پیراهن مردانه

همه آن چیزی که در انتخاب پیراهن مردانه باید بدانید

پایگاه خبری دنیای برند، در مطلبی تحت عنوان راهنمای انتخاب پیراهن مردانه رازهایی مهم به شما می‌آموزیم که با استفاده از این تکنیک‌ها می‌توانید بهترین و جذاب‌ترین استایل را با استفاده از راهکارهای هوشمندانه برای خرید پیراهن مردانه برای خود به ارمغان آورید. برای دیدن مدل های مختلف پیراهن مردانه زاگرس پوش از وب سایت شرکت دیدن کنید

راهکارهای زیادی برای انتخاب یک لباس مردانه شیک وجود دارد که مطابق قد، وزن و استایل شما خواهد بود.

پیراهن‌ مردانه انواع مختلفی دارند و بر یک اساس کلی می‌توان آن ها را در دسته‌بندی زیر قرارداد:

  • پیراهن مردانه ساده
  • پیراهن جین
  • پیراهن مردانه طرح‌دار مثل پیراهن چهار خانه مردانه
  • پیراهن Slim-Fit
  • پیراهن مردانه آستین بلند
  • پیراهن مردانه آستین‌کوتاه
  • پیراهن دارای پچ (پشت آستین)

این پیراهن‌ها هم از نظر ظاهر و هم از نظر جنس و کیفیت ممکن است با هم تفاوت‌های زیادی داشته باشند

Everything you need to know when choosing a mens shirt - همه آن چیزی که در انتخاب پیراهن مردانه باید بدانیدانتخاب لباس مردانه شیک

در واقع بنا به عقیده بسیاری نخستین مسئله در انتخاب یک مدل با اندازه متناسب شماست. این که سایز بدن خود را بشناسید و بدانید در چه صورتی لباس برای شما تنگ یا گشاد است و یا باید مدل دیگری را امتحان کنید.

می‌دانیم که برای اندازه‌گیری و خرید پیراهن مردانه شما باید در مورد پایین تنه، اندازه دور کمر و قد خود را به دست آوردید. برای بالاتنه نیز از اندازه دور سینه و دور کمر استفاده کنید. در برخی موارد که پیراهن شما یقه رسمی دارد نیاز است که دور گردن را نیز اندازه بگیرید.

هیچ استانداردی برای البسه‌ای که در کشورمان عرضه می‌شود وجود ندارد. به‌جز مدل‌های برند که ساختار و سایزی مشخص دارند.

به‌هرحال در کشورهای مختلف ترتیب اندازه‌ها مختلف است. پس اگر یک لباس مردانه شیک در سایز XL اندازه شماست. ممکن است در مدل دیگر و ساخته شده توسط کشوری دیگر برایتان کوچک یا بزرگ باشد.

می‌توانید برای متر از اندازه‌گیری ابعاد و سایزها استفاده کنید. البته این در صورتی است که نمی‌توانید پیراهن یا هر لباسی که قصد خرید آن را دارید بر تن کنید

.

انواع پارچه‌های پیراهن

راهنمای انتخاب پیراهن مردانه شما را با انواع جنس پارچه آشنا می‌کنیم که بسته به کیفیت کار ممکن است قیمت متفاوت باشد.

چهار دسته‌بندی اساسی وجود دارد که جین، کتان، جودون و پشمی از جمله آن ها است. گاهی نیز ترکیبی از چند مواد اولیه برای دوخت و طراحی کلی البسه استفاده خواهد شد.

به‌هرحال قیمت پیراهن مردانه شما تا حد زیادی به کیفیت پارچه و نحوه دوخت آن بستگی دارد.

مسئله بعدی در خرید پیراهن مردانه مربوط به طرح روی آن است. بالاخره با گذر زمان و تغییراتی که در مد ایجاد می‌شود ممکن است در بازار لباس، رنگ‌ها و طرح‌های عجیب و گاهاً خارج از عرف پیراهن و البسه را ببینید. به‌هرحال نمی‌توان با مد مقابله کرد. اما همیشه تابع مد بودن یک اشتباه اساسی و کلی است که نباید درگیر پروسه و چرخه بی‌پایان آن شویم.

به‌هیچ‌عنوان صرفاً بروز بودن نمی‌تواند واکنش درستی نسبت به انتخاب پوشش باشد. پیراهن‌های مردانه در انواع طرح‌دار و ساده خود به شاخه‌های جدایی دسته‌بندی می‌شوند. به طور مثال مدل‌های طرح‌دار شامل: پیراهن چهارخانه مردانه، راه‌راه افقی و حتی عمودی می‌باشد.

پیراهن طرح‌دار بهتر است یا ساده؟

تفاوت‌های زیادی در نحوه ست کردن پیراهن چهارخانه مردانه، پیراهن سفید مردانه معمولی و ساده، پیراهن اسپرت مردانه و… وجود دارد.

معمولاً مدل‌هایی که طرح‌های شلوغ دارند دست شما را در ست‌کردن با انواع اکسسوری‌ها و پوشش‌ها می‌بندند. سعی کنید اگر قصد دارید پیراهن را برای کت‌وشلوار بخرید به این مسئله توجه کنید که از نظر بسیاری از منتقدین دنیای مد پیراهن‌های ساده می‌توانند جذاب‌تر و ایده‌آل‌تر باشند.

از طرفی اگر می‌خواهید در یک مهمانی غیررسمی و یا جمعی دوستانه حضور داشته باشید معمولاً مد هایی که روی آن ها از طرح‌های اسلیمی و یا مفهومی استفاده شده است می‌توانند گزینه‌های جذابی باشند. درعین‌حال پیراهن‌های طرح‌دار با شلوغی و رنگ‌هایی که گاهاً هارمونی را بر هم می‌زنند می‌توانند ظاهر شما را در یک جمع رسمی دچار ایراد کنند

.

فاکتورهای کلیدی در انتخاب جنس پارچه پیراهن مردانه

پیراهن چهارخانه مردانه یا مدل‌های معمولی تفاوتی ندارد. شما در نهایت باید نسبت به جنس پارچه حساس باشید. الیاف لباس روی قیمت آن تأثیر مستقیم دارد. ضمن این که نحوه شستشو، نگه‌داری و عمر آن را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد. شرایط نگه‌داری در مورد الیافی باکیفیت‌تر مانند کتان بسیار آسان‌تر است.

از طرفی اگر از ماشین لباسشویی برای شستشوی پیراهن مردانه استفاده می‌کنید توجه کنید که حتماً توان خشک‌کن و دمای بالای آب را داشته باشد. همین‌طور کیفیت پایین برخی پارچه‌ها سبب رنگ دادن آن ها در دمای بالا می‌شود. پس تمامی این موارد را پیش از خرید پیراهن چک فرمایید.

دریافتیم که بخش عظیمی از مسئله قیمت پیراهن مردانه به جنس پارچه آن بستگی دارد.

اهمیت انتخاب سایز درست در خرید پیراهن مردانه

شاید در انتخاب البسه‌ای مانند تی‌شرت شما خیلی محدودیت خاصی نداشته باشید. اما در مورد پیراهن مردانه بهتر است که با وسواس رفتار کنید. چون عموماً ما پیراهن مردانه را در مجامع رسمی و شرایط خاص می‌پوشیم. شما به‌هیچ‌عنوان نباید نسبت به انتخاب سایز پیراهن مردانه مجلسی یا پیراهن مردانه رسمی بی‌تفاوت باشید.

پیراهن مردانه چهارخانه در مواقعی که شما قصد پوشیدن پیراهن با تک کت را دارید بسیار می‌تواند جذاب و هیجان‌انگیز باشد. از طرفی با استفاده از راهنمای ست از پیراهن مردانه می‌توانید حتی در مواردی که خریدتان اینترنتی است نیز هوشمندانه عمل کنید.

همیشه یکی از اصولی‌ترین روش‌ها داشتن سایز بخش‌های مختلف بالاتنه مانند دور کمر، سرشانه و سایز گردن و… است

.

پیراهن سفید مردانه – کلیشه یا انتخاب درست؟

پیراهن سفید مردانه همیشه یک انتخاب درست، منطقی و جذاب برای کسانی است که ترجیح می‌دهند در یک محدوده امن عمل کرده و ریسکی در انتخاب البسه با رنگ‌های گوناگون می‌کنند. به‌طورکلی پیراهن سفید مردانه هیچ مشکلی در ست‌کردن نخواهد داشت و شما می‌توانید آن را در شرایط مختلف و با شلوارهای کتان، جین و پارچه‌ای بر تن کنید.

حتی اگر علاقه‌مند به کت‌وشلوار و تک کت هستید باید بدانید که خرید یک پیراهن سفید می‌تواند انتخابی بسیار هوشمندانه و ایده‌آل برای فصول مختلف و انواع مهمانی‌ها و قرار ملاقات‌ها باشد

.

راهنمای ست پیراهن آستین‌کوتاه مردانه

عده‌ای معتقد هستند که خرید پیراهن آستین‌کوتاه مردانه در هر شرایطی می‌تواند عقلانی باشد. در صورتی که بهتر است پیش از هر چیزی نحوه است کردن آن را نیز بیاموزید. قطعاً در تیپ‌های مجلسی و قرارهای کاری نمی‌تواند گزینه ایده آلی باشد. اما برای حضور در مجالس و مهمانی‌هایی که جنبه رسمی ندارند. می‌توانید آن را متناسب با رنگ پوستتان انتخاب کنید. از شلوارهای پارچه و جین نیز می‌توانید برای تکمیل جذابیت خود بهره بگیرید.

این پیراهن‌ها معمولاً به داخل شلوار می‌روند و کمربند و کفش چرم نیز است شما را در نهایت به بهترین حالت تبدیل می‌کند اکسسوری‌هایی مانند ساعت و عینک نیز قطعاً شرایط را بهتر می‌کنند.

ضمن این که پیراهن مشکی مردانه آستین‌کوتاه نیز می‌توان برای کسانی که پوست روشن، قدبلند و هیکل پر تری دارند شرایط را بهتر کند. ضمناً پیراهن آستین‌کوتاه رنگ مشکی با یک شلوار جین و کتان روشن می‌تواند باعث بهترشدن استایل و ظاهرتان گردد.

 

نحوه خرید بهترین پیراهن اسپرت مردانه

به‌طورکلی پیراهن‌ اسپرت مردانه، اندامی‌تر و جذب تر هستند. در دوخت آن ها از تنوع استفاده شده و رنگ داخل بخش بیرونی آستین که تا می‌خورد با کل رنگ پارچه تفاوت دارد. ضمن این که این پیراهن‌ها را می‌توانید با کفش‌های کالج و شلوارهای پارچه‌ای یا کتان بپوشید.

یکی از اشتباهاتی که موجب می‌شود تمامی زحمات شما در انتخاب پیراهن مردانه به باد برود، گشادی بیش از حد آستین‌ها است. تا جایی که می‌توانید از شل بودن آستین‌ها جلوگیری کنید و سعی کنید آن را جمع‌تر بخرید. زیرا پیراهن گشاد با آستین‌های بدفرم آزادی عمل را از شما خواهد گرفت و به‌طورکلی تأثیر منفی شدیدی روی ظاهرتان می‌گذارد.

هر چه پیراهن اسپرت مردانه، شما رنگی تیره‌تر داشته باشد بهتر است که در مقابل شلوارتان در تضاد رنگی با آن باشد.

معرفی برند های مطرح پیراهن مردانه:

برند های مطرحی در دنیا مانند پیراهن مردانه لاگوست(Lacoste)، آرمانی، لویی ویلتون،گوچی و برند های ایرانی مطرح مانند زاگرس در تولید و فروش پیران مردانه فعال هستند.

Everything you need to know when choosing a mens shirt - همه آن چیزی که در انتخاب پیراهن مردانه باید بدانیدنکات مهم در انتخاب سایز پیراهن اسپرت

ضمن این که در مواردی که قصد بر تن کردن پیراهن مردانه کلاسیک را با کت‌وشلوار و یا کت تک دارید بیش از اندازه تنگ بودن آن شما را آزار می‌دهد و از طرفی اگر اندامتان اسلیم فیت نیست چاق بودن شما را به چشم می‌زند. در واقع افرادی با اضافه‌وزن بهتر است که در انتخاب پیراهن مردانه دقت کنند و حتی تا جایی که می‌توانند از افتاده بودن بازوهای پیراهن نیز جلوگیری کنند.

 

لباس‌هایی که انتخاب می‌کنید نباید خیلی گشاد و تنگ باشد.

از طرفی اجازه دهید که نمای واقعی ظاهرتان را به نمایش بگذارد. یعنی شما با انتخاب پیراهن تنگ نمی‌توانید اندام خود را تغییر دهید و سایز خود را کوچک‌تر نشان دهید. برعکس این موضوع سبب بزرگ‌نمایی می‌گردد. دست خود را به سمت جلو دراز کنید. در این صورت اگر آستین روی مچ‌های شما نبود پس بهتر است نسبت به تعویض سایز یا پیراهن اقدام نمائید.

بهتر است از انتخاب پیراهن‌های اسپرت با ترکیب رنگارنگ خودداری کنید. نه‌تنها جذابیتی ندارند بلکه ظاهرتان را بر هم می‌زنند و سبب شلوغی در پوشش شما می‌شوند که اشخاص مقابلتان را کلافه می‌کند.

 

همچنین ببینید

Img20240313151452412 310x165 - برای توسعه انرژی تجدیدپذیر، از ظرفیت های بین المللی استفاده شود

برای توسعه انرژی تجدیدپذیر، از ظرفیت های بین المللی استفاده شود

در نشست کمیسیون انرژی اتاق ایران که با حضور نماینده اتاق‌های مشترک برگزار شد، درباره …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x