سینی کابل ایرانیان

معرفی شرکت تولیدی سینی کابل ایرانیان

پایگاه خبری دنیای برند، امروزه باتوجه به ساختمان سازی های عظیم و مرتفع و همینطور مجتمع های صنعتی، امنیت این سازه ها در مقابل خطرات احتمالی برق، جزئی از واجبات شده است. مدیریت کابل برق برای هر ساختمان و یا هر صنعتی مهم است. تا از آسیب رساندن به انسان و مواد صنعتی جلوگیری کند. هنگامی که صحبت از سیستم مدیریت کابل قابل اعتماد، مستمر و اقتصادی می شود. اولین نکته‌ای که به ذهن خطور می‌کند سینی کابل و یا نردبان است.

آشنایی مختصر با سینی کابل ایرانیان، یکی از تولید کنندگان موفق در لاله زار تهران

شرکت سینی کابل ایرانیان (/https://sinicableiranian.com) با هدف اصلی تمرکز بر روی تولید  سیستم های مدیریت کابل، سینی کابل ، نردبان کابل، لوله فلکسیبل برق، لوله فولادی برق، ریل نگهدارنده، جعبه تقسیم برق ، متعلقات و اتصالات سینی کابل با کاربردی گسترده  در صنایع مختلف پایه گذاری گردید. این تیم  با بیش از ۱۰ سال سابقه مستمر، تولید و فروش در بازار لاله زار تهران سعی بر ارائه محصولات و خدماتی با نظارت متخصصان مبتنی بر بهره گیری از تحقیق، طراحی، فن آوری و نیروهای متخصص دارد. سیاست کاری این مجموعه، عرضه اقلام و خدمات با کیفیت، برآورده کردن نیازهای مشتریان برای قیمتی رقابتی، تحویل به موقع و اطمینان از تداوم خدمات و کیفیت ارائه شده میباشد.

آشنایی با  محصولات تولیدی شرکت سینی کابل ایرانیان

سینی کابل:  پلی است که امکان انتقال ایمن سیم ها را در طول دهانه ای باز فراهم می کند و در برابر مشکلاتی، اعم از داغ شدن بیش از حد و احتمال ایجاد آتش محافظت می کند. از دیگر فواید سینی کابل وجود حفره های منظم در کف آن است که منجر به جریان آزاد هوا و عدم وجود رطوبت در خود می‌شود که همین امر باعث میشود از احتمال گرم شدن بیش از حد و اتصال کوتاه بین سیم ها جلوگیری گردد.

با وجود سینی کابل به راحتی میتوان سیم های برق و یا کابل های موجود در آن را به راحتی تعویض و یا جابجا کرد و همینطور این امکان را به شما می دهد که در صورت تغییر در سیستم سیم کشی ساختمان، به راحتی کابل های جدید را در درون سینی برق و نردبان کابل قراردهید.

در واقع سینی کابل یک سیستم مدیریت کابل است که در اندازه ها و سبک های مختلف بنابر نیاز مشتری طراحی و ارائه می گردد.

انواع مختلفی از سینی های کابل در بازار موجود می باشند که می توان از فولاد گالوانیزه ،پی وی سی، فولاد ضد زنگ و آلومینیوم  نام برد.

سینی های کابلی که از مواد با کیفیت پایین ساخته شده باشند. براحتی مستعد خوردگی و آسیب می‌شوند. با این حال مواد قوی تری مانند فولاد ضد زنگ  و پی وی سی از استحکام بالایی برخوردار هستند و همینطور قابلیت تحمل بار اضافی را نیز دارند. فولاد ضد زنگ استقامتی فوق‌العاده در برابر خوردگی دارد.

اتصالات سینی کابل: برای اینکه کابل سینی و نردبان شما کاربرد و عملکرد درستی داشته باشد، باید از انواع اتصالات سینی کابل به صورت صحیح استفاده کرد. این اتصالات میتوانند شامل: ساپورت سینی کابل، اتصال سیمی به نردبان کابل، پیچ اتاقی و کله قارچی سینی کابل، پیچ و مهره سینی کابل، سه راهی سینی کابل، چهار راهی سینی کابل، زانو سینی کابل ۴۵ درجه، زانوی سینی کابل ۹۰ درجه، زانوی سینی کابل افقی، زانو سینی کابل عمودی، کاور کلمپ سینی کابل، درپوش زانویی سینی کابل، بست درپوش سینی کابل، رابط سینی برق، رابطه قابل تنظیم سینی برق باشد.

نردبان کابل یا لدر : از دیگر مواردی است که می‌توان برای حفظ و نگهداری سیم و کابل های ساختمانی همراه سینی کابل نام برد. از نردبان کابل اصولا برای مسافت های طولانی و همینطور کابل کشی با حجم سنگین و یا زیاد استفاده می شود.

همچنین پله های این نردبان ها برای بستن سیم ها در سینی های عمودی بسیار مفید و کاربردی است.نکته مهم دیگری که حائز اهمیت است، در نردبان ها تجمع آب و گرد و غبار و رطوبت در کمترین حالت ممکن می‌باشد.

Introduction of sinicableiranian company0 - معرفی شرکت تولیدی سینی کابل ایرانیانلوله فولادی برق: از جمله مواردی که می‌توان جهت محافظت سیم برق و کابل در واحدهای صنعتی، پروژه های ساختمانی، فروشگاه ها، بیمارستان ها، کارخانجات و هتل ها استفاده کرد لوله های فولادی برق می باشند.

این لوله ها به دلیل استحکام بالا دارای کاربردی وسیع در صنعت می باشند و همچنین محافظ خوبی در برابر برخورد ناخواسته افراد با سیم حامل جریان برق خواهند بود.

لوله فلکسیبل برق:یک لوله فلزی قابل انعطاف مارپیچی است که  از یک نوار آجدار  با آلیاژ آلومینیوم یا فولاد ساخته شده است. از این لوله ها می توان برای حفاظت از کابل ها در محیط های صنعتی و بیرونی  نیز استفاده کرد.

لوله فلکسی رو کش دار:  این لوله ها از یک پوشش پلاستیکی پی وی سی تشکیل شده اند. به خاطر انعطاف بالایی که دارند، برای عبور سیم و کابل در محیط های داخلی و همینطور به دلیل روکش دار بودن برای محیط های خارجی و مرطوب قابل استفاده میباشند.

لوله فلکسی بدون روکش: نوع دیگری از این لوله ها وجود دارد که بدون روکش پلاستیکی بوده و دارای بدنه ای فلزی هستند.  به همین دلیل  فقط برای محیط های داخلی قابل استفاده می باشد.

۶ نوع  از لوله های فلکسیبل موجود در بازار

  1. لوله فلکسیبل روکش دار
  2. لوله فلکسیبل بدون روکش
  3. لوله فلکسیبل زره دار
  4. لوله خرطومی
  5. لوله خرطومی نسوز یا تابلویی
  6. لوله خرطومی پلی آمید

جعبه تقسیم برق: این جعبه ها معمولاً دارای یک ورودی و چند خروجی است که به چندین دستگاه اجازه می دهد تا به طور مستقیم به منبع تغذیه برق متصل شوند.

Introduction of sinicableiranian company - معرفی شرکت تولیدی سینی کابل ایرانیاناستفاده بهینه از جعبه تقسیم برق ایمنی و راحتی بیشتری را به ارمغان خواهد آورد، یکی از مزایای کلیدی که میتوان در خصوص این جعبه ها نام برد، کاهش احتمال سوخته شدن فیوز ها میباشد. شکل، اندازه و ساختار جعبه های توزیع برق می تواند بسیار متفاوت باشد.

انواع جعبه تقسیم برق را بشناسید:

  • جعبه تقسیم گالوانیزه
  • جعبه تقسیم گرد
  • جعبه تقسیم پلاستیکی
  • جعبه تقسیم چدنی
  • قوطی کلید فلزی

سینی کابل ایرانیان پیشتاز در عرصه تولید و ارائه انواع ( سینی کابل و متعلقات آن، نردبان کابل، لوله های فولادی برق، لوله فلکسیبل، جعبه تقسیم برق ) با بالاترین کیفیت و قیمتی عالی در بازار لاله زار تهران.

برای خرید محصولات شرکت سینی و نربان کابل ایرانیان لطفا با شماره ٢٢٣١٢۵۶-٠٩١٢ آقای فراهانی یا با دفتر فروش ٣٣٩٧٧١۵١-٠٢١ تماس بگیرید. همچنین می توانید به آدرس تهران خیابان لاله زار جنوبى – روبروى کوچه باربد، پاساژ بوشهرى، طبقه اول، پلاک ۴۵ به صورت حضوری مراجعه کنید. مشاهده سایت رسمی شرکت سینی کابل ایرانیان: https://sinicableiranian.com

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Creating a beautiful and practical environment for the balcony 310x165 - ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

پایگاه خبری دنیای برند، بالکن همچون تکه‌ای از طبیعت در آغوش خانه، واحه‌ای از آرامش …

۴ نظر

  1. blank

    شرکت شما ریل و بست چنگالی هم تولید میکنه

  2. blank

    جواد عزیز
    لطفا به سایت معرفی شده مراجعه کنید.

  3. blank

    گفتنند که تولید کننده لوله فلکسیبل هستند، فکر کنم لوله فلکسیبل برق در ایران تولید نمیشه

  4. blank

    دوست عزیز
    برای پاسخ دقیق تر باید با دوستان در شرکت تولیدی سینی کابل ایرانیان ارتباط بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *