اسپری فوم

از صفر تا صد اسپری فوم ، کاربرد ، ویژگی و مدت زمان خشک شدن

پایگاه خبری دنیای برند، در این مقاله قصد داریم در مورد اسپری فوم ، کاربرد و ویژگی های آن و همچنین زمان خشک شدن این نوع اسپری بپردازیم . اسپری فوم محصولی است که همواره با کمک آن انواع درز ها را پوشش می دهند، این اسپری ها اصولا بدون رنگ هستند اما بوی خاصی خود را دارا می باشند و البته می توان هم درب میان سطوح را پر کرد و هم می توان سطوح ناهموار را صاف نمود، قابل ذکر است که استفاده از این محصول بسیار آسان می باشد و نیازی به مهارت و تجربه ندارد و تنها باید اسپری را تکان داد و سپس آن را در محل مورد نظر تزریق کرد، زمان معرفی اسپری فوم که از مواد پلی یورتان به دست آمده همواره تمام مشخصات و ویژگی های آن به صورت حرفه ای و کامل در اختیار شما قرار می گیرد تا بتوانید با اطلاعات بیشتر اقدام به خرید آن کنید. قابل ذکر است که هنگام معرفی مواد مصرفی و نحوه تولید و کاربرد و بسیاری موارد دیگر توضیح داده می شود.

بدانید که این اسپری امروزه در صنایع مختلفی کاربرد دارد و همواره با کمک آنها می توان درز ها را پوشش داد و سطوح تیز را ایمن کرد. ماده موجود در این اسپری به عنوان عایق صوتی و حرارتی و همچنین رطوبتی کاربرد دارد و امروزه به صورت حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد تا بتوان سطوح مختلف را ایمن تر کرد. این محصول برای بیشتر محیط ها و سطوح کاربرد دارد و مقاوم بالای آن باعث شده تا مصرف آن روز به روز بیشتر از قبل شود که این امر بر روی تولیدات آن تاثیر مستقیم می گذارد و آنها را به سطح انبوه می رساند. هنگام معرفی این محصول اصولا سایز بندی و نمونه مصرف آن هم توضیح داده می شود تا متناسب با نیاز خود سایز را انتخاب کنید و آن را مورد استفاده قرار بدهید.

 کاربرد اسپری فوم:

اسپری فوم همان گونه که گفتیم از ماده ای با نام پلی یورتان به دست آمده که مقاومت و دوام زیادی دارد، کاربرد های فراوان این ماده باعث شده تا روز به روز به تعداد مصرف کنندگان آن در بازار ها افزوده می شود، از مهمترین و اصلی ترین کاربرد های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. این محصول برای درزگیری آجر ها هنگام بنایی کاربرد دارد.
  2. برای درزگیری آجر نما کاربرد دارد.
  3. برای درز گیری سرامیک و کاشی کاربرد دارد.
  4. برای صاف کردن سطح ناهموار و تیز کاربرد دارد.
  5. برای عایق کردن ساختمان در برابر صدا کاربرد دارد.
  6. برای عایق کردن در برابر صوت کاربرد دارد .
  7. می توان پنجره ها را درزگیری کرد تا دوام بیشتری پیدا کنند و کمتر کرد و غبار و رطوبت وارد شود.

From zero to one hundred foam sprays application features - از صفر تا صد اسپری فوم ، کاربرد ، ویژگی و مدت زمان خشک شدنکاربرد های این ماده و محصول تنها به درزگیری ختم نمی شود و می توان برای فعالیت های مختلفی از آن استفاده کرد. از این ماده برای عایق کردن استودیو ها استفاده می کنند تا صدا وارد و خارج نشود، از آنها برای اتاق ایزوله استفاده می کنند تا میکروب نتواند وارد و خارج شود. با کمک آن می توان برای سیم ها و کابل ها هم عایقی درجه یک فراهم کرد تا در برابر اتصالات ایمن باشند. ویترین و قفسه ها را می توان با کمک این ماده به راحتی فیکس نمود و در نتیجه جلوه آنها را بهتر کرد. مقاوم بودن این ماده در برابر رطوبت و آب باعث شده تا شرکت های ساختمان سازی و نصاب های وان ها و سینک ها با کمک این ماده لقی آنها را می‌گیرند تا به خوبی در جای خود قرار گرفته و از افتادن و شکستن آنها جلوگیری نمود. این محصول مقاومت بالایی در برابر رطوبت هم دارد به همین دلیل می توان از آن برای سرویس بهداشتی و حمام هم استفاده کرد.

ویژگی اسپری فوم:

اسپری فوم دارای ویژگی های بارز و منحصر به فردی می باشد که در بازار ها با کمک آنها معرفی و شناخته می شود. از مهمترین ویژگی های نهفته در این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اسپری به سرعت خشک می شود.
  • پس از خشک شدن تغییر رنگ و حالت نمی دهد.
  • به مرور زمان فوم آن جمع نخواهد شد و در نتیجه درز خالی نمی شود.
  • ترکیبات موجود در این محصول به گونه ای است که دچار کپک نمی شود و میکروب را در میان خود جای نمی دهد.
  • قدرت چسبندگی ابایی دارد به همین دلیل به تمام سطوح به خوبی می چسبد.
  • وزن بسیار سبکی دارد و در نتیجه به خوبی در میان درز ها قرار می گیرد.
  • این محصول تمام حفره ها و درز ها را پوشش می دهد تا خالی نمانند.

لازم به ذکر است که این محصول کاربردی توانسته با ویژگی های خاص خود محبوبیت زیادی را به دست بیاورد. این اسپری زمانی که در محیط استفاده می شود همواره به سرعت خشک می شود و از پخش شدن هم جلوگیری می کند، البته ناگفته نماند که این محصول مواد مقاوم و درجه یکی در ساختار خود دارد که برای انواع سطوح ها مناسب هستند و به شما این امکان را می دهند که در هر محیطی از آن استفاده نمایید، غلظت مواد به گونه ای است که به راحتی از اسپری خارج می شوند اما در محیط پخش نخواهد شد و کاملا استاندارد می باشند به همین دلیل استفاده از آنها هم آسان است و نیازی به مهارت و تخصص ندارد. این ویژگی ها چون زیاد هستند باعث شده اند تا تولیدات آنها را با رشد چشمگیری مواجه شده و به سطح انبوه رسد و کار تولیدی گسترش بیابد و نیاز ها بازار های داخلی و خارجی را پوشش بدهد.

From zero to one hundred foam sprays application features 0 - از صفر تا صد اسپری فوم ، کاربرد ، ویژگی و مدت زمان خشک شدنزمان خشک شدن اسپری فوم:

همان گونه که در بالا هم اشاره کردیم اسپری فوم پس از استفاده به سرعت خشک می شود، اما در کل درباره زمان خشک شدن اسپری فوم باید بگوییم که زمانی که شما اسپری را در بخش مورد نظر تزریق می کنید همواره ۶ الی ۱۵ دقیقه زمان می برد تا خشک شود که به آن خشک شدن اولیه هم می گویند، خشک شدن نهایی این ماده فومی نیز حدود ۲۴ ساعت زمان می برد که در این صورت دیگر قابل تغییر نیست و تنها باید با کمک سمباده اضافه ها را گرفت تا همسطح محیط شود، این محصول پس از خشک شدن هیچ گونه تغییر رنگ و حالتی ندارد و دچار ترک هم نمی شود و هر چه بیشتر می ماند مسلما بیشتر هم خشک خواهد شد و مقاومت بیشتری هم پیدا خواهد کرد و در نتیجه می توان با اطمینان برای هر محیطی از آن استفاده کرد.

با اطلاع از نحوه استفاده و زمان خشک شدن این محصول مسلما می توان بهتر از آن استفاده کرد، زمانی که می خواهید از اسپری فوم استفاده کنید باید دمای محیط بین ۵ تا ۳۵ درجه سانتی گراد باشد تا مواد به خوبی خارج شوند و به محل مورد نظر تزریق گردند، پس از استفاده باید به سرعت با کمک کاردک اضافه ها را تمیز نمود و درز ها را همسطح محیط کرد تا جلوه و زیبایی بهتری داشته باشند. خشک شدن سریع و عملکرد عالی و ماندگاری زیاد و کیفیت بالای این اسپری ها باعث شده تا در صنایع مختلف به خصوص ساختمان سازی بیشترین میزان مصرف را از آن خود کند، این محصول امروزه به وفور و حرفه ای مورد استفاده می باشد و اصولا درزگیری ها و صاف کردن سطوح و همچنین عایق بندی ها را با کمک آن انجام می دهند.

جهت خرید اسپری فوم می توانید به سایت ابزار میهن به آدرس abzarmihan.com مراجعه کنید.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Creating a beautiful and practical environment for the balcony 310x165 - ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

پایگاه خبری دنیای برند، بالکن همچون تکه‌ای از طبیعت در آغوش خانه، واحه‌ای از آرامش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *