اجاره

اجاره ماشین بدون راننده در تهران

پایگاه خبری دنیای برند، یکی از روش­‌هایی که افراد برای رفت و آمد و تردد خود به کار می‌­بندند استفاده از خودروهای اجاره­‌ای است. کرایه ماشین برای سفر، انجام کارهای شخصی، تشریفات و بسیاری از کارهای دیگر امری رایج است. ممکن است شما با وسایل نقلیه عمومی مانند هواپیما، قطار، اتوبوس به شهری مانند تهران سفر کرده باشید در آن صورت شاید برایتان سخت باشد که برای رفتن به هر جایی تاکسی اجاره کنید و از لحاظ هزینه برایتان اهمیتی نداشته باشد اما از لحاظ زمانی وقت شما به هدر می‌­رود. به غیر از این که در تمامی ساعات شبانه ­روز شما نمی‌­توانید از تاکسی استفاده کنید و این یکی از مواردی است که افراد را به فکر اجاره خودرو بدون راننده و یا با راننده می‌­اندازد. در این میان مؤسساتی هستند که این ارتباط را بین مهمان و میزبان برقرار می­‌کنند تا کارها به شکل قانونی شکل گیرد. در این مقاله قصد داریم تا درباره مزایا و شرایط اجاره خودرو در تهران بدون راننده و تفاوتی که با کرایه ماشین با راننده دارد صحبت کنیم.

 

دلایل اجاره ماشین در تهران

یکی از دلایلی که افراد به سراغ اجاره خودرو بدون راننده می­‌روند تفریح و کنجکاوی است. از آنجایی که خرید یک ماشین لوکس و لاکچری پول زیادی می­‌خواهد کسانی که شرایط مالی خرید چنین ماشین­‌هایی را ندارند و یا خرید آن را مقرون­ بصرفه نمی­‌دانند اما دوست دارند لذت رانندگی با یک ماشین مدل بالا را تجربه کنند از این روش استفاده می‌­کنند. برخی افراد قصد سفر گروهی دارند و تعدادشان بیشتر از ۵ نفر می‌­باشد در این صورت حتی اگر خودشان مالک یک خودرو سواری باشند نمی­‌توانند همگی با هم سفر کنند بنابراین نیاز به یک مینی­‌ون یا ون دارند تا بتوانند خاطرات خوبی را بطور مشترک به ثبت برسانند و برای این که سفر راحت‌تری را تجربه کنند اجاره خودرو بدون راننده برایشان بهتر است زیرا غریبه‌­ای بینشان نیست. اجاره ماشین در تهران برای برگزاری مراسم عروسی از سوی زوجین یکی دیگر از کارهای مرسوم می­‌باشد. همچنین اطرافیان نزدیک عروس و داماد برای اسکورت ماشین عروس متقاضی کرایه ماشین­‌های مدل بالا هستند.

قیمت اجاره خودرو در تهران

خودروها در مدل­‌های متنوع با امکانات مختلف توسط مالکان خودرو کرایه داده می­‌شوند. مدل ماشین یکی از عوامل تعیین‌کننده بر قیمت اجاره خودرو در تهران می­‌باشد. از این­‌رو شما با رنج‌های قیمتی مختلفی مواجه هستید و می‌­توانید با توجه به نیازی که دارید مدل ماشین مورد نظر خود را انتخاب کنید. به عنوان نمونه اگر بخواهید ماشینی را برای استقبال از مهمانان تجاری انتخاب کنید دیگر نمی­‌توانید یک خودرو ارزان قیمت را برای این کار کرایه کنید. همچنین اجاره خودرو بدون راننده و تعداد روزهایی که یک خودرو را کرایه می­‌کنید برقیمت اجاره تأثیر می­‌گذارد و در صورتی که اضافه بر کیلومتر، از خودروی اجاره‌­ای استفاده کنید یا دیرتر از موعد مقرر ماشین را به صاحبش تحویل دهید هزینه بیشتری را باید پرداخت کنید البته ممکن است مالک خودرو این هزینه را دریافت نکند اما در قرارداد ذکر می­‌شود و فرد اجاره کننده به آن را متعهد می­‌شود. در صورتی که از خدمات اجاره خودرو بدون راننده استفاده می­‌کنید مسئولیت خودرو با شما می­‌باشد و چنانچه ماشین دچار خسارت ناشی از تصادف رانندگی یا جریمه رانندگی شود ملزم به جبران خسارت هستید.

Rent a car without a driver in Tehran - اجاره ماشین بدون راننده در تهرانمدارک لازم برای اجاره خودرو

برای این که خودرویی برای اجاره با پذیرش مسئولیت رانندگی در اختیارتان قرار بگیرد ملزم به ارائه یکسری مدارک می‌­باشید. از جمله مدارک لازم در زمان اجاره خودرو بدون راننده شامل کارت ملی، گواهینامه معتبر، چک یا سفته به میزان قیمت خودرو که بعد از تحویل دادن خودرو به شما بازگردانده می­‌شود، ودیعه نقدی برای ضمانت، بیمه نامه، ویزا و پاسپورت برای اتباع خارجی می­‌باشد اما در اجاره خودرو با راننده چون مسئولیت رانندگی با مالک ماشین می­‌باشد مدرک یا ضمانتی گرفته نمی‌­شود. کرایه خودرو فقط برای اشخاص معمولی نیست بلکه ادارات و مؤسسات مختلف دولتی و غیردولتی برای برگزاری تشریفات، همایش­‌ها، جاب­جایی میهمانان تجاری و مهم، فیلمبرداری برای ساخت فیلم­‌های تلویزیونی و مستند و… اقدام به کرایه ماشین به صورت ساعتی یا روزانه می­‌کنند.

 

نکاتی درباره اجاره ماشین

برای اجاره خودرو بدون راننده بهتر است از سایت­‌ها یا شرکت‌­های معتبر استفاده کنیم زیرا در هر صنفی ممکن است کلاهبرداری­‌هایی صورت گیرد. این احتیاط هم برای فرد اجاره کننده و هم اجاره­ دهنده امری الزامیست. زمانی که شما در سایت‌­های مربوطه بدنبال اجاره ماشین هستید لیستی از مدل‌های مختلف خودرو همراه با قیمت، امکانات ماشین، نام مالک ماشین و شرایط اجاره و کنسلی را می­‌توانید مشاهده کنید و خودرو مورد نظر خود را از شرکت اجاره کنید. همچنین این کار نه تنها برای متقاضیان رنت ماشین بلکه برای مالکان ماشین نیز از نظر اقتصادی به کسب درآمدشان کمک می‌­کند و بجای این که خودرو آنها در پارکینگ خانه بماند و هزینه­‌های مربوط به نگهداری ماشین را پرداخت نمایند می‌­توانند بطور بهینه‌­ای از آن استفاده کنند؛ همچنین این کار کاملاً قانونی می­‌باشد و هر دو طرف باید قوانین مربوط به اجاره را در قرارداد خوانده و امضا کنند و فرد اجاره کننده موظف است در زمان تحویل خودرو مدارک ماشین را با خود ماشین چک کند و از سلامت آن در محل مطمئن گردد و سپس آن را تحویل گیرد و چنانچه تخلفی با آن مانند حمل مواد مخدر و مانند آن انجام دهد مسئولیتی برعهده مالک ماشین یا شرکت نخواهد بود.

اجاره خودرو بدون راننده در تهران چگونه است؟

Rent a car without a driver in Tehran - اجاره ماشین بدون راننده در تهرانسامانه اجاره آنلاین سپریس در تهران یکی از شرکت­‌های معتبری است که با فراهم کردن شرایط لازم بین اجاره کننده ماشین و اجاره دهنده، یک ارتباط قانونی و شفاف برقرار می­‌کند. اگر شما قصد اجاره خودرو بدون راننده در تهران را دارید کافیست سری به سایت sepris.com بزنید و با اطمینان خاطر ماشین مورد نظر خود را کرایه کنید و در صورت لزوم می­‌توانید از طریق شماره تماس مندرج در سایت با این مجموعه ارتباط برقرار کنید. مراحل اجاره خودرو بدون راننده در سپریس این گونه است که ابتدا باید در سایت سپریس ثبت‌­نام کنید و اطلاعات خود را در آن به درستی وارد نمایید، سپس شهر، تاریخ مورد نظر برای اجاره و مدل ماشین خود را انتخاب کنید. لازم بذکر است در حال حاضر مبدأ اجاره خودرو در تهران می‌باشد و بیمه را که خرید آن اختیاری است بخرید، بعد از پذیرش میزبان لینکی برایتان ارسال خواهد شد که می‌­توانید مبلغ اجاره را پرداخت کنید. بعد از انجام این مراحل از طرف میزبان برای هماهنگی برای تحویل خودرو با شما تماس گرفته خواهد شد و در زمان تحویل با بررسی ماشین، ارائه مدارک و امضای قرارداد خودرو را تحویل می‌گیرید.

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Translation of the top 4 YouTube podcasts for the first time 310x165 - ترجمه ۴ پادکست برتر یوتوب برای اولین بار در مدرسه صفر تا صد

ترجمه ۴ پادکست برتر یوتوب برای اولین بار در مدرسه صفر تا صد

پایگاه خبری دنیای برند، در شلوغی‌های عصر دیجیتال، جایی که مرزهای با کلیک روی یک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *