اطلاعیه سازمان صداوسیما

اطلاعیه سازمان صداوسیما در پاسخ به برخی ابهامات درباره برند دیجی کالا و برند ازکی

پایگاه خبری دنیای برند، روابط عمومی سازمان صداوسیما در پاسخ به برخی ابهامات مطرح شده درباره چرایی پخش تبلیغات بازرگانی دو سکوی خدماتی «دیجی کالا» و «ازکی»، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن اطلاعیه به این شرح است:

«روابط عمومی سازمان صداوسیما در پاسخ به برخی ابهامات مطرح شده پیرامون چرایی پخش تبلیغات بازرگانی دو سکوی خدماتی «دیجی کالا» و «ازکی» به استحضار افکار عمومی می‌رساند:

قراردادهای این دو سکو در اداره کل بازرگانی سازمان صداوسیما، مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و ضوابط پذیرش و پخش آگهی‌های بازرگانی منعقد و اجرایی شده‌ است. ملاک پذیرش و پخش تبلیغات بازرگانی برای تمام صاحبان آگهی، قانون و مجوزهای قانونی است که هر یک از صاحبان آگهی متناسب با تولیدات یا خدمات خود باید آن­ها را از مبادی مختلف دریافت و به رسانه ملی ارائه کنند. رسانه ملی نیز پس از احراز صحت آن­ها، طبق مقررات قانونی و قرارداد فی­ مابین اقدام به پخش آگهی می­‌کند. طبیعتاً هر دو سکوی یادشده نیز تمامی اسناد و مدارک و مجوزهای قانونیِ مورد تأیید را ارائه نموده­‌اند.

علاوه بر اینکه شرکت‌های مذکور با اخذ مجوز از نهادهای ذی‌ربط و طبق ضوابط و قوانین مربوطه فعالیت می‌کنند، هیچ یک از نهادهای نظارتی ذی‌صلاح نیز درخصوص جلوگیری از پخش آگهی‌های این مجموعه‌ها مکاتبه یا تماسی با اداره کل بازرگانی صدا و سیما نداشته‌اند.

همچنین براساس اطلاعات اداره کل بازرگانی، مشکل اخیر این شرکت‌ها با ارائه تعهد به مراجع ذی‌صلاح و نهادهای مربوطه مرتفع شده و در زمان مورد نظر و قبل از حل مشکل هیچ‌گونه پخش آگهی نداشته‌اند.»

منبع: ایسنا

همچنین ببینید

171039361 310x165 - جهش صادرات صنایع دستی با تکیه بر برند و کیفیت

جهش صادرات صنایع دستی با تکیه بر برند و کیفیت

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: در سال‌جاری توجه به بسته‌بندی برای صادرات صنایع دستی از برنامه‌های وزارتخانه است که در این زمینه تسهیلگری خواهیم کرد تا این محصولات به بازار جهانی راه یابند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *