بدلیجات

معرفی انواع بدلیجات رنگ ثابت

پایگاه خبری دنیای برند، خرید بدلیجات مختلف و متفاوت از موضوعات مورد علاقه‎‌ی بسیاری از بانوان می‎‌باشد. خرید بدلیجاتی که رنگ ثابتی داشته باشند و به مرور زمان دچار رنگ پریدگی و یا ایجاد ظاهر نامتناسب نشوند. گاه کار بسیار دشواری  می‌شود چرا که شناخت محصولاتی با دوام و خرید بدلیجات دارای رنگ ثابت با وجود فروشندگان کالاهای تقلبی کار راحتی نخواهد بود؛ از همین رو عده‌‎ای به جای خرید از مراکز معتبری چون بدلیجات دودووم در دام چنین افرادی افتاده و متحمل ضرر مالی و پرداخت هزینه‌‎های مختلف جهت خرید محصول مورد علاقه‎‌ی خود می‌شوند. در حالی که با شناخت فروشگاه‎‌‌‎هایی که ارائه دهنده اجناس با کیفیتی هستند می‌توانند محصولاتی چون بدلیجات دودووم که از کیفیت مطلوبی برخودار هستند را به آسانی تهیه نمایند.

 

Introducing all kinds of solid color rhinestones - معرفی انواع بدلیجات رنگ ثابتدر اختیار داشتن اکسوری‎‌های مختلف و بدلیجات گوناگون متناسب با هر لباس همواره جلوه و زیبایی خاصی را به استایل افراد هدیه می‌دهد. از همین رو بسیاری از افراد با علم بر این موضوع به دنبال بدلیجاتی بسیار با کیفیت و در عین حال شیک و زیبا می‌باشند. بدلیجات دودوم با کیفیت بالا و طرح‌‎های جالب و خیره کننده می‌تواند رضایت شما را در طی خریدی موفقیت آمیز جلب نماید.

انواع روکش‎‌های بدلیجات رنگ ثابت

موضوع بسیار مهمی که تعیین کننده عمر و دوام رنگ بدلیجات دودوم و یا دیگر زیورآلات بدل می‎‌باشد، روکش‎‌های به کار رفته در این محصولات خواهد بود چرا که این روکش‌‎ها هستند که در تماس با آب، نور و گاهی مواد شوینده قرار می‌گیرند. بنابراین می‌‎بایست از مقاومت کافی در برابر تمامی موارد ذکر شده برخوردار باشند تا در طی زمان و به مرور دچار تغییر رنگ نشوند. در ادامه جهت آگاهی بیشتر شما عزیزان و ایجاد سهولت در خرید بدلیجات به بررسی این روکش‎‌های می‎‌پردازیم.

  • روکش‎‌هایی از جنس آب نقره؛ روکش‌های آب نقره اگر چه ظاهری همچون زیورآلات نقره را در ابتدا برای ما به ارمغان می‎‌آورند اما پس از مدتی دچار تغییر رنگ شده و به رنگ زرد تمایل پیدا می‌کنند از این رو نمی‌توان آن را به عنوان یک رنگ ثابت برای بدلیجات محسوب کرد.
  • روکش‎‌هایی از جنس تیتانیوم؛ روکش‎‌های تیتانیومی نیز با وجود برخورداری از کیفیتی بالاتر نسبت به نوع آب نقره باز هم جزو روکش‎‌های رنگ ثابت محسوب نخواهند شد چرا که پس از مدتی استفاده به رنگ سیاه گرایش پیدا می‌کنند.
  • روکش‎‌هایی از جنس رادیوم؛ درصورتی که به دنبال زیورآلاتی با رنگ ثابت هستید بهتر است به انتخاب آن دسته از بدلیجات دودووم که دارای روکش رادیومی و یا دارای آب کاری رادیومی هستند بپردازید. چرا که رادیوم از عمر و ثبات رنگی بسیار بالاتری نسبت به آب نقره و تیتانیوم برخوردار بوده و نه تنها در اثر عوامل مختلف دچار تغییر رنگ نمی‌‎شود بلکه سبب ایجاد حساسیت نیز نخواهد شد. به دلیل این ویژگی‎‌های بسیار مثبت، زیورآلات دارای این روکش‎‌ها معمولاً از قیمت و ارزش بالاتری حتی نسبت به آب طلا برخوردار خواهند بود.
  • روکش‎‌هایی از جنس استیل؛ روکش استیل اصل همانند رادیوم معمولاً حساسیتی را برای افراد ایجاد نمی‌کند و به همین دلیل افرادی که سال‎‌ها به دلیل حساسیت به بدلیجات مختلف، خود را از استفاده از آن‎‌ها محروم می‌کردند می‌توانند از آن استفاده نمایند. این روکش‎‌ها علاوه بر عدم ایجاد حساسیت موجب حفظ رنگ در بدلیجات دودوم شده و محصولات با دوامی را برای شما به ارمغان خواهند آورد.

آشنایی با چند برند معروف بدلیجات

با توجه به اشتیاق فراوان افراد در استفاده از بدلیجات مختلف، شرکت‎‌های متعددی با حضور دراین عرصه به تولید زیورآلات و عرضه‌‎ی آن به دیگر کشورها پرداخته‎‌اند.

 

  • برند ژوپینگ؛ ژوپینگ از جمله برندهای بسیار معروف در تولید انواع بدلیجات است که دارای کیفیت بالا و ممتازی در محصولات خود می‎‌باشد. محصولات این برند از فلز مس با روکشی از جنس فلز طلا و یا رادیوم و دارای سنگ‎‌های قیمتی و نگین‌هایی از جنس زیر کن صنعتی می‎‌باشد.
  • برند سواروفسکی؛ کمپانی سواروفسکی نیز از جمله بزرگ‎‌ترین تولیدکنندگان محصولات و صنایع اپتیک در دنیا بوده که سابقه‎‌ای طولانی در تولید جواهرات و کریستال دارد. ارزش و اعتبار این برند درحدی است که با قرار گرفتن حتی کوچک‎‌ترین جواهراتش بر روی یک محصول قیمت آن به صورت قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند. در صورت تمایل به خرید جواهرات و محصولات این برند می‌توانید به سایت بدلیجات دودووم مراجعه نمایید.
  • برند کارتیر؛ محصولات کارتیر از جمله زیورآلات لوکس و گرانقیمتی محسوب می‌شوند که معمولاً اشراف زادگان به استفاده از آن می‌پردازند؛ اما علاوه بر طراحی‌‎های مخصوص اشراف زادگان این برند برای مردم عادی نیز به طراحی و تولید زیورآلات مختلف می‌‎پردازد به طوری که می‌توان انواع و اقسام دستبند، گردنبند، ساعت و… را در بین محصولات آن برای افراد مختلف خریداری نمود.

جهت خرید بدلیجات با کیفیت دودووم می‌توانید به سایت این فروشگاه که جهت ایجاد ارتباطی بهتر با مشتریان تأسیس شده است، مراجعه نمایید. بدلیجات دودووم با ارائه‎‌ی جدیدترین گل سر و اکسسوری‎‌های زیبا در خدمت شما عزیزان می‌باشد. در صورت تمایل به برقراری ارتباط و خرید محصولات می‌توانید از آدرس https://dodoom.ir/ استفاده نمایید.

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *