نفت بهران

نفت بهران تمام رکوردهای قبلی خود را جابه جا کرد

پایگاه خبری دنیای برند، شرکت نفت بهران در آبان ماه عملکرد خود را در سال‌های اخیر درخشان‌ترین نشان داد و در این ماه تمام رکوردهای قبلی خود را جابه‌جا کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت بهران، اسعد عزیزی، مدیرعامل این شرکت با بیان این مطلب اظهار کرد: در پاسخگویی به نیاز بازار به انواع روغن‌های موتور و با همت جهادی همکاران در بخش‌های مختلف تامین، تولید و فروش، موفق شدیم با عرضه بیش از ۲۵‌میلیون لیتر انواع روانکار بنزینی و دیزلی در بازار داخل، رکورد بهران را در این بخش جابه جا کنیم و مصرف‌کنندگان این محصولات را از عرضه مستمر روغن‌های خودرویی بهران در بازار، مطمئن سازیم.

مدیرعامل بهران با تاکید بر افزایش همه‌جانبه تولیدات این شرکت در بخش‌های مختلف افزود: همزمان با عرضه گسترده محصولات خودرویی، تمرکز بر تامین محصولات موردنیاز صنایع نیز با قوت ادامه داشته و در نتیجه توانستیم با توزیع بیش از ۳۴‌میلیون لیتر انواع روانکار رکورد جدیدی برای فروش داخلی برای یک ماه، ثبت کنیم. وی توجه به سود‌آوری، در کنار تمرکز بر ایفای مسوولیت‌های اجتماعی را راهبرد اصلی بهران در شرایط دشوار بازار برشمرد و افزود: با مدیریت منابع تولیدی توانستیم با عرضه بیش از ۶۱‌میلیون لیتر انواع فرآورده‌ها در ماه آبان، رکورد حجمی فروش داخلی و خارجی را بهبود دهیم و همزمان با ثبت رکورد ریالی به میزانی بیش از ۱۷۰۰‌میلیارد تومان، این موفقیت‌ها را در همه زمینه‌ها کامل کنیم.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

 

همچنین ببینید

The reaction of the Minister of Communications about the fake Nokia company in Iran 310x165 - واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، درباره شرکت تقلبی نوکیا گفت: مورد بحث یک بحث حقوقی است؛ آنها ادعا می کنند و مستنداتی دارند که از نوکیا اجازه گرفتند و خلاف این هم ادعاهایی وجود دارد که در حال بررسی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *