پلاک

زیورالات و پلاک های اقتصادی و شیک در پلاکچی

پایگاه خبری دنیای برند، خرید پلاک اسم یا یک طرح زیبا به عنوان هدیه در مناسبت­‌های مختلف برای یک شخص خاص می­‌تواند نشان­‌دهنده میزان علاقه به شخص مورد نظر باشد و می­‌تواند این حس را به او منتقل کند که تا چه اندازه برای او سلیقه به خرج داده‌­اید و او را دوست دارید. حتی اگر قرار باشد این پلاک را برای خود تهیه کنید باید با سلیقه و ظرافت انتخاب شود زیرا به همان اندازه حس خوشایندی را برایتان فراهم می­‌آورد. همچنین جنس پلاک می­‌تواند با توجه به سلیقه، بودجه یا میزان حساسیت فرد در استفاده از این گونه زیوآلات متفاوت باشد. مانند طلا، نقره یا فلزات دیگر که در این میان پلاک طلا و نقره با نقش یا اسامی مختلف طرفداران بیشتری دارد.

gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - زیورالات و پلاک های اقتصادی و شیک در پلاکچی

سفارش پلاک مورد نظر به پلاکچی

همان طور که می‌­دانید ساخت انواع پلاک­‌های نقره و طلا در قالب اسم، نماد یا یک طرح خاص باعث زیبایی بیشتر زیورآلات خواهد شد اما این کار نیازمند به دقت، هنر و مهارت دارد؛ بنابراین اگر بخواهید پلاک مورد نظر خود را به صورت سفارشی تهیه کنید نیازمند مراجعه به یک مرکز ساخت پلاک هستید. فروشگاه اینترنتی پلاکچی سازنده انواع پلاک‌­های طلا و نقره یکی از این مراکز می­‌باشد که نقش یا اسم دلخواه شما را با قیمت مناسب طراحی می­‌کند.

زمانی که وارد سایت فروشگاه زیورآلات پلاکچی می­‌شوید لیستی از محصولات آماده همراه با درج قیمت را مشاهده خواهید کرد. این پلاک‌ها به صورت حروف یا اسامی انگلیسی و فارسی، اشکال مختلف و ترکیبی از هر دو در جنس طلا و نقره یا رنگ آبکاری سفید و طلایی با کیفیت عالی ساخته شده‌­اند. همچنین فروشگاه پلاکچی لیست محصولات خود را به­ روز نگه می‌دارد یعنی هر نوع پلاکی که به سفارش مشتری می‌سازند را در سایت قرار می‌­دهند. تمامی این پلاک­‌ها با زنجیر یا بدون زنجیر به دلخواه مشتری ارائه می­‌شوند و اگر اسم یا طرح مد نظر در لیست، موجود نبود این امکان برای شما وجود دارد تا سفارش ساخت طرح دلخواه خود را در سایت پلاکچی به ثبت برسانید. برای ساخت پلاک اسم می­‌توانید با ایده خودتان یک طرح دلخواه را در جنس طلا یا نقره در قسمت سفارش پلاک اسم یا طرح دلخواه به ثبت برسانید یا از سازندگان پلاک فروشگاه پلاکچی بخواهید طرحی را در نظر بگیرند؛ همچنین برای صرفه‌­جویی در هزینه می‌­توانید جنس پلاک خود را از نقره با روکش طلا سفارش دهید.

فلزاتی که در زیورآلات پلاکچی مورد استفاده قرار می‌گیرد

 کاربرد پلاک طلا و نقره تنها محدود به اسم یا یک طرح نمی‌­باشد و شما می‌­توانید یک عبارت کوتاه یا تاریخ خاصی را برای ساخت پلاک گردنبند، انگشتر، دستبند و گوشواره خود انتخاب کنید که به سلیقه یا انگیزه شما بستگی دارد. حتی می‌­توانید یک دستبند سنگی یا مهره‌­ای را سفارش دهید با یک پلاک اسم یا یک طرح زیبا! این اطمینان را داشته باشید که تیم طراحی حرفه‌­ای و با تجربه فروشگاه پلاک چی این آمادگی را دارد تا پلاک اسم شما را با طراحی که در ذهن دارید برایتان به بهترین نحو انجام دهد. لازم به ذکر است عیار طلای ۱۸ و عیار نقره ۹۲۵ می­‌باشد که پشت پلاک اسم حک می­‌گردد. همچنین در ساخت طرح مد نظر شما توسط سایت پلاکچی تعیین وزن و ابعاد می‌­تواند اختیاری باشد تا هر کس با توجه به بودجه خود بتواند خرید کند ولی توجه داشته باشید که باید استانداردها رعایت شود تا پلاک زیبایی خود را حفظ کند.

Economic and stylish ornaments and plaques in Plakchi - زیورالات و پلاک های اقتصادی و شیک در پلاکچیهمه چیز درباره‌ی مجموعه‌ی پلاکچی

همان طور که اشاره کردیم در فروشگاه پلاکچی اسم یا طرح دلخواه پلاک روی گردنبند، دستبند و انگشتر طبق نظر و سفارش شما صورت می­‌پذیرد و در نهایت شما محصولی را با قیمت مناسب، کیفیت بالا، زیبا، شیک و به صورت طلا یا نقره دریافت می­‌کنید.

مسعود مرشدیان مدیر و مؤسس فروشگاه اینترنتی پلاکچی فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ در یک واحد صنفی به نام طلاسازی مرشدیان آغاز نمود و از سال ۱۳۹۹ تاکنون به عنوان اولین فروشگاه اینترنتی در طراحی و ساخت، در بازار رقابتی مشغول به فعالیت می­‌باشد. همچنین به دلیل نبود واسطه و عرضه مستقیم محصولاتی که توسط اعضای فروشگاه طراحی و ساخته می‌­شود، قیمت­‌ها از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون­ به­ صرفه هستند.

شما می‌توانید در شبکه مجازی اینستاگرام جدیدترین محصولات را مشاهده کنید و در صورتی که نیاز به راهنمایی داشته باشید با پاسخگویی به موقع این مجموعه به منظور احترام به حقوق مشتری مواجه خواهید شد. شما می‌­توانید برای کسب اطلاعات مورد نیاز و دیدن محصولات به سایت https://pelakchi.ir مراجعه کنید و در قسمت آرشیو وبلاگ، مقالات و مطالب آموزشی مفیدی را مطالعه نمایید.

Economic and stylish ornaments and plaques in Plakchi 0 - زیورالات و پلاک های اقتصادی و شیک در پلاکچیجمع بندی

به گزارش دنیای برند به گفته مدیر فروشگاه ،همواره در پلاکچی سعی بر این بوده که خدمات جامعی در زمینه زیورالات زنانه و مردانه ارائه شود. برای مثال اگر شما قصد خرید سرویس یا نیم ستی را دارین که طرح آن را قبلا دیده و پسندیده اید ، یا قصد حک کردن تاریخ های مهم، اسم یا هر متن دیگری را روی ازیورالات خود مثل انگشتر دارید پلاک چی در این مسیر همراه شما خواهد بود تا خدمات با کیفیت و بینظیر برای مشتریان ارائه کند.

شعار  فروشگاه پلاک چی « کیفیت ، بهترین تبلیغ و بازار یابیست » میباشد.

 

 

همچنین ببینید

دانستنی های ورود به صنعت تولید

دانستنی های ورود به صنعت تولید

پایگاه خبری دنیای برند، اگر شما تمایل به ورود به صنعت تولید زغال دارید و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *