a5b88eca 3c23 4e9d a991 b96be04f02b4 660x330 - برندسازی در حوزه شهدا و دفاع مقدس مغفول مانده است

برندسازی در حوزه شهدا و دفاع مقدس مغفول مانده است

شیراز- استاندار فارس گفت: در حوزه دفاع مقدس باید برندسازی صورت بگیرد و نباید یکی از شهدای شاخص استان را برند کرده و از سایر سرداران شاخص جنگ غافل شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت الله رحیمی یکشنبه در جلسه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان کرد: ارزش‌ها و فرهنگ‌های خوبی در دفاع مقدس نمود پیدا کرد که این ارزش‌ها باید به نسل‌های بعد منتقل شود.

رحیمی در خصوص ورود آموزش و پرورش به موضوع فرهنگ ایثار و دفاع مقدس نیز اظهار کرد: آموزش و پرورش باید بیش از پیش در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌ها ورود کنند چون هدف جوانان و نسل‌های آینده انقلاب هستند و می‌توان با استفاده از گروه‌های جوانان نسبت به حفظ و اشائه فرهنگ دفاع مقدس اقدام کنیم.

ارزش های دفاع مقدس

وی تاکید کرد که تنها ٢٨ دستگاه به برنامه‌های دفاع مقدس پاسخ داده‌اند و عنوان کرد: آموزه‌های دینی و ارائه مطالب مطلوب در قالب آثار دفاع مقدس می‌تواند در پیشبرد اهداف جامعه مثمر ثمر باشد و بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس نیز باید با در نظر داشتن این مهم به فکر توسعه فعالیت‌های ترویجی و برندسازی دفاع مقدس باشد.

استاندار فارس در خصوص ترویج فرهنگ دفاع مقدس نیز گفت: برای حفظ ارزش‌ها باید از هنرهایی نظیر سینما، موسیقی و تئاتر استفاده شود و در کنار این موضوعات در زمینه‌های ورزشی نیز مسابقات مختلفی طراحی و برگزار شود.

وی افزود: نگاه مسابقات ورزشی نباید تنها استانی باشند بلکه می‌توان از این مسابقات به عنوان رویدادی ملی یادکرد.

استاندار فارس در خصوص حل مشکل موزه دفاع مقدس نیز بیان کرد: باید اراده قوی اجرایی برای بهره برداری از موزه دفاع مقدس باشد و دستگاه‌های مختلفی به موضوع تعیین مالکیت موزه دفاع مقدس ورود کنند تا این مشکل برطرف شود.

همچنین ببینید

کروم گوگل

تغییر گسترده کروم گوگل؛ تهدیدی برای اینترنت رایگان

گوگل تا پایان امسال، قصد دارد جهان تبلیغات دیجیتالی را دستخوش تغییرات عمیق کند و به استفاده از کوکی‌های شخص ثالث در مرورگر وب خود پایان دهد.