک مجرب در تشخیص وضعیت سلامت و بهداشت دام زنده مشورت کنید.

خرید تلفنی و صرفه جویی در زمان

در گذشته برای خرید گوسفند زنده به ناچار باید به مراکز نمونه مختلف مراجعه می کردید تا گوسفند مورد نظرتان را انتخاب و تهیه کنید. درحالیکه امروزه با توجه به اینترنتی شدن تمام امور، می توانید گوسفند مورد نظرتان را نیز به صورت اینترنتی و یا تلفنی تهیه کنید. بدین ترتیب بدون اتلاف زمان و انرژی و بدون هیچ دردسری، سفارشتان را در زمان تعیین شده درب منزل تحویل خواهید گرفت. البته در چنین شرایطی توصیه می کنیم پیش از هر چیز، دررابطه با نژاد گوسفندان ایرانی و مهم ترین نکات خرید گوسفند زنده مطالعه داشته باشید. همچنین می توانید با کارشناسان تهران لایو شیپ مشورت کنید تا نتیجه مطلوبی بگیرید.

Why is it so important to buy live sheep today 01 - چرا امروزه خرید گوسفند زنده اهمیت زیادی دارد؟نکاتی که در خرید گوسفند زنده باید به آن توجه کنید!

  • یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه کنید، نژاد گوسفند است. به ویژه اگر قصد خرید بره پرواری و پرورش دام دارید. چرا که برخی از نژادها مانند نژاد گوسفندان افشاری به دلیل وزن گیری بالا و تولید گوشت مناسبی که دارند، گزینه ای عالی برای پرواربندی هستند. برای انتخاب نژاد گوسفند مناسب، می توانید با کارشناسان تهران لایو شیپ تماس بگیرید تا شما را به خوبی راهنمایی کنند.
  • همانطور که می دانید در مراسم های مذهبی تقاضا برای خرید گوسفند زنده بیشتر می شود. متاسفانه موقعیت مناسبی برای سودجویی برخی از افراد و مراکز فراهم می شود. در چنین شرایطی ممکن است برخی از مراکز با افزایش وزن کاذب گوسفندان، قیمت نهایی را بیشتر از قیمت اعلام شده توسط اتحادیه گوشت اعلام کنند. بنابراین بسیار مهم است که قبل از هر چیز از قیمت روز گوسفند زنده مطلع شوید و به خوبی برآورد قیمت کنید. بنابراین اگر قصد خرید گوسفند زنده در عید قربان را دارید، توصیه می کنیم به وب سایت تهران لایو شیپ مراجعه کنید و با انتخاب نژاد و وزن دام مورد نظرتان از قیمت دقیق و به روز آن مطلع شوید.
  • انتخاب مرکز نمونه معتبر، یکی از مهم ترین مراحلیست که باید هنگام خرید گوسفند زنده در نظر داشته باشید. همانطور که گفتیم سلامت گوسفند زنده و مصرف گوشت آن، رابطه مستقیم با سلامت بدن مصرف کننده دارد. بنابراین بهداشت محل نگهداری و وضعیت سلامت دام از اهمیت زیادی برخوردار است. بنابراین توصیه می کنیم به هیچ عنوان سراغ مراکزی که مجوز های مربوطه را ندارند و تحت نظارت وزارت بهداشت نیستند، نروید.

برای خرید گوسفند زنده به کدام مرکز نمونه مراجعه کنیم؟

حال که با اهمیت خرید گوسفند زنده آشنا شدید، وقت آن است که یک مرکز نمونه معتبر و قابل اطمینان را انتخاب کنید. پیشنهاد ما به شما تهران لایو شیپ است که یکی از معتبرترین و بهترین مراکز نمونه گوسفند زنده می باشد. چرا که تمام مجوز های لازم را دارد و تا به امروز موفق به جلب رضایت و اعتماد مشتریان خود شده است. این مرکز نمونه، امکانات خوبی رادر اختیار مشتریان خود قرار می دهد. از جمله امکان محاسبه ی آنلاین قیمت گوسفند زنده براساس نژاد و وزن و یا ارسال قصابان ماهر و مجرب درب منزل .

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Translation of the top 4 YouTube podcasts for the first time 310x165 - ترجمه ۴ پادکست برتر یوتوب برای اولین بار در مدرسه صفر تا صد

ترجمه ۴ پادکست برتر یوتوب برای اولین بار در مدرسه صفر تا صد

پایگاه خبری دنیای برند، در شلوغی‌های عصر دیجیتال، جایی که مرزهای با کلیک روی یک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *