نمایشگاه تلکام

افتتاح نمایشگاه تلکام با حضور برندهای داخلی و خارجی

پایگاه خبری دنیای برند، بیست و چهارمین نمایشگاه تلکام با حضور بیش از ۱۶۰ برند داخلی و خارجی و نیز ۸۰ نفر در قالب هیئت تجاری از ۹ کشور جهان در نمایشگاه بین‌المللی تهران افتتاح شد.

صبح امروز ۲ دی‌ماه (شنبه) نمایشگاه تلکام آغاز به‌کار کرد. بیست و چهارمین نمایشگاه تلکام (مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال) با شعار «تحول دیجیتال و اتصال پذیری» و با حضور بیش از ۱۵۰ برند داخلی و ۶ برند چینی در مساحت ۲۱هزار متر با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری، معاون وزیر صمت، معاون وزیر ارتباطات، رایزن علمی و فناری روسیه و سفیر فیلیپین و با حضور خبرنگاران افتتاح شد.

در حالی که نمایشگاه تلکام سال ۱۴۰۰با تعداد ۵۴ برند داخلی برگزار شد، اکنون شاهد حضور بیش از ۱۶۰ برند داخلی و خارجی هستیم. بیش از ۸۰ نفر هیئت تجاری از ۹ کشور برای بازدید از نمایشگاه نیز حضور خواهند داشت.

۶ سالن در نمایشگاه بین‌المللی به برگزاری این نمایشگاه اختصاص یافته و شاهد حضور شرکت‌های متعدد در حوزه دانش‌بنیان، نوآور، شتاب‌دهنده‌های حوزه اقتصاد دیجیتال، پارک‌های فناوری، تولیدکنندگان نرم‌افزار و سخت‌افزار و دیگر شرکت‌ها هستیم. در بخشی نیز پاویونی برای رونمایی از محصولات دانش‌بنیان نیز درنظر گرفته شده است.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال شنبه ۲ لغایت ۵ دی‌ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی آغاز به کار می‌کند. این نمایشگاه محلی برای گردهمایی فعالان حوزه مخابرات، ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

همچنین ببینید

هوش مصنوعی پزشکی گوگل

مدل هوش مصنوعی پزشکی گوگل متخصص در امور پزشکی است

مدل هوش مصنوعی پزشکی گوگل موسوم به Med-Gemini یک هوش مصنوعی متخصص در پزشکی است که ادعا می‌شود در برخی کارها حتی از پزشکان انسانی نیز عملکرد بهتری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *