اولین سایت فروشگاهی کشور

اولین سایت فروشگاهی کشور را می‌شناسید؟

پایگاه خبری دنیای برند، شاید کمتر کسی باور کند، اولین سایت فروشگاهی کشور نه در حوزه کالا های عمومی و مصرفی، و نه حتی در زمینه محصولات دنیای IT و فن‌آوری دیجیتال نبوده است!
اولین سایت فروشگاهی ایران که از طریق مرجع similarweb زمان شروع به کار آن در تابستان سال ۲۰۰۴ به ثبت رسیده، در حوزه تجهیزات سرمایش و گرمایش ، تجهیزات استخر، سونا ، جکوزی و تجهیزات کنترل شروع به فعالیت نموده.
این سایت در زمانی که اینترنت کشور هنوز تحت پلتفرم Dial-Up بود، در ابتدا بصورت استاتیک و با برنامه نویسی Front Page جهت ارائه مشخصات فنی، ابعاد، نحوه برآورد ظرفیت، مصرف برق و قیمت انواع تجهیزات تاسیسات در ۸۰ کتگوری و هزارن محصول طراحی و به این عرصه معرفی گردید.
در آن زمان (و تا سال ها بعد) هنوز هیچ سایت فروشگاهی در ایران و شاید خاورمیانه ایجاد نشده بود و حتی سایت جهانی آمازون(در آمریکا) هم هنوز به ارائه کتاب و برخی محصولات فرهنگی دیگر مشغول بود!

این مجموعه اکنون با میلیونها بازدید سالیانه و درج محصولات مرتبط و مقالات فنی، علاوه بر زبان فارسی، در زبانهای عربی و انگلیسی، از پیشتازان توسعه منطقه ای و جهانی در میان سایت های فروشگاهی کشور شناخته می‌شود. دماتجهیز محصولات و تجهیزات تهویه مطبوع ، گرمایش و موتورخانه، تجهیزات استخر ، سونا ، جکوزی ، تجهیزات کنترل و ایمنی و محصولات دماتجهیز را علاوه بر ارائه و فروش تخصصی در سراسر کشور، در گستره کشور های منطقه و غرب آسیا نیز انجام می‌دهد.
درست زمانی که هنوز ضریب نفوذ اینترنت برای معرفی خدمات و برند مجموعه دماتجهیز ناکافی بود، این مجموعه با شرکت در نمایشگاه های تأسیسات تهران، از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۷ نسبت به معرفی گسترده محصولات و برند دماتجهیز اقدام نموده و با اخذ نماد اعتماد الکترونیکی و  پروانه کسب از هیأت عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور و اتحادیه صنف لوازم شوفاژ و تهویه مطبوع ، اتحادیه کسب و کارهای مجازی و همچنین اتحادیه تولید کنندگان صنایع برودتی و تهویه مطبوع و سپس ثبت شرکت مهندسی و بازرگانی دماتجهیز کوروش  به دنبال توسعه هرچه بیشتر و تحقق واقعی شعار ” بهترین قیمت‌ها و برندهای تجهیزات تأسیسات ” در سراسر ایران و حتی کشورهای منطقه گردید.

اکنون در آستانه ۱۹ سالگی مجموعه دماتجهیز، شما هم اگر تجربه‌ای از ارتباط و خرید از این مجموعه تخصصی داشته‌اید، لطفاً نظر خود را در پیج اینستاگرام یا بخش نظرات سایت دماتجهیز  ارائه فرمایید.

“دماتجهیز، بهترین قیمت‌ها و برندهای تجهیزات تأسیسات”

Do you know the first store site in the country - اولین سایت فروشگاهی کشور را می‌شناسید؟

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

دانستنی های ورود به صنعت تولید

دانستنی های ورود به صنعت تولید

پایگاه خبری دنیای برند، اگر شما تمایل به ورود به صنعت تولید زغال دارید و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *