برترین برند حمل و نقل

برترین برند حمل و نقل کشور کدام است ؟

پایگاه خبری دنیای برند، یکی از مهمترین موضوعات در کشور های مختلف ، موضوع حمل و نقل بار و کالا ( باربری ) است که ستون فقرات اقتصاد یک کشور است .حمل و نقل بار و کالا نه تنها در راستای فعالیت های تجاری و صنعتی ، بلکه برای انتقال مایحتاج مردم و همچنین سوخت و . . . نیز بسیار مهم است .

از همین جهت ، شناسایی برند معتبر در حمل و نقل کشور می تواند امکان استفاده از خدماتی سریع و ارزان و با کیفیت را برای شما عزیزان فراهم نماید . در این مقاله قصد داریم یکی از برترین برند های حمل و نقل بار و کالا در کشور را به شما عزیزان معرفی نماییم تا از خدماتی حرفه ای برای انتقال محموله های خود استفاده نمایید .

شرکت حمل و نقل آنی بار به عنوان برند تخصصی حمل و نقل کالا در کشور با بیش از ۳۵ سال سابقه امکان انتقال محموله ها به نقاط مختلف کشور را برای شما عزیزان با کمترین هزینه فراهم می نماید . این مجموعه با در اختیار داشتن بزرگترین ناوگان باربری و حمل و نقل در کشور امکان انتقال کالاهای مختلف را هر نقطه ای فراهم می نماید.

در ادامه مقاله به معرفی کامل مجموعه آنی بار پرداخته می شود . با ما همراه باشید.

خدمات تخصصی باربری آنی بار

شرکت باربری آنی بار یکی از قدیمی ترین مجموعه های فعال در خصوص خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری انواع کالا و محموله های مختلف می باشد که با سالها تجربه در ارائه خدمات امکان انتقال محموله های مختلف را فراهم نموده است .

در مجموعه آنی بار برای انتقال محموله های زیر می توانید از طریق شماره ۵۷۶۶۹-۰۲۱ ثبت سفارش خود را انجام دهید :

  • حمل و نقل محموله های فوق سنگین
  • انتقال مواد غذایی و خوراکی
  • باربری کالاهای صنعتی و تجاری
  • ارسال لوازم خانه و اثاثیه
  • انتقال دستگاه های صنعتی
  • حمل و نقل خودروهای سواری

به صورت کلی ، مجموعه باربری آنی بار برای انتقال همه نوع محموله و کالا امکان ارائه خدمات به شما عزیزان را دارد و این تنها به واسطه تجربه زیاد در حمل و نقل کالا های مختلف و همچنین در اختیار داشتن بزرگترین ناوگان حمل و نقل کشور میسر می شود .در صورتی که به اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات تخصصی برای انتقال محموله ها نیاز دارید می توانید با شماره ۵۷۶۶۹-۰۲۱ در تماس باشید و پس از مشاوره با کارشناسان اقدام به ثبت سفارش نمایید .

 

خدمات باربری با انواع خودروی باری

مجموعه انی بار برای انتقال محموله ها و کالاهای مختلف در باربری به صورت همه روزه انواع خودروهای باری را با توانایی ها و ابعاد مختلف در اختیار شما قرار میدهد.

برای باربری درون شهری و بین شهری ، مجموعه آنی بار بهترین و تخصصی ترین خدمات را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد و تنوع خودروهای باربری که در اختیار این مجموعه می باشد دست شما را در انتخاب خودروی مناسب باز میگذارد .

در آنی بار خودروهای باری زیر در اختیار شما قرار میگیرند :

  • انواع کامیون ( تک / جفت / ۹۱۱ )
  • تریلی ( ترانزیت / کفی / کمرشکن )
  • خاور و ایسوزو ( مسقف و روباز )
  • نیسان وانت

در اختیار داشتن انواع خودروهای باری توسط آنی بار سبب شده است که شما عزیزان در کمترین زمان ممکن امکان انتقال محموله های خود را داشته باشید . از همین جهت ، حمل و نقل همه نوع محموله در ابعاد و تناژ مختلف توسط آنی بار ممکن شده است .

What is the best transportation brand in the country 0 - برترین برند حمل و نقل کشور کدام است ؟حمل و نقل فوق سنگین توسط آنی بار

یکی از ویژگی های مجموعه آنی بار ، در اختیار داشتن خودروهای خاص برای انتقال محموله های خاص و فوق سنگین می باشد. همانطور که می دانید ، انتقال محموله های سنگین و خاص نیاز به شرایط ویژه ای دارد. به عنوان مثال برای انتقال یک توربین بادی که بسیار بزرگ است می بایست حمل و نقل زمینی تحت شرایط خاصی انجام شود.

مجموعه آنی بار به دلیل در اختیار داشتن بهترین ناوگان فوق سنگین ایران شامل انواع کمرشکن و بوژی های سنگین ، همه روزه امکان انتقال محموله های نیروگاهی ، صنعتی و قطعات سنگین را برای شما عزیزان فراهم می نماید.

انتقال محموله های بزرگ یک امر کاملا تخصصی است و تنها برند حمل و نقل در کشور که این امکان را فراهم نموده است آنی بار می باشد .برای انتقال محموله ها نیاز به تیم های راهسازی ، برق و اسکورت و همچنین نیاز به اخذ مجوز های خاص وجود دارد.

 

What is the best transportation brand in the country 2 - برترین برند حمل و نقل کشور کدام است ؟باربری بین شهری اثاثیه و لوازم خانه

 

برای انتقال انواع اثاثیه و لوازم منزل نیز میتوانید روی آنی بار حساب کنید . حمل اثاثیه منزل به سایر همه کشور با استفاده از کامیونت مسقف و روباز ( در صورت درخواست شما ) انجام میشود و اثاثیه شما در کمترین زمان ممکن با استفاده از کارگران حرفه ای و آموزش دیده بارگیری و در محل مورد نظر تحویل شما خواهد شد.

برای انتقال لوازم خانه از کامیونت مسقف و انواع لوازم بسته بندی استفاده می شود تا محموله در امنیت کامل منتقل شود. مشاوره تخصصی برای انتقال اثاثیه و لوازم فقط از طریق شماره ۵۷۶۶۹-۰۲۱ انجام میشود.

بهترین و کاملترین بیمه نامه باربری

بیمه نامه مورد استفاده در مجموعه آنی بار کاملترین بیمه نامه می باشد که بالاترین سطح پوشش خسارات را فراهم می نماید . این ویژگی آنی بار از مهمترین ویژگی های یک شرکت حمل و نقل معتبر است زیرا بسیاری از شرکت ها از بیمه نامه های با سطح پوشش کم استفاده می نماید.

 

بیمه نامه آنی بار هرگونه خساراتی که بر اثر آتش سوزی ، سرقت و تصادفات به وجود آید را به صورت کامل تحت پوشش خود قرار میدهد . حتی مواردی مانند شکستگی ، آب خوردگی و …. تحت پوشش بیمه نامه هستند.

برای خدمات باربری ( چه درون شهری و چه بین شهری ) تا ۱۰۰ میلیون تومان بیمه نامه به صورت رایگان در اختیار شما قرار میگیرد تا هزینه های حمل و نقل شما نیز تا حد زیادی کاهش یابد.

هزینه های حمل بار بین شهری چطور محاسبه می شوند ؟

 

افزایش هزینه های رانندگان ، افزایش هزینه های سوخت آزاد ، افزایش قیمت لوازم یدکی و لاستیک و . . . همگی از مواردی هستند که در هزینه باربری بین شهری موثر هستند .

با توجه به همین موضوع ، بهترین راه برای استعلام قیمت حمل و نقل بین شهری بر اساس شرایط محموله و نوع خودروی مورد استفاده ، تماس با مشاوران آنی بار است .

 

مشاوره و ثبت درخواست باربری

 

برای اطلاع از هزینه باربری بین شهری باید به مواردی که در این هزینه تاثیرگذار هستند توجه نمایید . از آنجایی که در کشور ما به صورت همه روزه افزایش هزینه ها را شاهد هستیم ، این افزایش در هزینه های حمل و نقل نیز غیر قابل جلوگیری هستند .

به همین دلیل بهترین راه برای استعلام دقیق ترین نرخ کرایه و هزینه حمل و نقل کالا تماس با شماره ۵۷۶۶۹-۰۲۱ آنی بار است .

علاوه بر مشاوره ، می توانید ثبت درخواست خدمات باربری را نیز از همین طریق انجام دهید . علاوه بر این ، ثبت درخواست خدمات باربری از طریق اپلیکیشن و وبسایت https://anibar.net نیز فراهم میباشد.

 

این مطلب، خبر آگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Img20240313151452412 310x165 - برای توسعه انرژی تجدیدپذیر، از ظرفیت های بین المللی استفاده شود

برای توسعه انرژی تجدیدپذیر، از ظرفیت های بین المللی استفاده شود

در نشست کمیسیون انرژی اتاق ایران که با حضور نماینده اتاق‌های مشترک برگزار شد، درباره …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x