برترین برند حمل و نقل

برترین برند حمل و نقل کشور کدام است ؟

پایگاه خبری دنیای برند، یکی از مهمترین موضوعات در کشور های مختلف ، موضوع حمل و نقل بار و کالا ( باربری ) است که ستون فقرات اقتصاد یک کشور است .حمل و نقل بار و کالا نه تنها در راستای فعالیت های تجاری و صنعتی ، بلکه برای انتقال مایحتاج مردم و همچنین سوخت و . . . نیز بسیار مهم است .

از همین جهت ، شناسایی برند معتبر در حمل و نقل کشور می تواند امکان استفاده از خدماتی سریع و ارزان و با کیفیت را برای شما عزیزان فراهم نماید . در این مقاله قصد داریم یکی از برترین برند های حمل و نقل بار و کالا در کشور را به شما عزیزان معرفی نماییم تا از خدماتی حرفه ای برای انتقال محموله های خود استفاده نمایید .

شرکت حمل و نقل آنی بار به عنوان برند تخصصی حمل و نقل کالا در کشور با بیش از ۳۵ سال سابقه امکان انتقال محموله ها به نقاط مختلف کشور را برای شما عزیزان با کمترین هزینه فراهم می نماید . این مجموعه با در اختیار داشتن بزرگترین ناوگان باربری و حمل و نقل در کشور امکان انتقال کالاهای مختلف را هر نقطه ای فراهم می نماید.

در ادامه مقاله به معرفی کامل مجموعه آنی بار پرداخته می شود . با ما همراه باشید.

خدمات تخصصی باربری آنی بار

شرکت باربری آنی بار یکی از قدیمی ترین مجموعه های فعال در خصوص خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری انواع کالا و محموله های مختلف می باشد که با سالها تجربه در ارائه خدمات امکان انتقال محموله های مختلف را فراهم نموده است .

در مجموعه آنی بار برای انتقال محموله های زیر می توانید از طریق شماره ۵۷۶۶۹-۰۲۱ ثبت سفارش خود را انجام دهید :

  • حمل و نقل محموله های فوق سنگین
  • انتقال مواد غذایی و خوراکی
  • باربری کالاهای صنعتی و تجاری
  • ارسال لوازم خانه و اثاثیه
  • انتقال دستگاه های صنعتی
  • حمل و نقل خودروهای سواری

به صورت کلی ، مجموعه باربری آنی بار برای انتقال همه نوع محموله و کالا امکان ارائه خدمات به شما عزیزان را دارد و این تنها به واسطه تجربه زیاد در حمل و نقل کالا های مختلف و همچنین در اختیار داشتن بزرگترین ناوگان حمل و نقل کشور میسر می شود .در صورتی که به اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات تخصصی برای انتقال محموله ها نیاز دارید می توانید با شماره ۵۷۶۶۹-۰۲۱ در تماس باشید و پس از مشاوره با کارشناسان اقدام به ثبت سفارش نمایید .

 

خدمات باربری با انواع خودروی باری

مجموعه انی بار برای انتقال محموله ها و کالاهای مختلف در باربری به صورت همه روزه انواع خودروهای باری را با توانایی ها و ابعاد مختلف در اختیار شما قرار میدهد.

برای باربری درون شهری و بین شهری ، مجموعه آنی بار بهترین و تخصصی ترین خدمات را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد و تنوع خودروهای باربری که در اختیار این مجموعه می باشد دست شما را در انتخاب خودروی مناسب باز میگذارد .

در آنی بار خودروهای باری زیر در اختیار شما قرار میگیرند :

  • انواع کامیون ( تک / جفت / ۹۱۱ )
  • تریلی ( ترانزیت / کفی / کمرشکن )
  • خاور و ایسوزو ( مسقف و روباز )
  • نیسان وانت

در اختیار داشتن انواع خودروهای باری توسط آنی بار سبب شده است که شما عزیزان در کمترین زمان ممکن امکان انتقال محموله های خود را داشته باشید . از همین جهت ، حمل و نقل همه نوع محموله در ابعاد و تناژ مختلف توسط آنی بار ممکن شده است .

What is the best transportation brand in the country 0 - برترین برند حمل و نقل کشور کدام است ؟حمل و نقل فوق سنگین توسط آنی بار

یکی از ویژگی های مجموعه آنی بار ، در اختیار داشتن خودروهای خاص برای انتقال محموله های خاص و فوق سنگین می باشد. همانطور که می دانید ، انتقال محموله های سنگین و خاص نیاز به شرایط ویژه ای دارد. به عنوان مثال برای انتقال یک توربین بادی که بسیار بزرگ است می بایست حمل و نقل زمینی تحت شرایط خاصی انجام شود.

مجموعه آنی بار به دلیل در اختیار داشتن بهترین ناوگان فوق سنگین ایران شامل انواع کمرشکن و بوژی های سنگین ، همه روزه امکان انتقال محموله های نیروگاهی ، صنعتی و قطعات سنگین را برای شما عزیزان فراهم می نماید.

انتقال محموله های بزرگ یک امر کاملا تخصصی است و تنها برند حمل و نقل در کشور که این امکان را فراهم نموده است آنی بار می باشد .برای انتقال محموله ها نیاز به تیم های راهسازی ، برق و اسکورت و همچنین نیاز به اخذ مجوز های خاص وجود دارد.

 

What is the best transportation brand in the country 2 - برترین برند حمل و نقل کشور کدام است ؟باربری بین شهری اثاثیه و لوازم خانه

 

برای انتقال انواع اثاثیه و لوازم منزل نیز میتوانید روی آنی بار حساب کنید . حمل اثاثیه منزل به سایر همه کشور با استفاده از کامیونت مسقف و روباز ( در صورت درخواست شما ) انجام میشود و اثاثیه شما در کمترین زمان ممکن با استفاده از کارگران حرفه ای و آموزش دیده بارگیری و در محل مورد نظر تحویل شما خواهد شد.

برای انتقال لوازم خانه از کامیونت مسقف و انواع لوازم بسته بندی استفاده می شود تا محموله در امنیت کامل منتقل شود. مشاوره تخصصی برای انتقال اثاثیه و لوازم فقط از طریق شماره ۵۷۶۶۹-۰۲۱ انجام میشود.

بهترین و کاملترین بیمه نامه باربری

بیمه نامه مورد استفاده در مجموعه آنی بار کاملترین بیمه نامه می باشد که بالاترین سطح پوشش خسارات را فراهم می نماید . این ویژگی آنی بار از مهمترین ویژگی های یک شرکت حمل و نقل معتبر است زیرا بسیاری از شرکت ها از بیمه نامه های با سطح پوشش کم استفاده می نماید.

 

بیمه نامه آنی بار هرگونه خساراتی که بر اثر آتش سوزی ، سرقت و تصادفات به وجود آید را به صورت کامل تحت پوشش خود قرار میدهد . حتی مواردی مانند شکستگی ، آب خوردگی و …. تحت پوشش بیمه نامه هستند.

برای خدمات باربری ( چه درون شهری و چه بین شهری ) تا ۱۰۰ میلیون تومان بیمه نامه به صورت رایگان در اختیار شما قرار میگیرد تا هزینه های حمل و نقل شما نیز تا حد زیادی کاهش یابد.

هزینه های حمل بار بین شهری چطور محاسبه می شوند ؟

 

افزایش هزینه های رانندگان ، افزایش هزینه های سوخت آزاد ، افزایش قیمت لوازم یدکی و لاستیک و . . . همگی از مواردی هستند که در هزینه باربری بین شهری موثر هستند .

با توجه به همین موضوع ، بهترین راه برای استعلام قیمت حمل و نقل بین شهری بر اساس شرایط محموله و نوع خودروی مورد استفاده ، تماس با مشاوران آنی بار است .

 

مشاوره و ثبت درخواست باربری

 

برای اطلاع از هزینه باربری بین شهری باید به مواردی که در این هزینه تاثیرگذار هستند توجه نمایید . از آنجایی که در کشور ما به صورت همه روزه افزایش هزینه ها را شاهد هستیم ، این افزایش در هزینه های حمل و نقل نیز غیر قابل جلوگیری هستند .

به همین دلیل بهترین راه برای استعلام دقیق ترین نرخ کرایه و هزینه حمل و نقل کالا تماس با شماره ۵۷۶۶۹-۰۲۱ آنی بار است .

علاوه بر مشاوره ، می توانید ثبت درخواست خدمات باربری را نیز از همین طریق انجام دهید . علاوه بر این ، ثبت درخواست خدمات باربری از طریق اپلیکیشن و وبسایت https://anibar.net نیز فراهم میباشد.

 

این مطلب، خبر آگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *