صندلی کانتر

راهنمای کامل خرید بهترین صندلی کانتر ( صفر تا صد! )

پایگاه خبری دنیای برند، در این مطلب قصد داریم به صورت کامل ابتدا تمامی مدل های مختلف صندلی کانتر را برای شما توضیح دهیم و سپس ویژگی هایی که یک صندلی کانتر عالی و حرفه ای دارد را بیان نماییم، در صورتی که قصد دارید تا برای منزل یا محیط کار خودتان از این نوع محصولات تهیه کنید پیشنهاد میکنیم حتما تا آخر این مقاله همراه ما باشید!

در حالت کلی صندلی کانتر به یک صندلی گفته میشود که به نسبت سایر صندلی ها همانند صندلی های ناهارخوری و… از ارتفاع بسیار بیشتری برخوردار است! این نوع صندلی ها طبیعتا به دلیل ارتفاع زیادی که دارند در منزل به عنوان صندلی اپن استفاده میشوند و در محیط های اداری و شرکتی و… به عنوان صندلی پشت کانتر یا صندلی تدریس و…. از آن ها استفاده میشود! همچنین از لحاظ ظاهری نیز در مدل های بسیار متنوع و گسترده تولید شده اند!

انواع صندلی های کانتر!

۱- صندلی کانتر فلزی یکی از محبوب ترین مدل های صندلی کانتر میباشد! که هم برای استفاده در منزل و هم محیط های اداری و شرکتی از آن استفاده میشود، بدنه اصلی این نوع محصول کاملا از جنس فلز میباشد که توسط روکش های مختلف نقره ای و طلایی و… پوشیده شده است! البته لازم به ذکر است که این نوع از صندلی های کانتر بیشتر در محیط های اداری استفاده میشود!

۲- صندلی کانتر چوبی، این نوع صندلی ها کاملا مناسب استفاده به عنوان صندلی اپن آشپزخانه میباشند! صندلی های کانتر با جنس چوب در رنگ های کاملا مختلف ارائه میشوند که به دلیل ظاهری که دارند اکثرا از آن ها در منزل استفاده میشود و در محیط های اداری و شرکتی کاربردی ندارند!

۳- صندلی های کانتر مدرن! ظاهر این نوع صندلی های کانتر که معمولا جنس بدنه آن ها از پلاستیک میباشد هم برای محیط منزل و هم برای محیط های اداری و شرکتی مناسب است، به دلیل طراحی مدرن و منحصر به فردی که دارند تقریبا جزو پرفروش ترین صندلی های کانتر میباشند و هم محیط مورد نظر را زیبا تر میکنند، هم به نسبت دو مدل قبلی قیمت مناسب تری دارند و هم ظاهر آن ها محدود به یک محیط خاص مثل منزل یا اداره و… نیست و در هر محیطی قابل استفاده هستند!

انواع صندلی کانتر بر اساس کارایی!

اگر ظاهر صندلی را در نظر نگیریم، از لحاظ امکانات کلی، صندلی های کانتر به دو دسته تقسیم میشوند : ۱- صندلی کانتر جک دار ۲- صندلی کانتر ثابت، صندلی های کانتر جک دار دارای قابلیت تنظیم ارتفاع میباشند ( به صورت کلی صندلی های کانتر دارای ارتفاع بین ۷۰ الی ۹۰ سانتی متر هستند ) و اکثرا پایه آن ها گرد میباشد و البته جنس پایه نیز در بیشتر موارد فلز است، اما صندلی کانتر های ثابت معمولا دارای پایه های چوبی هستند و از طرف دیگر قابل تنظیم نیز نیستند! معمولا از صندلی کانتر های چوبی بیشتر در محیط خانه استفاده میشود!

ویژگی های یک صندلی کانتر عالی برای خرید!

Complete guide to buying the best counter chair zero to one hundred 01 - راهنمای کامل خرید بهترین صندلی کانتر ( صفر تا صد! )اکنون که با انواع مدل های مختلف صندلی کانتر آشنا شدیم وقت آن رسیده که ویژگی های یک صندلی کانتر حرفه ای و استاندارد با امکانات و قابلیت های مختلف را برای شما بیان کنیم، نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که در ادامه به توضیح ویژگی های یک صندلی کانتر ایده عال میپردازیم که شاید همه این ویژگی ها در یک صندلی وجود نداشته باشد اما اگر یک صندلی کانتر تنها برخی از این ویژگی ها را نیز داشت باز هم میتواند گزینه مناسبی باشد!

۱- جاپایی، موردی که باعث راحتی بیشتر میشود!

Complete guide to buying the best counter chair zero to one hundred 02 - راهنمای کامل خرید بهترین صندلی کانتر ( صفر تا صد! )یکی از مواردی که در هنگام خرید صندلی کانتر به آن توجه نمیکنیم همین جاپایی است، وجود جاپایی در انتهای پایه های صندلی کانتر یا اپن باعث میشود در هنگام نشستن بر روی صندلی احساس بهتری داشته باشیم! به عبارت دیگر همیشه بخشی وجود دارد تا جهت راحتی بیشتر پاهای خود را بر روی آن قرار بدهیم! نکته مهمی که باید در مورد جاپایی صندلی کانتر به آن توجه کنید فلزی بودن آن است، از آن جایی که ممکن است افراد مختلف با وزن و ابعاد بدنی متفاوت بر روی صندلی کانتر بنشینند، بهتر است جاپایی صندلی مورد نظر از جنس فلز باشد تا امکان شکستگی و خراب شدن آن به صفر برسد!

۲- نشیمنگاه صندلی و فضای کافی!

در هنگام خرید صندلی کانتر حتما دقت کنید که نشیمنگاه صندلی مورد نظر کاملا فضای کافی را در اختیار شما قرار میدهد! به عبارت دیگر حتی اگر صندلی کانتر مد نظر شما دارای پشتی نیز بود باز نیز بخش نشیمنگاه باید کاملا آزاد باشد! دقت کنید که علت تاکید بر این مورد این است که به صورت کلی شیوه و استفاده اصلی صندلی کانتر به صورتی است که باید فردی که بر روی صندلی مورد نظر نشسته کاملا احساس راحتی داشته باشد!

۳- جنس روکش نشیمنگاه صندلی کانتر

ممکن است برایتان پیش آمده باشد که بعد از مدتی نشستن بر روی یک صندلی، احساس کنید که نشیمنگاه صندلی مورد نظر عرق کرده و یا بیش از حد گرم شده به طوری که دیگر نمیتوان همچنان بر روی آن نشست! علت این مورد به خاطر جنس غیر استاندارد روکش چرمی یا پارچه ای صندلی میباشد! در هنگام خرید صندلی کانتر حتما دقت کنید که جنس پارچه یا چرم صندلی مورد نظر، پارچه یا چرم “تنفسی” باشد، ویژگی این نوع پارچه این است که هوا را از میان ساختار شبکه ای خود عبور میدهد و همین مورد باعث میشود شما حتی پس از ساعت های طولانی نشستن بر روی صندلی کانتر به هیچ عنوان احساس نکنید که نشیمنگاه صندلی گرم شده یا عرق کرده!

۴- وجود داشتن روکش بر روی بدنه فلزی!

اگر میخواهید صندلی کانتر فلزی تهیه کنید حتما دقت کنید که پایه ها و دسته های فلزی صندلی توسط روکش مخصوص ( روکش کروم، روکش آلومینیومی و…. ) پوشانده شده باشد، علت تاکید به این مورد صرفا هم بخاطر زیبایی بیشتر صندلی میباشد و هم به خاطر مقاوت پایه ها و دسته های صندلی در برابر رطوبت و آب و در کل زنگ زدگی است!

۵- حتما از برند های معتبر خرید کنید!

جدا از سایر مواردی که در بالا به آن ها اشاره کردیم، حتما دقت کنید که برای تهیه صندلی کانتر حتما به سراغ برند های معتبر بروید! برند های معتبر همانند نیلپر، راحتیران، لیو و…. به دلیل استاندارد هایی که در هنگام ساخت محصولاتشان رعایت میکنند محصولاتی با کیفیت و با مقاومت بالا ارائه میدهند که در کنار گارانتی معتبر کاملا خیال شما را بابت تضمین عمر صندلی کانتر مورد نظر راحت میکنند! صندلی کانتر یک صندلی خاص با ارتفاع زیاد است و به همین خاطر باید مقاومت عالی داشته باشد!

این مطلب، خبر آگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Translation of the top 4 YouTube podcasts for the first time 310x165 - ترجمه ۴ پادکست برتر یوتوب برای اولین بار در مدرسه صفر تا صد

ترجمه ۴ پادکست برتر یوتوب برای اولین بار در مدرسه صفر تا صد

پایگاه خبری دنیای برند، در شلوغی‌های عصر دیجیتال، جایی که مرزهای با کلیک روی یک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *