اولین سایت فروشگاهی کشور

اولین سایت فروشگاهی کشور را می‌شناسید؟

پایگاه خبری دنیای برند، شاید کمتر کسی باور کند، اولین سایت فروشگاهی کشور نه در حوزه کالا های عمومی و مصرفی، و نه حتی در زمینه محصولات دنیای IT و فن‌آوری دیجیتال نبوده است!
اولین سایت فروشگاهی ایران که از طریق مرجع similarweb زمان شروع به کار آن در تابستان سال ۲۰۰۴ به ثبت رسیده، در حوزه تجهیزات سرمایش و گرمایش ، تجهیزات استخر، سونا ، جکوزی و تجهیزات کنترل شروع به فعالیت نموده.
این سایت در زمانی که اینترنت کشور هنوز تحت پلتفرم Dial-Up بود، در ابتدا بصورت استاتیک و با برنامه نویسی Front Page جهت ارائه مشخصات فنی، ابعاد، نحوه برآورد ظرفیت، مصرف برق و قیمت انواع تجهیزات تاسیسات در ۸۰ کتگوری و هزارن محصول طراحی و به این عرصه معرفی گردید.
در آن زمان (و تا سال ها بعد) هنوز هیچ سایت فروشگاهی در ایران و شاید خاورمیانه ایجاد نشده بود و حتی سایت جهانی آمازون(در آمریکا) هم هنوز به ارائه کتاب و برخی محصولات فرهنگی دیگر مشغول بود!

این مجموعه اکنون با میلیونها بازدید سالیانه و درج محصولات مرتبط و مقالات فنی، علاوه بر زبان فارسی، در زبانهای عربی و انگلیسی، از پیشتازان توسعه منطقه ای و جهانی در میان سایت های فروشگاهی کشور شناخته می‌شود. دماتجهیز محصولات و تجهیزات تهویه مطبوع ، گرمایش و موتورخانه، تجهیزات استخر ، سونا ، جکوزی ، تجهیزات کنترل و ایمنی و محصولات دماتجهیز را علاوه بر ارائه و فروش تخصصی در سراسر کشور، در گستره کشور های منطقه و غرب آسیا نیز انجام می‌دهد.
درست زمانی که هنوز ضریب نفوذ اینترنت برای معرفی خدمات و برند مجموعه دماتجهیز ناکافی بود، این مجموعه با شرکت در نمایشگاه های تأسیسات تهران، از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۷ نسبت به معرفی گسترده محصولات و برند دماتجهیز اقدام نموده و با اخذ نماد اعتماد الکترونیکی و  پروانه کسب از هیأت عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور و اتحادیه صنف لوازم شوفاژ و تهویه مطبوع ، اتحادیه کسب و کارهای مجازی و همچنین اتحادیه تولید کنندگان صنایع برودتی و تهویه مطبوع و سپس ثبت شرکت مهندسی و بازرگانی دماتجهیز کوروش  به دنبال توسعه هرچه بیشتر و تحقق واقعی شعار ” بهترین قیمت‌ها و برندهای تجهیزات تأسیسات ” در سراسر ایران و حتی کشورهای منطقه گردید.

اکنون در آستانه ۱۹ سالگی مجموعه دماتجهیز، شما هم اگر تجربه‌ای از ارتباط و خرید از این مجموعه تخصصی داشته‌اید، لطفاً نظر خود را در پیج اینستاگرام یا بخش نظرات سایت دماتجهیز  ارائه فرمایید.

“دماتجهیز، بهترین قیمت‌ها و برندهای تجهیزات تأسیسات”

Do you know the first store site in the country - اولین سایت فروشگاهی کشور را می‌شناسید؟

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *