بانک رفاه کارگران

تفاهم‌نامه همکاری برند بانک رفاه کارگران و شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی امضا شد

پایگاه خبری دنیای برند، در راستای اجرایی شدن فرمان ریاست محترم جمهوری جناب آقای دکتر رئیسی به بانک‌ها در خصوص حمایت از تولید و ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در سالی که بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به نام تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها نامیده شده است، تفاهم‌نامه همکاری بانک رفاه کارگران و شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی(شستا) امضا شد.
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر اسماعیل للـه‌گانی، مدیرعامل بانک رفاه طی سخنانی در آیین امضای این تفاهم‌نامه گفت: با امضای این تفاهم نامه فصل نوینی از همکاری‌های متقابل بانک رفاه و شستا آغاز خواهد شد که در نهایت رونق اقتصادی و اشتغالزایی را برای کشور به همراه خواهد داشت.
وی افزود: آمادگی دارد تا در قالب این تفاهم نامه همیار مطمئنی برای شستا به منظور پیشبرد برنامه‌های توسعه ای این شرکت باشیم.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران تصریح کرد: آمادگی داریم تا بر اساس ضوابط و مقررات بانکی و برمبنای معدل حساب هلدینگ‌ها و شرکت‌ها زیرمجموعه شستا، نسبت به ارائه کمک‌های بلاعوض به این هلدینگ ها و شرکت ها و همچنین اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به کارکنان آنها اقدام کنیم.
وی با بیان اینکه، اطمینان می‌دهیم که خدمات ارائه شده توسط بانک رفاه کارگران به شرکت شستا بیش از سایر بانک ها باشد، تاکید کرد: با تشکیل میز شستا در بانک رفاه، نسبت به پیشبرد همکاری های متقابل اقدام خواهیم کرد.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

دکتر رستمی مدیرعامل شستا نیز طی سخنانی در این مراسم، گفت: شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی به منظور پیشبرد برنامه های سرمایه گذاری خود در دولت سیزدهم، نیازمند همکاری و همیاری بانک رفاه کارگران است و دستیابی به اهداف مورد نظر در این بخش بدون همکاری این بانک امکان پذیر نیست.
وی افزود:  امیدواریم امضای تفاهم نامه همکاری با بانک رفاه کارگران سرآغازی برای توسعه بیش از پیش فعالیت های شستا باشد.
مدیرعامل شستا گفت: امضای این تفاهم نامه در بهمن ماه را به فال نیک می گیریم و امیدواریم نتایج آن، منجر به ارتقای تولید ملی، اشتغالزایی وسرآمدی میهن اسلامی شود.

همچنین ببینید

62966702

هوش مصنوعی گوگل، بیماری را از روی صدای سرفه تشخیص می‌دهد

هوش مصنوعی گوگل به زودی می‌تواند از سرفه برای تشخیص بیماری استفاده کند. به گزارش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *