لنوو

آشنایی با بهترین مدل های لنوو

پایگاه خبری دنیای برند، لنوو یک شرکت چینی است که این شرکت به یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید کننده لپ تاپ و تجهیزات جانبی در سراسر جهان است. لپ تاپ لنوو به یکی از محبوب ترین برندهای لپ تاپ تبدیل شده است که کاربران اشتیاق دارند آن را خریداری کنند. یکی از عواملی که لپ تاپ لنوو را در مقایسه با دیگر برندها محبوب کرده است تنوع بالا در محصولات آن است.

یکی دیگر از عواملی که باعث محبوبیت این برند شده است قیمت لپ تاپ لنوو است که در مقایسه با دیگر رقبای خود دارای قیمت مقرون به صرفه ای است. از این جهت شما در تصمیم گیری برای انتخاب بهترین لپ تاپ Lenovo کار سختی را در پیش دارید. البته که برای انتخاب درست برای خرید لپ تاپ Lenovo باید محصولاتش را مورد بررسی قرار دهید و از همه جهات این محصولات را بایکدیگر مقایسه کنید تا بتوانید بهترین مدل لپ تاپ لنوو را کنید.  این برند لپ تاپ های خود را در ۶ سری ThinkBook ،Ideapad ،ThinkPad ،Yoga ، Legion و Lenovo ارئه میدهد.

در این مقاله سری مختلف لپ تاپ های لنوو را برای شما مورد بررسی قرار میدهیم تا با دسته های این برند آشنایی پیدا کنید و انتخاب کنید لپ تاپ لنوو مورد نظرتان را از کدام دسته خریداری کنید.

سری IdeaPad لپ تاپ لنوو

این سری از لپ تاپ های لنوو دارای بیشترین تنوع سخت افزاری در مقایسه با دیگر سری های این برند هستند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که کارهایی نظیر وب گردی، طراحی آماتوری، کارهای اداری و… را انجام میدهید این سری از لپ تاپ های لنوو مناسبتان است. علاوه بر این این لپ تاپ ها برای دانش آموزان و دانشجویان نیز پیشنهاد مناسبی است. لپ تاپ های سری آیدیاپد نام گذاری های متنوعی دارند که هریک مناسب برای حرفه ای کاربرد دارد. سری IdeaPad نسبت به سری های Thinkpad و Legion قدرتمند نیستند و بیشتر برای انجام کارهای روزمره مناسب هستند. در ادامه چندتا ز بهترین لپ تاپ های این سری را برای شما معرفی خواهیم کرد.

لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 3

یکی از ارزان ترین خانواده سری ایدیاپد لپ تاپ Ideapad3 است. این محصول دارای ضعیف ترین قدرت و کارایی را دارد اما بهترین لپ تاپ لنوو با قدرت پردازشی پایین و متوسط محسوب میشود. جنس بدنه این لپ تاپ از نوع پلاستیک بوده است.  دیگر مشخصات فنی این لپ تاپ عبارت اند از:  صفحه نمایش با رزولوشن HD  و Full HD، پردازنده های Pentium، Celeron و سری U سی پی یو های Core i شرکت اینتل و همچنین پردازنده های سری U از نسل سوم رایزن شرکت AMD است. این مدل از لپ تاپ جایگزین سری  Ideapad 330 شده است. رقیب های این محصول سری لپ تاپ های VivoBook لپ تاپ ایسوس است.

لپ تاپ لنوو مدل Ideapad Gaming 3

این لپ تاپ در سری Ideapad در بالاترین سطح قرار دارد. این سری از لپ تاپ های گیمینگ از سری لپ تاپ های Legion ارزان تر هستند. تفاوت این دو سری در طراحی ، مادربرد و سیستم های خنک کننده است و یک سیستم گیمینگ میان رده به شمار میرود و میت.اند با لپ تاپ های سری  TUF ایسوس رقابت کنند. از مشخصات فنی این لپ تاپ میتوان به پردازنده های سری H شرکت اینتل و گرافیک های سری GTX شرکت انویدیا، هرتزهای بالاتر از ۶۰، تکنولوژی IPS و.. اشاره کرد.

Meet the best Lenovo models - آشنایی با بهترین مدل های لنوولپ تاپ لنوو سری ThinkPad

مشهورترین خانواده لپ تاپ لنوو سری ThinkPad است. این سری از لپ تاپ های لنوو با نام IBM در بین کاربران معروف هستند. لپ تاپ های این خانواده بیشتر برای کارهای صنعتی و اداری مناسب هستند. این سری از نوت بوک ها دارای امنیت های ویژه ای هستند. اغلب محصولات این سری از تراشه های TPM بهره مند هستند که فایل های استفاده در سیستم را رمزنگاری میکند. . از دیگر امکانات مرسوم در لپتاپ‌ های ThinkPad باید به بدنه مقاوم در برابر ضربه، رطوبت، حرارت و… اشاره کرد.

لپ تاپ لنوو مدل ThinkPad E

این سری از محصولات لپ تاپ های ThinkPad در دسته های اقتصادی هستند. محصولات این سری اغلب مشخصات یکسانی دارند که نسبت به خانواده ایدیاپد قیمت بالاتری نیز دارند. علت بالا بودن قیمت این رده به دلیل کیفیت بالایی که نسبت به لپ تاپ های ایدیاپد دارند است. مشخصات فنی این لپ تاپ ها عبارت اند از:  سخت افزار به کار رفته در آنها پردازنده های نسل ۱۰ و ۱۱ سری U شرکت اینتل و نسل ۳ و ۴ سری U شرکت رایزن، مادربرد با حافظه SSD، و فاقد درایو نوری است. از این لپ تاپ ها برای استفاده از امور گرافیکی توصیه نمیشود. از پرفروش ترین محصولات این سری می توان به مدل های E14 و E15 اشاره نمود.

لپ تاپ لنوو سری Legion

این سری از لپ تاپ های لنوو به صورت تخصصی برای گیمینگ طراحی شده است. گیمرهای سزح آماتور تا حرفه ای میتوانند از این لپ تاپ های گیمینگ لنوو استفاتده کنند. این لپ تاپ ها به آخرین نسل از پردازنده‌های سری Core i7 و Core i9 کد H شرکت اینتل و همچنین رایزن های سری ۴ شرکت ای ام دی مجهز هستند.

Meet the best Lenovo models 0 - آشنایی با بهترین مدل های لنوولپ تاپ لنوو مدل Legion 5

این مدل در سری Legion پایین ترین عضو محسوب میشود. این محصول دارای نوت‌بوک با پردازنده‌ گرافیکی انویدیا GeForce GTX & RTX است. پردازنده گرافیکی در این محصول توان گرافیکی بالا‌تری داشته و امکانات بیشتری مانند پشتیبانی از واقعیت مجازی را فراهم می‌آورد. این لپ تاپ ها رقبای قدرتمندی همچون ROG Strix شرکت ایسوس، Predator شرکت ایسر، Omen شرکت اچ پی و … اشاره نمود.

 کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم در هر سری از لپ تاپ های لنوو مدل های مقرون به صرفه را برایتان معرفی کنیم. شما میتوانید برای اطلاع بیشتر از سری مدل های لپ تاپ های لنوو به وبلاگ گوشیدان مراجعه کرده و اطلاعات خود را در زمینه مدل های مختلف این لپ تاپ ها تکمیل کنید.

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

دانستنی های ورود به صنعت تولید

دانستنی های ورود به صنعت تولید

پایگاه خبری دنیای برند، اگر شما تمایل به ورود به صنعت تولید زغال دارید و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *