Funding for Forex traders - تامین سرمایه معامله گران فارکس

تامین سرمایه معامله گران فارکس

پایگاه خبری دنیای برند، یکی از مقوله هایی که همیشه ذهن افراد را مشغول می‌‌‌کند ، بحث تامین سرمایه برای شروع فعالیت در هر بیزینسی است . معامله گری در بازار فارکس هم از این قاعده مستثنی نیست و معامله‌گران همواره به دنبال تامین سرمایه کافی برای شروع معامله‌گری می‌باشند ؛  تجربه ثابت کرده است با سرمایه کم نمی شود به سود بزرگ و مستمر در فارکس دست پیدا کرد.
راه‌های مختلفی برای بدست اوردن سرمایه برای شروع معامله گری وجود دارد . در این مقاله سعی داریم علاوه بر بررسی شیوه های گوناگون تامین سرمایه ، بهترین گزینه موجود را پس از بررسی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

شیوه های تامین سرمایه ، مزایا و معایب

قبل از اینکه با شیوه های گوناگون اشنا بشیم ، باید بدانیم ، معامله گری در بازار های مالی از ریسک بسیار بالایی برخوردار است و حتما معامله گران بایستی قبل از شروع معامله با حساب واقعی ( real ) ابتدا در حساب های دمو که نیازمند سرمایه نیستند ، ترید کنند و سپس با سرمایه اصلی اقدام به معامله کنند .

بیشتر بدانید: تامین سرمایه ترید در فارکس

در نهایت شخص با توجه به یک سری عواملی همچون ، میزان سرمایه مورد نظر ،  میزان ریسک پذیری معامله گر و اهداف سود آوری ، می‌تواند یکی از روش های زیر را انتخاب کند :

ترید با سرمایه شخصی

آسان ترین شیوه برای معامله گری در بازار فارکس ، ترید کردن با سرمایه شخصی است . در این روش فرد با پولی که از گذشته به دست آورده وارد مارکت می‌شود و اقدام به ترید می‌کند.
  مزایا : 
کنترل خوبی بر روی معاملات خودتان دارید و محدودیتی در کار شما وجود ندارد( قوانین محدود کننده ندارید )
  معایب :
۱.    ممکن است سرمایه ‌‌ی شخصی معامله‌گر کافی نباشد و برای به دست آوردن سود ریسک را افزایش دهد ( در ۹۸ درصد مواقع حساب کال مارجین می شود)
۲.   استرس از دست دادن سرمایه شخصی روی عملکرد واقعی تریدر تاثیر منفی میگذارد .

۳. قوانین محدود کننده خارجی وجود ندارد و تریدر ممکن است به هر دلیل تصمیمات احساسی بگیرد ( اور ترید – انتقام از بازار – ترس و طمع و…)

ترید با وام بانکی ، دریافت پول از اطرافیان یا یک فرد سرمایه گذار

مزایا : 
۱.    معامله با سرمایه کافی
    معایب :
۱.    تریدر باید مقدار زیادی از سود و درآمد خودش را به عنوان باز پرداخت وام یا درصد سود فرد سرمایه گذار اختصاص دهد. ( تقسیم سود ها منطقی نیست)
۲.    استرس زیاد و نگرانی از دست دادن سرمایه اطرافیان یا سرمایه گذار و  متحمل شدن هزینه‌های شدید در صورت ضررده بودن ( اگر تریدر ۱۰ درصد ضرر روی حساب ۱۰ هزار دلاری کند باید ۱۰۰۰ دلار از جیب پرداخت کند)

عملا سرمایه گذاران در ضررها با تریدر شریک نیستند و فقط در سود شریک هستند ( سود تضمینی که مدام به تریدر فشار روحی وارد میکند)

 

شرکت های تامین سرمایه یا پراپ فرم

شرکت‌های پراپ فرم به تریدر ها بودجه‌ای را برای انجام معاملات اختصاص می‌دهند. در این روش، معامله‌گر بخشی از سود خود را به شرکت تامین سرمایه پرداخت می‌کند.
    مزایا :
۱.    با پرداخت هزینه اندک سرمایه کافی برای انجام معاملات در اختیار دارید ( مثلا با پرداخت ۸۰ دلار حساب ۱۰ هزار دلاری دریافت میکنید)
۲.    پراپ در صورت ضرر ده بودن تریدر خسارت سنگین نمیگیرد( حداکثر حساب پراپ فرم از دست میرود)
۳.    درصد بالایی از سود حاصل شده به فرد معامله گر اختصاص می‌یابد ( تقسیم سود عالی به نفع تریدر تا ۸۰ درصد)
۴.    رشد سرمایه در صورت بازدهی معامله‌گر ( با اثبات نظم و ثبات شرکت پراپ تریدینگ سرمایه ترید را افزایش میدهد)
    نکات  :
۱.    قبل از دریافت حساب ریل نیازمند عبور از ۲ مرحله آزمون هستید (برای اثبات ادعای معامله گری )
۲.    قوانین مدیریت ریسک و سرمایه باید حرفه ای انجام شود.

پراپ فرم معتبر بهترین فرصت تامین سرمایه ترید

از میان روش های گفته شده در مبحث قبلی ، می‌توانیم به آسانی به این نتیجه برسیم که شرکت های سرمایه گذاری (پراپ فرم) برای افرادی که سرمایه کافی ندارند ، و با پرداخت مبلغی اندک خواهان ترید با حجم بالا هستند بهترین گزینه است . پراپ فرم ها در ازای مبلغی مشخص و اندک با برگزاری چالش های دمو در دو مرحله ، سرمایه ی مشخصی را در اختیار معامله گر قرار می‌دهند تا فرد با ان معامله کند و بخشی عظیمی از سود ، سهم تریدر خواهد بود.

۲ نکته مهم …

هزینه چالش ها در مرحله ریل با اولین برداشت به تریدر عودت می شود (ریفاند ۱۰۰ درصدی هزینه آزمون)

سود اصلی شرکت پراپ فرم کپی ترید هوشمند روی حساب تریدرهای منظم می باشد.

پراپ فرم ستارگان ترید

در پراپ فرم ستارگان ترید این امکان رو برای تریدرهای منظم و با استعداد ایرانی فراهم کردیم تا با سرمایه اندک و بدون نگرانی از تحریم ها  بتوانید به راحتی در بازار فارکس معامله کنند و با مدیریت ریسک درآمد دلاری  بیشتری کسب کنند. کافیه چالش مورد نظرت رو انتخاب کنی ( حساب ۵-۱۰-۱۵-۲۵ هزار دلاری) ، دو مرحله چالش رو رد کنی و به حساب ریل برسی ، به همین راحتی !

برای آشنایی کامل با قوانین چالش ها و شرایط دریافت حساب پراپ کافیه وارد سایت ستارگان ترید tradestars.co شوید و بعداز مطالعه قوانین پراپ فرم با پشتیبان های آنلاین سایت در ارتباط باشید …

دیگه وقتشه روی سرمایه پراپ فرم ترید کنی بدون ریسک از دست دادن سرمایه شخصی …

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

How to have a great trip to Antalya 310x165 - چگونه سفری عالی به آنتالیا داشته باشیم؟

چگونه سفری عالی به آنتالیا داشته باشیم؟

برای سفری عالی به آنتالیا ابتدا باید اطلاعاتی کامل درمورد این شهر داشته باشید و یک برنامه‌ریزی دقیق انجام دهید تا بهترین سفر زندگی خود را تجربه کنید. در برنامه‌ریزی برای سفر به این شهر، انتخاب هتل خوب مانند هتل ونزیا پالاس دلوکس ریزورت آنتالیا، رزرو به‌موقع بلیط هواپیما آنتالیا و ... اهمیت دارد و باید توجه ویژه‌ای به آن‌ها داشته باشید. اگر قصد سفر به این شهر را دارید و در حال برنامه‌ریزی هستید، این مطلب را اتا انتها بخوانید تا با نکات ویژه یک سفر خوب به آنتالیا آشنا شوید.

یک نظر

  1. blank

    پراپ فرم واقعا یک فرصته برای معامله گرانی که استراتژی سودده دارند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *