برندسازی جهانی

حضور ۱۰ کشور خارجی در مسابقات دوومیدانی جام امام رضا(ع) و تلاش برای برندسازی جهانی آن

پایگاه خبری دنیای برند، رییس فدراسیون دوومیدانی از برگزاری دومین مرحله مسابقات بین‌المللی جام امام رضا(ع) در مشهد از هفت خرداد سال جاری خبر داد.

هاشم صیامی در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری مسابقات بین‌المللی دوومیدانی در مشهد اظهار کرد: با همت آستان قدس رضوی، استانداری خراسان رضوی، شهرداری مشهد و اداره‌ کل ورزش‌وجوانان استان دومین مرحله از مسابقات جام بین‌المللی امام رضا(ع)، گرامیداشت استاد باغبان‌باشی از هفت تا ۱۲ خرداد در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار خواهد شد.

وی افزود: ۱۰ کشور خارجی در این مسابقات حضور خواهند داشت. همچنین رییس و دبیر کل فدراسیون دوومیدانی آسیا و روسای فدراسیون‌های دوومیدانی کشورهای آسیایی به عنوان میهمان ویژه در این مسابقات حضور خواهند داشت.

رییس فدراسیون دوومیدانی خاطرنشان کرد: فدراسیون و هیات دوومیدانی خراسان رضوی با همکاری آستان قدس رضوی طرح‌های‌های خوبی به فدراسیون دوومیدانی آسیا ارائه خواهند داد تا ورزشگاه امام رضا(ع) که دارای گواهی جهانی است، به عنوان مرکز آموزش دوومیدانی آسیای میانه و غرب آسیا معرفی شود. وزیر ورزش، استاندار خراسان رضوی و شهردار مشهد نشستی با رییس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا خواهند داشت تا در راستای افزایش ظرفیت مجموعه‌های دوومیدانی شهر مشهد و سایر مجموعه‌های دوومیدانی خراسان رضوی اتفاقات خوبی را برای دوومیدانی این استان و کشور رقم بزنند.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

صیامی تصریح کرد: با برگزاری دومین مرحله جام بین‌المللی امام رضا(ع) در نظر داریم به سمتی برویم تا این مسابقه به یک برند جهانی تبدیل شود. خوشبختانه این دوره از مسابقات در تقویم مسابقات فدراسیون جهانی گنجانده شده که دستاورد اررزشمندی برای دوومیدانی ایران است.

منبع: ایسنا

همچنین ببینید

برند تسلا

افت محبوبیت تسلا در کالیفرنیا: زمزمه‌های افول یک غول؟

طبق داده‌های انجمن فروشندگان خودروهای جدید کالیفرنیا، ثبت نام خودروهای تسلا در این ایالت در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ با افت هشت درصدی مواجه شده است. این دومین دوره متوالی است که شاهد کاهش تقاضا برای خودروهای این برند در کالیفرنیا هستیم، بازاری که زمانی قلب تپنده محبوبیت تسلا محسوب می‌شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *