برند فناوری

سود ۵ برند فناوری

پایگاه خبری دنیای برند، درست یک روز بعد از اینکه برند والد فیسبوک، یعنی متا پلتفرمز همچون دیگر شرکتهای آمریکایی از بزرگترین افت یک روزه بازار رنج می برد، برند آمازون در دیگر انتهای مقیاس رکورد دیگری به نام خود ثبت کرد. بعد از عملکرد ضعیف بازار در سال ۲۰۲۱ و شروع سال جدید، غول تجارت الکترونیکی مشاهده نمود که قیمت سهام در روز جمعه جهش شدیدی داشته و با سود ۱۳.۵درصدی جلسه تجاری خود را خاتمه داد. این میزان، معادل سود ۱۹۱میلیارد دلاری در بازار می باشد- بزرگترین سود یک روزه ای که توسط شرکت آمریکایی ثبت شده است.

در فصل تعطیلات، برند آمازون نتایج بهتر از حد انتظار خود را گزارش کرد که شامل جهش ۹۸% در سود، فصل قدرتمند دیگر برای خدمات وب آمازون، یعنی بازوی سودآور ابر بود. ضمن اینکه موج سود برند آمازون نشان می داد که این سود، یک سود بدون مالیات ۱۱.۳ میلیارد دلاری در سهام Rivian شرکت می باشد، ولی بازهم برای حس صعودی بودن سرمایه گذاران کافی بود، حداقل دیگر نیازی به افزایش حق عضویت در آمریکا برای جبران هزینه های حمل و نقل نبود.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

جهش ۱۹۱% برند آمازون رکورد قبلی را تحت الشعاع قرار داد که هفته قبل، توسط برند اپل ثبت شده بود، درست  یک روز بعد از اینکه سازنده آیفون بزرگترین سود فصل خود را گزارش کرد. طبق اظهارات بلومبرگ، رکورد جهانی بزرگترین سود یک روزه در سرمایه گذاری بازار بدون تغییر مانده است: PetroChina در نوامبر ۲۰۰۷، شاهد سود یک روزه ۵۹۷میلیارد دلاری بود.

Profit of 5 technology brands 1 - سود 5 برند فناوریمنبع: استاتیستا

همچنین ببینید

محبوب ترین شبکه های اجتماعی

محبوب ترین شبکه های اجتماعی تا ژانویه ۲۰۲۳

پایگاه خبری دنیای برند، محبوب ترین شبکه های اجتماعی در سراسر جهان تا ژانویه ۲۰۲۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *